自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 39447


21#
發表於 18-2-26 08:29 |只看該作者

回覆樓主

細過已經覺得佢靚,唯一缺點係倒及牙
人生不如意事十常八九,最緊要跌低咗識爬番起身!活在當下,珍惜所有。


侯爵府

積分: 23806

陪月勳章


22#
發表於 18-2-26 08:35 |只看該作者
以前細個佢唱歌已經一般般﹐
宜家聽番﹐
唔好聽都算了﹐
原來D歌詞夾落首歌好怪。


珍珠宮

積分: 39552


23#
發表於 18-2-26 08:36 |只看該作者
bosch 發表於 18-2-26 04:56
成日覺得蘇志威執到。

蘇老闆好多生意㗎! N年前已經住飛x山, 女先可以唔洗做, 我覺得有錢+對太太唔錯, 係女方執到

by the way, 佢當年可能嫌郭x安搵唔到錢, 蘇老闆追佢就跳船, 好彩前者後來居上, 爭口氣!


水晶宮

積分: 65673


24#
發表於 18-2-26 08:39 |只看該作者
佢係靚底,五官幾好,不過唔算keep得好。見過影佢casual的相,成面班,好誇張。


王國長老

積分: 119115

王國長老


25#
發表於 18-2-26 08:55 |只看該作者
hippobopo 發表於 18-2-26 00:03
回覆 littlemelody 的帖子

對她冇乜印象。

妳一定好後生
我唔係經常上BK, 想搵我嘅朋友請email: [email protected]


珊瑚宮

積分: 117685


26#
發表於 18-2-26 08:59 |只看該作者

回覆樓主

我早兩年都見過真人係幾靚 不過真係雀班超多


公爵府

積分: 26549


27#
發表於 18-2-26 09:30 |只看該作者
Jane1983 發表於 18-2-26 08:39
佢係靚底,五官幾好,不過唔算keep得好。見過影佢casual的相,成面班,好誇張。 ...

睇報纸遠鏡加化哂妝,真唔知佢成面斑


男爵府

積分: 6665


28#
發表於 18-2-26 09:43 |只看該作者

回覆樓主

見到佢,唸起郭X安


侯爵府

積分: 20743


29#
發表於 18-2-26 10:13 |只看該作者

回覆樓主

佢老公都有一大段時間好梅,做tvb d閒角,當時佢都算不離不棄,衣家好境

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo