烹飪搵食

跳至

首頁
12

尾頁
   3


子爵府

積分: 14139

2018父親節勳章 2018母親節勳章


21#
發表於 18-3-6 20:00 |只看該作者
khman 發表於 18-3-6 19:33
well ~ JM 問得咁詳細 , 的確好有誠意 , 精神可嘉 !
可惜 , 分析嘅大方向就錯哂 ......

依家又嚟混淆視聽,乜cast iron呀?講緊wrought iron 同 pig iron 呀!


珍珠宮

積分: 35567

大廚勳章


22#
發表於 18-3-6 20:15 |只看該作者
本帖最後由 khman 於 18-3-6 20:16 編輯
Ste824 發表於 18-3-6 20:00
依家又嚟混淆視聽,乜cast iron呀?講緊wrought iron 同 pig iron 呀!

pig iron 係 原材料 , cast iron 係 最終嘅產品。
為咩唔講最終嘅產品 , 而一定要講原材料呢 ?
點解你要攞 熟鐵(產品) 去同 原材料 比較呢

唉 ... 仲有 wrought iron / carbon steel / 熟鐵 , 各有些微的分別 , 我唔想花時間每樣講解清楚(包括 中、西 冶煉金屬嘅歷史) , 咁樣係 off topic .

好明顯你缺乏咗 d 基本嘅 concept , 咩 鐵原子 有幾重都唔知 .
我唔想由 chemistry 嘅 chapter one 開始 解釋 , 浪費大家時間 .




智慧用思考照明宇宙 invite all people to the moment of εὕρηκα !

Walk like a bird / Sleep like a dog / Sit like a turtle ~
人生 gridlock ... mix & match ~
ご馳走様
bella, ciao! Hasta la vista, baby ~
暗物質= entropy@>光速度@<-273℃


子爵府

積分: 14139

2018父親節勳章 2018母親節勳章


23#
發表於 18-3-6 21:08 |只看該作者
khman 發表於 18-3-6 20:15
pig iron 係 原材料 , cast iron 係 最終嘅產品。
為咩唔講最終嘅產品 , 而一定要講原材料呢 ?
點解你要攞 ...

你係度搞破壞就真!


王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


24#
發表於 18-3-7 05:52 |只看該作者

回覆樓主:

大家討論無需動氣,資料多的是,多睇一d亦會獲益,會員khman一向對煮食工具有研究精神,唔覺佢嚟搞事,請平心靜氣討論,除了知識,討論要互相尊重,順道練習個人修養,如果冇其他聲音,開帖亦冇意思,謝謝。

點評

khman  :donutgood:  發表於 18-3-10 18:55

花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


子爵府

積分: 14139

2018父親節勳章 2018母親節勳章


25#
發表於 18-3-7 06:13 |只看該作者
rose-mag 發表於 18-3-7 05:52
大家討論無需動氣,資料多的是,多睇一d亦會獲益,會員khman一向對煮食工具有研究精神,唔覺佢嚟搞事,請平 ...

本帖最後由 Ste824 於 18-3-7 06:26 編輯

本帖最後由 Ste824 於 18-3-7 06:25 編輯

版主,呢嗰人講D唔講D,講東佢講西,立論無根據,唔嬲就瓦燒!妳幾時見我咁燥呀?

版主,老實講,我無讀過化學,但我虚心學習,佢就得勢不撓人,人身攻擊,係人都嬲啦!!


王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


26#
發表於 18-3-7 08:48 |只看該作者
Ste824 發表於 18-3-7 06:13
本帖最後由 Ste824 於 18-3-7 06:26 編輯

本帖最後由 Ste824 於 18-3-7 06:25 編輯

咁大家著眼點唔同,道不同不相為謀,今次topic唔啱channel啫,或者下次可以有計傾呢,問問題都唔係一定有人答,咁有人俾資料就睇下學下嘢,大家都得益嘛,煮飯都係求開心食啫,激氣就食咗都補唔番啦。

點評

khman    發表於 18-3-10 18:57
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


子爵府

積分: 14139

2018父親節勳章 2018母親節勳章


27#
發表於 18-3-7 12:25 |只看該作者
rose-mag 發表於 18-3-7 08:48
咁大家著眼點唔同,道不同不相為謀,今次topic唔啱channel啫,或者下次可以有計傾呢,問問題都唔係一定有 ...

版主,弊在呢位仁兄無解答,自說自話,我無邀請佢嚟“演野”,更加無叫佢嚟“攻擊”我,佢唔喜歡可以唔出聲,無理由夾硬塞D似是而非嘅說話嚟“妖言惑眾”,妳越係講,我越係唔服戲,邊有理由係我嘅post 我多謝人之後仲猛插把口埋嚟,咩男人嚟?


王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


28#
發表於 18-3-8 14:18 |只看該作者
Ste824 發表於 18-3-6 20:25
版主,弊在呢位仁兄無解答,自說自話,我無邀請佢嚟“演野”,更加無叫佢嚟“攻擊”我,佢唔喜歡可以唔出 ...
公開討論區自然有不同聲音不同觀點,唔可以阻止其他會員持不同觀點去回帖,開帖除咗真心問問題之外,都係集思廣益,或者自己都有盲點呢,點解一定覺得人家嚟踢館踩場演嘢?當係人家裝錢入自己袋,咁佢俾日Yen你,你覺得冇用可以唔要,唔需要反應太大,話人家搞事啫。

站喺對方角度想下,或者純粹誤會,真理有時係越辯越明,但如果認定自己果套至係真理,咁可以討論嘅範圍就有限啦。既然牛頭不搭馬嘴,對方又話唔傾,咁咪告一段落,等睇下有冇其他會員有新意見。

點評

khman    發表於 18-3-10 18:58
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


子爵府

積分: 14139

2018父親節勳章 2018母親節勳章


29#
發表於 18-3-9 20:01 |只看該作者
rose-mag 發表於 18-3-8 14:18
公開討論區自然有不同聲音不同觀點,唔可以阻止其他會員持不同觀點去回帖,開帖除咗真心問問題之外,都係集 ...
我係第二貼已經多謝睇我post 嘅jm, 事情已經吿一段落,佢連貼so posts, for what reasons? 分明係惹人嗌交?然後版主出面,更加火上加油,有時人家道了歉,就未必要再答嘴了。


王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


30#
發表於 18-3-9 23:07 |只看該作者
Ste824 發表於 18-3-9 20:01
我係第二貼已經多謝睇我post 嘅jm, 事情已經吿一段落,佢連貼so posts, for what reasons? 分明係惹人嗌交 ...

咁即刻而家連我都得罪你?咁算數啦,我唔會再理。

點評

khman    發表於 18-3-10 18:59
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


子爵府

積分: 14139

2018父親節勳章 2018母親節勳章


31#
發表於 18-3-10 00:58 |只看該作者
rose-mag 發表於 18-3-9 23:07
咁即刻而家連我都得罪你?咁算數啦,我唔會再理。

版主,要主持公道都要睇清楚兩家的points. 不錯,妳的版出現了不愉快的貼文,要我站在他的角度來看,那他呢?有料又唔過料又霸住個位,我只覺得我二樓的貼他無看,而自顧自話。再加上妳一味偏幫他,有想過網絡欺凌?他的貼文,正是網絡欺凌。 我只要求自己給的info 正確無誤,我自問我已searched 到2017年年底,他-句old school, 另-句out dated, 他講哂?我話他立論無根據,就是他每每順口雌黃,東扯一句,西扯一句。要袋錢落袋,唔該由BB班開始精簡講,唔係就俾條link, 多謝!


王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


32#
發表於 18-3-10 01:10 |只看該作者
Ste824 發表於 18-3-10 00:58
版主,要主持公道都要睇清楚兩家的points. 不錯,妳的版出現了不愉快的貼文,要我站在他的角度來看,那他 ...

點解人地一定要俾料你?你態度冇問題?
淨係我喺呢度回帖原意都係一人小句,但你只睇到人地嘅問題,唔識自己檢討下,你話人唔識收口,你呢?要人睇你眉頭眼額,你唔識得睇風頭火勢,八兩話半斤吧。你可以繼續鬧,冇人會同你道歉,包括我,我完全唔覺得係偏幫另一個會員,喺度回你反而變成縱容你不斷將件事放大就真,其他會員見到你嘅回應,睇怕都唔敢再回,你再嘈,個帖都離題,冇意思。

點評

khman    發表於 18-3-10 19:01
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


子爵府

積分: 14139

2018父親節勳章 2018母親節勳章


33#
發表於 18-3-10 08:23 |只看該作者
rose-mag 發表於 18-3-10 01:10
點解人地一定要俾料你?你態度冇問題?
淨係我喺呢度回帖原意都係一人小句,但你只睇到人地嘅問題,唔識自 ...

我真係唔明妳係咪太耐係外國,所以睇唔明“廣東話”。 我邊處話要妳道歉呀版主?我只不過話,我二樓已經道歉麻煩到大家,希望將我知嘅話番俾大家知,谂住wrap up個 topic,点知呢位仁兄“將”住哂,keeps posting,我惟有答佢,希望交流、學嘢,但佢根本無心“袋錢落你袋”,仲要人身攻擊,惹嚟版主出声,佢就鵪鶉唔出声,变成我同版主嗌交,我覺得好無謂囉。 版主,如果我燥,請看清flow of communication,我沒有意思得罪任何人,但係佢的確曾經bully 我,而呢D係網絡欺凌。


王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


34#
發表於 18-3-10 09:39 |只看該作者
Ste824 發表於 18-3-10 08:23
我真係唔明妳係咪太耐係外國,所以睇唔明“廣東話”。 我邊處話要妳道歉呀版主?我只不過話,我二樓已經道 ...

我日日都講廣東話,亦都唔係想同你拗,至於你講到咁歉卑,我真係睇唔到,亦都唔覺,你叫人教要教到底,叫人俾links, 有人老馮要俾你,唔俾唔解釋就係人地搞事,又話網絡欺凌,你知唔知咩為之網絡欺凌?唔係不同意見,或者唔合你意,你唔高興就網絡欺凌,一句outdated, old school就係?khman係話網上資料有d outdated, old school, 你要理解為人地話你欺凌你,咁隨便你啦。我都唔知你想點,真心學嘢唔係咁態度,again, 你話我偏幫,呢樣非事實,點解要偏幫khman? 我又唔識你又唔識佢,我只想大家好來好去,一人少句,但你一句都唔少,人家唔出聲就話人鶉春,人地唔回應可能係費事同你嘈,又或者唔得閒,又或者真係怕咗你,未必係冇資料support, 不過我唔會再嘥時間,而家資料多的是,網絡/書本/電視。。。要揾嘅都揾得到。

點評

khman    發表於 18-3-10 19:02
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


子爵府

積分: 14139

2018父親節勳章 2018母親節勳章


35#
發表於 18-3-10 10:38 |只看該作者
版主,如果我嘅post 令妳嘅版面出現不愉快嘅場面,my apology.

至於呢位人兄,我可以話佢只係喺版度“游走”,並不拿回覆seriously.

我的第二貼,已經“命題”,給“生鐵” 、“熟鐵”定義。然後我就從這個基礎來回答。

他說咩”質量同重量都唔識分“,我想讀過 basic chemistry 都知道,”質量“ 同 ”重量“係兩個唔同嘅concept 黎架。佢俾嘅converter,係”重量“,同埋只有carbon steel 同cast iron, 並非我討論嘅wrought iron 同 pig iron,佢點幫到我嘅analysis?唔係人講東他講西?

仲有,咩叫“well~算把喇”,咁無禮貌嘅?至於原子質量重的問題,他為甚麼不解釋自己的說法,點可以話“我唔想花時間每樣講解清楚”,那是 responsible 的回覆嗎?還是“妖言惑眾”?

至於de Buyer 係“熟鐵”,為甚麼?根據我的立論,“熟鐵”含碳量多,de buyer 含碳量是0.2%-0.02%,我就寫它是“熟鐵”,但根據我的定義,“熟鐵是輕身的,這個是根據很多香港名廚而知道的,呢位仁兄為何別有見地?他説”基於厚度黎分出輕身/重身“,那以他所知,de Buyer 有幾厚,因此雖然是“生鐵”,仍然是“重身”的?如果是“生鐵”,那為甚麼是含碳量高?所有這些問題,都源於他未有為自己命題,即我說的“立論無根據”。

至於他說的抗拒“開鑊”,是甚麼原因?用便宜的手法(一塊豬膏$1 -3? 再一把韭菜 $5),加上$4-50的鑊,$60 以下就能有一個用上20年的炒鑊,成不為過?我不知黑金剛有多好,但BK的媽咪都回頭買生、熟鐵鑊,不買名牌不耐用的鑊,必有道理的,這亦是我在post 後再做功課而得出的結論。我亦不打算買名牌鑊,像天X野,盒上明寫著“生鐵皇”,那不是拿自己的銀子往土堆裡埋?況且,他們也只不過幫妳在買鑊後“開鑊”,不用20倍的價錢去買同樣的貨式吧?

我做的這個research,已經知道老爹說的有道理,一係生鐵、一係熟鐵,不用務名牌花多多錢。家庭支出要省儉,買LC,Staub,Lodge,Lagostina... 等,除了重,還是重,別的鍋具一樣出色。


珍珠宮

積分: 35567

大廚勳章


36#
發表於 18-3-10 14:43 |只看該作者
本帖最後由 khman 於 18-3-10 14:59 編輯
Ste824 發表於 18-3-10 10:38
版主,如果我嘅post 令妳嘅版面出現不愉快嘅場面,my apology.

至於呢位人兄,我可以話佢只係喺版度“游走 ...

由於我嘅言論導致 Ste824 的誤會 及 版主 各方的費心 , my apology .
趁今日周未 , 我就嘗試花多些時間為 閣下 解釋吧 , 希望大家可以冰釋前嫌啦 ....

https://en.wikipedia.org/wiki/Wrought_iron


請留意 , carbon steel 同 wrought iron 嘅 iron 含量 是有互相重疊的地方 .

由於 debuyer 只提供 iron 的含量值 99% :
那麼 根據 iron 含量的數值來分辨 , debuyer 就可以視為 carbon steel , 也可以視為 wrought iron .
換言之 , 我們可以當這款 debuyer Mineral 係炭鋼 , 亦同時可以當它係 熟鐵。
智慧用思考照明宇宙 invite all people to the moment of εὕρηκα !

Walk like a bird / Sleep like a dog / Sit like a turtle ~
人生 gridlock ... mix & match ~
ご馳走様
bella, ciao! Hasta la vista, baby ~
暗物質= entropy@>光速度@<-273℃


珍珠宮

積分: 35567

大廚勳章


37#
發表於 18-3-10 15:46 |只看該作者
Ste824 發表於 18-3-10 10:38
.... 佢俾嘅converter,係”重量“,同埋只有carbon steel 同cast iron, 並非我討論嘅wrought iron 同 pig iron,佢點幫到我嘅analysis?唔係人講東他講西? ...
我認為 重量 抑或 質量 嘅問題 , 在這個分辨 steel/cast iron/wrought iron/pig iron 嘅討論上 係唔會對結論有決定性嘅分別 .

你唔信嘅話 , 大可以問吓你周圍 本身有多 d 物理常識嘅人 , 我相信應該會很易有共識 , 因為這是一個很簡單的問題 , 應該冇乜難度 .




之前對上嘅 post , 我用 debuyer 的 99% iron 來回答了 carbon steel 同 wrought iron 嘅問題 .
那麼 , 你應該已經明白 我為何 用 carbon steel 來跟你討論 wrought iron 吧 .

當然 , 兩者始終有分別 , 如果 你唔認同以上嘅解答 , 我亦唔會再反對你 ,
要再深入探討 就要講埋 iron 以外的雜質 , 呢度始終唔係課堂教室 , 在這長篇大論亦太過 off topic 吧 .




至於 pig iron, 我早已經講過 , 它是 steel/cast iron/wrought iron 的原材料, 在這裡是沒有討論價值的 .
我不知道 你為何仍然要堅持討論 pig iron .

中文 "生鐵" 二字 有兩種解譯 :
對一般普羅大眾嚟講 , "生鐵" 係指 cast iron 鍋具 (cast iron 較為正確嘅翻譯係 "鑄鐵") .
但只有 從事金屬冶煉工業的從事員 才會執著 "生鐵" 就只可以係 pig iron (原材料)、唔可以當係 cast iron (鑄造物) .

當然 , 你可以執著它們兩者是不一樣 , 我亦唔會再反對你 ,
同上 , 要再深入探討 就要講埋 iron 以外的雜質 , 呢度始終唔係課堂教室 , 在這長篇大論亦太過 off topic 吧 .



智慧用思考照明宇宙 invite all people to the moment of εὕρηκα !

Walk like a bird / Sleep like a dog / Sit like a turtle ~
人生 gridlock ... mix & match ~
ご馳走様
bella, ciao! Hasta la vista, baby ~
暗物質= entropy@>光速度@<-273℃


珍珠宮

積分: 35567

大廚勳章


38#
發表於 18-3-10 16:13 |只看該作者
本帖最後由 khman 於 18-3-10 16:48 編輯
Ste824 發表於 18-3-10 10:38
....至於他說的抗拒“開鑊”,是甚麼原因?用便宜的手法(一塊豬膏$1 -3? 再一把韭菜 $5),加上$4-50的鑊,$60 以下就能有一個用上20年的炒鑊,成不為過? ...

我抗拒 "開鑊" , 原因有好幾個 , 之前都已經略略回答過 ; 現在 重新整理 一次 , 如下 :

"開鑊" 主要有兩個「目的」 :
1. 防銹
2. 防黐底

因此 , 鑊面必須保留一層「油積」才可以達至「防銹」、「防黐底」.
最大問題係 , 這層「油積」所包含的「雜質」含量是很難完全避免的 ...
因為 , 清潔時是不能用洗潔精的。
煮食時 , 遇到酸、鹼度較高的食材 也會把這層「油積」溶解 ....
遇到骨頭等硬物 , 亦有機會把這層「油積」刮起 ....
所謂「防黐底」亦並非 100% non-stick , 或多或少 都會有 d 餸積黐著 , 未必可以洗得咁乾淨.

如果使用傳統的中式生鐵鑊 , 仲會因為鑊中帶有裂紋 讓人覺得 藏污納垢 , 即係 "藏垃圾" .... 因為裂紋中的「油積」亦含有很難完全避免「雜質」、「垃圾」 ..

仲有 ... 開鑊過程未必係你心想咁輕鬆容易㗎 ....



智慧用思考照明宇宙 invite all people to the moment of εὕρηκα !

Walk like a bird / Sleep like a dog / Sit like a turtle ~
人生 gridlock ... mix & match ~
ご馳走様
bella, ciao! Hasta la vista, baby ~
暗物質= entropy@>光速度@<-273℃


珍珠宮

積分: 35567

大廚勳章


39#
發表於 18-3-10 17:28 |只看該作者
本帖最後由 khman 於 18-3-10 17:53 編輯

以下這個 table (.pdf 檔案) 應該 足以 明確指出 "熟鐵" 比 "生鐵" 重 , 是無庸置疑的 :

http://www.newagepublishers.com/samplechapter/000915.pdf

          density 單位 kg/m3
cast iron (<4% C)   7272
carbon steel (C~0.5%) 7833
wrought iron (C<0.5%) 7849
pure iron        7897

注意 : 碳含量 C 越大 , density 越細
智慧用思考照明宇宙 invite all people to the moment of εὕρηκα !

Walk like a bird / Sleep like a dog / Sit like a turtle ~
人生 gridlock ... mix & match ~
ご馳走様
bella, ciao! Hasta la vista, baby ~
暗物質= entropy@>光速度@<-273℃


珍珠宮

積分: 35567

大廚勳章


40#
發表於 18-3-10 17:48 |只看該作者
本帖最後由 khman 於 18-3-10 17:57 編輯
Ste824 發表於 18-3-10 10:38
...
我的第二貼,已經“命題”,給“生鐵” 、“熟鐵”定義。然後我就從這個基礎來回答。

閣下的第二貼 , 所給予的定義 :
熟鐵鑊是捶打成的,含碳量低,輕且,傳熱快,鉚釘釘鑊耳。

請 重點 留意那個 "薄" 字 , 它正正解釋了這款中式熟鐵鑊 之所以 "輕" , 純粹是因為它比 中式生鐵鑊 較 "薄" .
智慧用思考照明宇宙 invite all people to the moment of εὕρηκα !

Walk like a bird / Sleep like a dog / Sit like a turtle ~
人生 gridlock ... mix & match ~
ご馳走様
bella, ciao! Hasta la vista, baby ~
暗物質= entropy@>光速度@<-273℃

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo