跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1867


21#
發表於 09-4-7 20:20 |只看該作者
原帖由 euniceyung 於 09-4-7 05:47 發表
講起d美語vcd我就一肚火啦! 一年前佢地打電話黎sales佢地d野,話係美國什麼哈佛大學專家&日本咩專家研究出黎,好有學術支持咁,我就問佢,咁班專家設計呢d教材係比母語係英文嘅小朋友/英文係第二/第三語言嘅小朋友? ...


你好勁呀!!次次都係我cut佢線多d呀!! 因為我屋企有狗狗,真係唔係好方便比佢地來demo呀麻!!所以冇買呀!!
反而d $$而家我用來買好多不用種類既vcd,cd,書書囉!!


大宅

積分: 3538


22#
發表於 09-4-8 05:14 |只看該作者
我個仔又係明白我講~但他自己只係講bb話


男爵府

積分: 9229

睛靈勳章


23#
發表於 09-4-8 14:12 |只看該作者
原帖由 cherylyau_b 於 09-4-7 20:20 發表


你好勁呀!!次次都係我cut佢線多d呀!! 因為我屋企有狗狗,真係唔係好方便比佢地來demo呀麻!!所以冇買呀!!
反而d $$而家我用來買好多不用種類既vcd,cd,書書囉!! ...


唔好笑我啦! 係佢地無料又唔對面事實


大宅

積分: 1331


24#
發表於 09-4-9 11:05 |只看該作者
我個仔情況好了少少,多了很多聲氣,以bb話為主。不過,有試過遞紙巾對我說 抹,好我好驚訝~

我老公話當佢真係講對了,你做阿媽會開心d!


原帖由 angie127 於 09-4-8 05:14 發表
我個仔又係明白我講~但他自己只係講bb話


大宅

積分: 3538


25#
發表於 09-4-9 17:58 |只看該作者
原帖由 YS_mommy 於 09-4-9 11:05 發表
我個仔情況好了少少,多了很多聲氣,以bb話為主。不過,有試過遞紙巾對我說 抹,好我好驚訝~

我老公話當佢真係講對了,你做阿媽會開心d!


...



咁又係呀~
比d時間他


大宅

積分: 4383


26#
發表於 09-4-9 22:44 |只看該作者
努力加油

原帖由 YS_mommy 於 09-4-9 11:05 發表
我個仔情況好了少少,多了很多聲氣,以bb話為主。不過,有試過遞紙巾對我說 抹,好我好驚訝~

我老公話當佢真係講對了,你做阿媽會開心d!


...


洋房

積分: 43


27#
發表於 09-4-13 20:26 |只看該作者

回覆 # 的文章

我發現以下網址的 "媽咪講場"入面有編分享好好, 希望佢遲d講多d方法, 有興趣入去睇下:-
http://www.####.net/discuss/upload/frame.php?frameon=yes


洋房

積分: 43


28#
發表於 09-4-13 20:29 |只看該作者

回覆 # 的文章

奇怪又係出左 4個#字, 4個# 應該係等於一個字: 3個 L 再 加 centre! 唔知點解出唔到! 如果唔得, 可以pm我!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo