懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   4


大宅

積分: 2038

認識瑞士牛牛第一回


21#
發表於 18-4-26 14:05 |只看該作者
jkbabyctu 發表於 18-4-26 12:52
我都第二次,已經懷疑自己了,都想去驗了,細香港驗同台灣驗差幾多?有時又覺得不如直接試管了
...

香港萬幾二萬。台灣就二萬台幣左右。
要搵出原因先,如果你有凝血或免疫問題,做試管都無用架。


別墅

積分: 516


22#
發表於 18-4-26 14:28 |只看該作者
shanshan827 發表於 18-4-26 14:05
香港萬幾二萬。台灣就二萬台幣左右。
要搵出原因先,如果你有凝血或免疫問題,做試管都無用架。
...

哦哦,咁可能都要去台灣走番轉先得,有無話小產後幾耐先好去檢查?試管因為我都係擔心精子卵子唔得,以為做試管之前都檢查清楚所以⋯


珍珠宮

積分: 39566


23#
發表於 18-4-26 14:40 |只看該作者

回覆樓主

呢個情況如果有條件當然坐小月比較好,好好調理返個身體先。


民房

積分: 25


24#
發表於 18-4-26 16:53 |只看該作者
各位JM, 我今日12w去政府check唐氏,照超聲波時話得胎囊,見唔到bb, 話叫我再排期,1星期後再check, 第一次睇bb超聲波,就聽到這樣,個心好唔舒服,都打定最壞打算,或者搵私家照多次。

想問各位JM, 如果真是空心胎,醫生會提議點樣清乾淨???


洋房

積分: 58


25#
發表於 18-4-26 18:51 |只看該作者
laivan888 發表於 18-4-26 16:53
各位JM, 我今日12w去政府check唐氏,照超聲波時話得胎囊,見唔到bb, 話叫我再排期,1星期後再check, 第一次 ...

我就係咁! 但我已經當時快快做決定,醫生會建議自然流/藥流/刮宮


民房

積分: 25


26#
發表於 18-4-26 19:10 |只看該作者
但我一d 異樣都無,無啡無紅又無肚痛,last M first day 2月1日,3月中才去家計會驗就bingo, 所以到今日大約12w (如無記錯last M day),自己仍存希望,會唔會記錯日子,宜家其實重好細,所以睇唔到。

其實除左真係見到bb 先計到預產期,驗孕就只話妳知bingo,靠準媽媽講last M first day, 未見到 bb 之前,其實有無其他方法知實際有左的日子???

政府排左下星期再照超聲,我就打算搵私家照照....希望見到 bb.....


洋房

積分: 58


27#
發表於 18-4-26 19:16 |只看該作者
laivan888 發表於 18-4-26 19:10
但我一d 異樣都無,無啡無紅又無肚痛,last M first day 2月1日,3月中才去家計會驗就bingo, 所以到今日大 ...

會唔會排卵期遲左? 希望你下星期再照既時候見到BB! 加油!
因為我驗到有左個時一直都有驗排卵……


侯爵府

積分: 20220


28#
發表於 18-4-26 19:18 |只看該作者
laivan888 發表於 18-4-26 19:10
但我一d 異樣都無,無啡無紅又無肚痛,last M first day 2月1日,3月中才去家計會驗就bingo, 所以到今日大 ...

通常驗到有個日最少有4wk


民房

積分: 25


29#
發表於 18-4-26 20:01 |只看該作者
回覆 yankiyan 的帖子

如妳所說,會唔會宜家先係10w,政府只係照肚,會唔會照陰超好d,清楚d ??

我無計排卵期,順其自然有,到3月頭應該要黎M,遲左1個星期都未黎,個排又覺得好攰,又大食左,覺得可能中左,都已經去到3月中才去驗,話 bingo,其間都無買野驗......


我會搵私家照照的,希望會見到 bb,我都會同 bb 講,唔好同媽咪玩捉迷藏,快d 出黎。









侯爵府

積分: 20220


30#
發表於 18-4-26 20:19 |只看該作者
laivan888 發表於 18-4-26 20:01
回覆 yankiyan 的帖子

如妳所說,會唔會宜家先係10w,政府只係照肚,會唔會照陰超好d,清楚d ??

照陰超會清楚d
但如果10w正常照肚都會見到
不過都祝福你無事


民房

積分: 25


31#
發表於 18-4-26 20:27 |只看該作者
回覆 yankiyan 的帖子

謝謝妳


別墅

積分: 539


32#
發表於 18-4-26 23:05 |只看該作者

回覆樓主

我8w去照,胎囊得6w大,入面無野。兩星期後再照⋯唔知奇蹟會唔會出現


大宅

積分: 2038

認識瑞士牛牛第一回


33#
發表於 18-4-27 08:35 |只看該作者
jkbabyctu 發表於 18-4-26 14:28
哦哦,咁可能都要去台灣走番轉先得,有無話小產後幾耐先好去檢查?試管因為我都係擔心精子卵子唔得,以為 ...

我自己係胎都未拎走時去驗的,因為有啲情況係要懷孕中先驗到,但有啲醫生又會話懷孕時驗係唔準。嗰啲醫生會建議小產後一個月先去驗


大宅

積分: 4126


34#
發表於 18-5-24 17:33 |只看該作者
laisausau 發表於 18-4-21 09:46
You are not alone ~~~我會坐月坐足一個月(目前停工)之後再中醫補身奮鬥你係咪第一次懷孕 ...

坐1個月,醫生開假比你?


複式洋房

積分: 117


35#
發表於 18-5-24 18:25 |只看該作者
其實每5個懷孕婦女就有1個會有呢D情況 所以真係普遍
傷心過後好好調理 多休息 BB好快會番番黎架


複式洋房

積分: 144


36#
發表於 18-5-27 10:07 |只看該作者
shanshan827 發表於 18-4-26 14:05
香港萬幾二萬。台灣就二萬台幣左右。
要搵出原因先,如果你有凝血或免疫問題,做試管都無用架。
...

請問有無台灣驗嘅資料??


大宅

積分: 2038

認識瑞士牛牛第一回


37#
發表於 18-5-27 10:07 |只看該作者
winnieivan 發表於 18-5-27 10:07
請問有無台灣驗嘅資料??

有啲去聯合驗,有啲去愛群。


複式洋房

積分: 144


38#
發表於 18-5-27 10:09 |只看該作者
shanshan827 發表於 18-5-27 10:07
有啲去聯合驗,有啲去愛群。

請問要search咩item??


大宅

積分: 2038

認識瑞士牛牛第一回


39#
發表於 18-5-27 10:16 |只看該作者
winnieivan 發表於 18-5-27 10:09
請問要search咩item??

聯合驗晒所有凝血同免疫項目。(第2頁剔漏左Igg 同Igm)
愛群就驗夫妻染色體,同埋見醫生俾意見。

myimage.jpg
myimage.jpg


複式洋房

積分: 144


40#
發表於 18-5-27 10:24 |只看該作者
shanshan827 發表於 18-5-27 10:16
聯合驗晒所有凝血同免疫項目。(第2頁剔漏左Igg 同Igm)
愛群就驗夫妻染色體,同埋見醫生俾意見。

第一胎自然懷孕去到8w停左(4月尾嘅事), 之前響QE做產檢驗血,就所有報告都正常, 我地都打算要小朋友,老公就問使唔使驗下先,見家計會嗰啲好似都係驗下精子數量,活躍程度,所以我都唔知使唔使再驗其他

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo