自由講場

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   6


珍珠宮

積分: 40237


21#
發表於 18-4-24 17:48 |只看該作者
catiou627 發表於 18-4-24 17:46
我女那年畢業禮後,回到課室就送花比班主任,家長夾$,再同老師同學影相,之後去食自助午餐。

...



子爵府

積分: 14435


22#
發表於 18-4-24 18:12 |只看該作者
MC媽 發表於 18-4-24 17:17
乜唔係學校負責畢業典禮嘅咩?

學校嘅畢業典禮
5月30日去迪士尼樂園玩
我想私底下搞多個派對
特別答謝班主任這3年對我嘅仔的付出。所以即使籌備上辛苦些都搞 :donutshy:
Welcome to my son's website. Hope I can listen all baby parent's useful question and answer,thanks!


瑪瑙宮

積分: 149598

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章


23#
發表於 18-4-24 18:13 |只看該作者

回覆樓主:



子爵府

積分: 14435


24#
發表於 18-4-24 18:15 |只看該作者
muimui2 發表於 18-4-24 16:18
有班熱心嘅家長,有時都好有壓力

雖然籌備上多功夫。
因為我想特別多謝班主任這3年對我仔嘅辛苦付出所以就再搞多個派對。
活動自由參與。所以唔係好大壓力

Welcome to my son's website. Hope I can listen all baby parent's useful question and answer,thanks!


子爵府

積分: 14435


25#
發表於 18-4-24 18:17 |只看該作者
apple220 發表於 18-4-24 17:40
我地十一月已相約最friends 既同學仔一齊影畢業相, 學校有畢業典禮及聚餐, 但係我地會再搞多個party, 訂場 ...

預祝到時妳們玩得開心些 :donutkiss:
Welcome to my son's website. Hope I can listen all baby parent's useful question and answer,thanks!


子爵府

積分: 14435


26#
發表於 18-4-24 18:19 |只看該作者
catiou627 發表於 18-4-24 17:46
我女那年畢業禮後,回到課室就送花比班主任,家長夾$,再同老師同學影相,之後去食自助午餐。

...

每人大約用幾錢在自助餐上
Welcome to my son's website. Hope I can listen all baby parent's useful question and answer,thanks!


子爵府

積分: 11902


27#
發表於 18-4-24 19:00 |只看該作者

回覆樓主:

我当年右join家長搞的活动,我觉有学校的畢業礼已足夠。


子爵府

積分: 11117


28#
發表於 18-4-24 19:23 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 小肉妹 於 18-4-24 19:24 編輯

搞咩畢業禮呀?學校已經有啦,唔應該叫畢業禮,呢個名唔係咁用,小朋友大家一齊食返餐既咪叫高班聚餐或者謝師宴


珍珠宮

積分: 33962

虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章


29#
發表於 18-4-24 19:26 |只看該作者
吃力不討好。。。人多,意見多。


公爵府

積分: 27905


30#
發表於 18-4-24 19:41 |只看該作者
Ashleycorina 發表於 18-4-24 17:05
X2
幼稚園個個都咁畢業,我反而欣賞學校只响學校攪

x2
我有時覺得d幼稚園忘了畢業禮真正的意義是什麼

畢業禮去迪士尼目的係咩?
教佢虚榮?
仲要好多係學券私稚園


用戶要求終止服務

積分: 37634


31#
發表於 18-4-24 19:42 |只看該作者

回覆樓主

其實送一籃禮物畀學校,班主任再加禮物最實際
老師放假都想自己休息


珍珠宮

積分: 39842

王國教室勳章


32#
發表於 18-4-24 19:48 |只看該作者
yl88 發表於 18-4-24 19:41
x2
我有時覺得d幼稚園忘了畢業禮真正的意義是什麼

係囉。
我揀校都揀校風單純d,做乜攪到咁複雜


用戶要求終止服務

積分: 37634


33#
發表於 18-4-24 19:51 |只看該作者
yl88 發表於 18-4-24 19:41
x2
我有時覺得d幼稚園忘了畢業禮真正的意義是什麼

我小朋友間幼稚園就堅持唔去
幼稚園比較偏向傳統(唸古典文學...)迪迪尼不配合幼稚園方向

反而果時有少部分家長不滿無得去迪士尼


珍珠宮

積分: 41589


34#
發表於 18-4-24 19:53 |只看該作者
happybebebe 發表於 18-4-24 19:51
我小朋友間幼稚園就堅持唔去
幼稚園比較偏向傳統(唸古典文學...)迪迪尼不配合幼稚園方向

真心唔明迪士尼同畢業有乜關係


用戶要求終止服務

積分: 37634


35#
發表於 18-4-24 19:57 |只看該作者
panyeung 發表於 18-4-24 19:53
真心唔明迪士尼同畢業有乜關係

我本人鐘意自己去迪士尼,都覺得畢業同米奇無關
做咩要晨咁早限時限刻入去去米奇個畢業典禮


子爵府

積分: 10911


36#
發表於 18-4-24 19:59 |只看該作者

回覆樓主:

咩都無搞。係學校行畢業禮。之後同班家長飲茶。係咁多。
學校已經有一本畢業相簿。入面有小朋友k1至k3既相。最後班相。生活相。畢業袍相。
呢份已經很好的禮物了。


用戶要求終止服務

積分: 37634


37#
發表於 18-4-24 19:59 |只看該作者
Ashleycorina 發表於 18-4-24 19:48
係囉。
我揀校都揀校風單純d,做乜攪到咁複雜

屋邨果啲好多都係去迪迪尼


珍珠宮

積分: 39842

王國教室勳章


38#
發表於 18-4-24 20:10 |只看該作者
happybebebe 發表於 18-4-24 19:59
屋邨果啲好多都係去迪迪尼

其實都幾貴下㗎係咪?


子爵府

積分: 14435


39#
發表於 18-4-24 20:14 |只看該作者
panyeung 發表於 18-4-24 19:53
真心唔明迪士尼同畢業有乜關係

迪士尼同學校有生意利益。
所以多數屋邨學校去迪士尼
Welcome to my son's website. Hope I can listen all baby parent's useful question and answer,thanks!


用戶要求終止服務

積分: 37634


40#
發表於 18-4-24 20:17 |只看該作者
Ashleycorina 發表於 18-4-24 20:10
其實都幾貴下㗎係咪?

唔知
我小朋友幼稚園無
我search我細個間up dup 屋邨幼稚園就去

首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo