影視娛樂

跳至

首頁
12

尾頁
   1


侯爵府

積分: 21315


21#
發表於 18-6-7 20:32 |只看該作者
namnamnamlolo 發表於 18-6-7 19:58
高雅拉
係向大地投球時都唔差
係呢套劇成個大嬸咁

佢已經唔止一次似大嬸,1994啦,black叫做好d,唔明佢有冇形象設計,明明咁靚女,又夠高,d衫次次都闊袍大袖,身型好差咩?side 晒

佢塊面可能好難減,套套都成個包咱


禁止訪問

積分: 3118


22#
發表於 18-6-29 22:00 |只看該作者

回覆樓主

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 50660


23#
發表於 18-6-30 01:15 |只看該作者
soscho 發表於 18-6-7 20:32
佢已經唔止一次似大嬸,1994啦,black叫做好d,唔明佢有冇形象設計,明明咁靚女,又夠高,d衫次次都闊袍大 ...

black有佢?無咩印象


侯爵府

積分: 21315


24#
發表於 18-6-30 09:13 |只看該作者
andyan324 發表於 18-6-30 01:15
black有佢?無咩印象

宋承憲嗰套喎, 佢係唯一一個出鏡最多嘅女角色


水晶宮

積分: 50660


25#
發表於 18-6-30 13:39 |只看該作者
soscho 發表於 18-6-30 09:13
宋承憲嗰套喎, 佢係唯一一個出鏡最多嘅女角色

我誤會左第二套


侯爵府

積分: 22849


26#
發表於 18-7-5 09:26 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 babybabywanted 於 18-7-5 10:40 編輯

頂唔緊個女主集集眼濕濕個樣,成日懶係同情人咁... 明明自己之前大義凜然咁舉報人,之後又要同情人,好煩!我係個男主就廢鬼事睬佢....


珍珠宮

積分: 44400


27#
發表於 18-7-5 09:29 |只看該作者
andyan324 發表於 18-6-30 01:15
black有佢?無咩印象

係女一喎


珍珠宮

積分: 39982

馬年勳章


28#
發表於 18-7-5 10:01 |只看該作者
babybabywanted 發表於 18-7-5 09:26
頂唔緊個女主集集眼濕濕個樣,成日懶係同情人咁... 明明自己之前大義凜然咁舉報人,之後又要同情人,好煩! ...

係,好煩!
地球和火星 完美與破爛 現實對幻象 這樣的差距離還有盼望 嗎


侯爵府

積分: 22849


29#
發表於 18-7-5 10:42 |只看該作者
bigbighei 發表於 18-7-5 10:01
係,好煩!

本帖最後由 babybabywanted 於 18-7-5 10:43 編輯

佢好似堅離地咁,乜叉都感動一餐,又乜都好上心,唔知以為佢係外星人剛黎到地球.....

咁做人好攰,做佢隔離個人仲攰!


水晶宮

積分: 50660


30#
發表於 18-7-5 11:01 |只看該作者
babybabywanted 發表於 18-7-5 10:42
本帖最後由 babybabywanted 於 18-7-5 10:43 編輯

佢好似堅離地咁,乜叉都感動一餐,又乜都好上心,唔 ...

但偏偏隔離個個又鍾意佢陪佢一齊癲


侯爵府

積分: 22849


31#
發表於 18-7-5 13:25 |只看該作者
andyan324 發表於 18-7-5 11:01
但偏偏隔離個個又鍾意佢陪佢一齊癲

題外話:
隔離個個又幾好樣


大宅

積分: 3216


32#
發表於 18-7-5 21:52 |只看該作者
andyan324 發表於 18-5-23 23:18
頂唔順張赫個套跳左,
睇金明洙但覺得女一

張赫個套我都跳左!

L 好靚仔!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo