自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


禁止發言

積分: 14500

好媽媽勳章


21#
發表於 09-3-27 22:34 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 293


22#
發表於 09-3-27 23:05 |只看該作者
非誠勿擾我睇過,海角七號也睇過,睇戲係個人喜好,講感情,都係鍾意睇靚仔靚女,葛優喺大陸好出名,講靚仔完全談不上,甚至我覺得樣衰,少人鍾意睇,一點也不意外.


子爵府

積分: 10584


23#
發表於 09-3-27 23:08 |只看該作者
佢太自大,講野好無修養..


男爵府

積分: 5008


24#
發表於 09-3-27 23:12 |只看該作者
非誠勿擾 咩黎架.連聽都未聽過..
又唔做宣傳,連呢套係上畫,我都唔知

揾鬼睇:;pppp: :;pppp:

[ 本帖最後由 cathycheng131 於 09-3-27 23:13 編輯 ]


禁止訪問

積分: 21456


25#
發表於 09-3-27 23:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 19024

牛年勳章


26#
發表於 09-3-27 23:35 |只看該作者
馮小剛的電影全屬小品,劇本寫得幾好,但都不是大製作,如果唔係有葛優,佢都未必成功。

電影係 team work,馮導演唔好咁自大!

香港電影同佢d作品一樣,都係太本地色彩,唔同Hollywood A 級製作,可以世界性咁受歡迎。

p.s "非誠勿擾"都幾好睇,我覺得好睇過"手機"。


侯爵府

積分: 22630

牛年勳章 月餅勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


27#
發表於 09-3-28 00:11 |只看該作者
原帖由 Fion710 於 09-3-27 15:52 發表
「 他 們 就 知 道 對 大 陸 片 說 × 」
馮 小 剛 斥 港 人 唔 識 貨 內 地 著 名 導 演 馮 小 剛 曾 執 導 無 數 佳 作 , 但 其 電 影 一 直 未 能 在 香 港 一 躍 龍 門 , 縱 使 其 作 品 《 非 誠 勿 擾 》 ...

我對大6人都說x


琥珀宮

積分: 169761


28#
發表於 09-3-28 00:15 |只看該作者
香港觀眾唔算唔識貨,我一向都欣賞佢既作品,由《大腕》開始,之後《天下無賊》、《手機》都有睇吖,覺得唔錯,但《夜宴》章子怡唔係我杯茶,唔想睇。另《非誠勿擾》有呢齣戲上都唔知,後黎從BK網友提起話好睇先知道,我仲係上個星期日買左《非誠》隻VCD。

以今時今日講包裝既年代,而馮導演仲係抱住有麝自然香過時觀念,宣傳慳番,作為佢作品既支持者,我覺得唔係香港人唔識寶,係佢唔識咩叫與時並進啫。

若要人得知,緊係要嗌大聲D。


原帖由 cathycheng131 於 09-3-27 23:12 發表
非誠勿擾 咩黎架.連聽都未聽過..
又唔做宣傳,連呢套係上畫,我都唔知

揾鬼睇:;pppp: :;pppp:


男爵府

積分: 6083


29#
發表於 09-3-28 00:32 |只看該作者
原帖由 virgokaren 於 09-3-27 23:35 發表
馮小剛的電影全屬小品,劇本寫得幾好,但都不是大製作,如果唔係有葛優,佢都未必成功。

電影係 team work,馮導演唔好咁自大!

香港電影同佢d作品一樣,都係太本地色彩,唔同Hollywood A 級製作,可以世界性咁受歡迎。

p.s "非誠勿 ...

套戲我有睇,個人覺得係近期佳作,中間有一part笑到流眼淚,戲拍得好同時個人修養都要提高


禁止訪問

積分: 10576


30#
發表於 09-3-28 02:25 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 35688


31#
發表於 09-3-28 08:46 |只看該作者
原帖由 mrsright 於 09-3-28 02:25 發表
佢既電影唔錯.

一聲嘆息
不見不散
大腕
非誠
手機
天下無賊


真係令人回味的小品.


我唔係戲迷, 我都知非誠上畫, 但佢女主角係舒琪.. 佢又唔係唔好, 不過香港又係真唔太受, 最佳例子就係岩岩過左既賀歲片.. 你地戲迷可諗下啦.

我都只睇過天下無賊, 在無記播.. 係第一套星期日中午片,睇到我喊哂既戲..

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo