自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


伯爵府

積分: 18570


21#
發表於 18-6-2 07:54 |只看該作者
sabun 發表於 18-6-2 07:02
大家都好勇啊,你們不怕有病時冇錢醫嗎?或有病時冇其他醫療選擇嗎?
...

醫生見你有買保險會收貴d,保險公司又會搵盡方法賠少d/唔賠

將保費儲起,如果40歲打後先有病,條數一樣


珍珠宮

積分: 48612


22#
發表於 18-6-2 07:56 |只看該作者
mlcbb 發表於 18-6-2 07:54
醫生見你有買保險會收貴d,保險公司又會搵盡方法賠少d/唔賠

將保費儲起,如果40歲打後先有病,條數一樣

你意思由後生開始儲畢錢,40歲後如有病就用來醫?但有時啲病未必40後才來


珍珠宮

積分: 43754

2024年龍年勳章 牛年勳章


23#
發表於 18-6-2 08:09 |只看該作者
如果有做工, 咁公司都有醫療保險, 吾洗買啦


大宅

積分: 4510


24#
發表於 18-6-2 08:09 |只看該作者
sabun 發表於 18-6-2 07:02
大家都好勇啊,你們不怕有病時冇錢醫嗎?或有病時冇其他醫療選擇嗎?
...

當你真係有大鑊野cancer等,你會發覺你所買的 醫療保險,打個乞嚏已經冇曬, 咪又係入返去政府醫院等死 如果係一般十零廿萬的住院醫療費用, 自己攞出嚟亦不是大問題,咁何解要畀錢保險公司賺呢?


伯爵府

積分: 18570


25#
發表於 18-6-2 08:10 |只看該作者
sabun 發表於 18-6-2 07:56
你意思由後生開始儲畢錢,40歲後如有病就用來醫?但有時啲病未必40後才來
...

40歲前,有重病既機率少於5%;50歲前,就少於10%。如果咁好彩咁早發病,再有第二次發病既機率就會好高,到時保險都cover 唔到第二次既醫療開支。

保險公司都係睇住呢機率,計保費出黎同投保人對賭。


myimage.jpg


已刪除用户

積分: 25751

好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


26#
發表於 18-6-2 08:12 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4510


27#
發表於 18-6-2 08:17 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 pcy307 於 18-6-2 08:19 編輯

保險係零和遊戲 。好多人買咗保險, 都千方百計諗住點樣攞著數 ,驗下身又claim保險, 換言之,殷實嘅人就係畀果D呃呃氹氹嘅人呃錢 ,仲未計嗰班保險agent同無良醫生食咗的一大截!大病,只可認命。


珍珠宮

積分: 48612


28#
發表於 18-6-2 08:18 |只看該作者
pcy307 發表於 18-6-2 08:17
保險係零和遊戲 。好多人買咗保險, 都千方百計諗住點樣攞著數 ,驗下身又claim保險, 換言之,殷實嘅人就 ...

乜咁黑暗嗎?


大宅

積分: 4510


29#
發表於 18-6-2 08:19 |只看該作者
sabun 發表於 18-6-2 08:18
乜咁黑暗嗎?

你識得呢啲人少咩?


珍珠宮

積分: 48612


30#
發表於 18-6-2 08:22 |只看該作者
sabun 發表於 18-6-2 08:18
乜咁黑暗嗎?

即如不買保險的人,就一喺自己儲錢(但不少人現今生活都掹掹緊 ),一喺有事就入政府,就算久等都冇問題?


翡翠宮

積分: 76488

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 最關心BB問題熱投勳章 我的育兒心得勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


31#
發表於 18-6-2 08:23 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 Angelice-BeBe 於 18-6-2 08:24 編輯

我們一家
老公做醫護,我們同小朋友有醫療保障


珍珠宮

積分: 48612


32#
發表於 18-6-2 08:23 |只看該作者
pcy307 發表於 18-6-2 08:19
你識得呢啲人少咩?

算喺,我agent幾好。
同可能我身邊的朋友、同事都有買一兩份保險旁身的。


珍珠宮

積分: 48612


33#
發表於 18-6-2 08:25 |只看該作者

回覆樓主:

其實我都覺得如果大家健康,又能每月儲到一筆錢,長遠看又真的不用買保險嘅!


珍珠宮

積分: 31709

好媽媽勳章


34#
發表於 18-6-2 19:23 |只看該作者
ddbb0099 發表於 18-6-2 00:44
當感受過公立醫院就會想再加大份醫療

係,原本我地一家都無買,果次之後係立即搵a準買最貴既醫療保險,咁我女買完唔夠一年又不幸地入左兩次院,賠左幾年既保費


子爵府

積分: 12434


35#
發表於 18-6-2 19:26 |只看該作者

回覆樓主

買左保險,到有病時
自己咪又要比一部分,呢部分可能都唔少
最後咪又返政府醫


侯爵府

積分: 21806


36#
發表於 18-6-2 19:36 |只看該作者

回覆樓主:

有朋友係,大人冇買,只買比小朋友


禁止發言

積分: 4571


37#
發表於 18-6-2 19:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7647


38#
發表於 18-6-2 20:56 |只看該作者

回覆樓主

我!

30歲了,都未買過保險!


男爵府

積分: 5163


39#
發表於 18-6-2 21:11 |只看該作者

回覆樓主:

我家


象牙宮

積分: 222735

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


40#
發表於 18-6-2 21:14 |只看該作者
pcy307 發表於 18-6-2 08:09
當你真係有大鑊野cancer等,你會發覺你所買的 醫療保險,打個乞嚏已經冇曬, 咪又係入返去政府醫院等死 如 ...

x 2

我全家三代都無買~


年輕人及小家庭唔買基金保險,儲錢買樓哪! http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=5105478

阿女星期六深夜入左急証室.....留院...出左院了~~ http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=4618703
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo