在職全職

跳至

首頁
12

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 39607

環保接龍勳章


21#
發表於 04-11-8 13:43 |只看該作者

Re: 你頭一胎痛幾耐至生得出(由10分鐘陣痛起計), 第二胎可以快少少, 不過又痛了幾耐?第三胎

我9月8日早上6點幾開始肚痛同見紅, 跟住入院到生為止, 應該痛o左50個鐘, (大痛都有36個鐘)簡直想死! 我唸我都唔會生第二個lu

教養孩童,使他走當行的道, 就是到老, 他也不偏離!


男爵府

積分: 6308


22#
發表於 04-11-8 14:02 |只看該作者

Re: 你頭一胎痛幾耐至生得出(由10分鐘陣痛起計), 第二胎可以快少少, 不過又痛了幾耐?第三胎

我係因為肚痛入醫院,下午四點入,到第二日又唔痛,但路都食唔到野,一食就係咁嘔,到夜晚七點到就突然間穿羊水,九點開始陣痛,到三點八到就生咗lu!


大宅

積分: 1750


23#
發表於 04-11-8 22:01 |只看該作者

Re: 你頭一胎痛幾耐至生得出(由10分鐘陣痛起計), 第二胎可以快少少, 不過又痛了幾耐?第三胎


睇完各媽咪分享, 好彩選擇用催生.

因為第一胎及第二胎由落藥計到bb出世都只不過二個鐘多些. 初時一d痛都無, 後來少少似m痛, 到最後即大痛約10分鐘bb就出世.


男爵府

積分: 7220

2023年兔年勳章 BK Milk勳章


24#
發表於 04-11-12 00:39 |只看該作者

Re: 你頭一胎痛幾耐至生得出(由10分鐘陣痛起計), 第二胎可以快少少, 不過又痛了幾耐?第三胎

第一胎就朝早10點幾入院,係入面張床訓左一陣到2點幾就生,第二胎仲快,11點幾開始有d痛,差唔多1點半多d就入院,入到去都唔夠15分鐘已經要出黎.........又係2點幾出世


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo