在職全職

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 12142


1#
發表於 04-11-2 15:02 |只看該作者

你頭一胎痛幾耐至生得出(由10分鐘陣痛起計), 第二胎可以快少少, 不過又痛了幾耐?第三胎...

我生第一胎痛左30個鐘, 醫生話產道開得慢, 而且BB在肚里sleeping所以咁耐, 第二胎痛了8個鐘, 不過痛得好急, 覺得比生第一胎痛好多.


子爵府

積分: 11320

2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 醒目開學勳章


2#
發表於 04-11-2 15:03 |只看該作者

Re: 你頭一胎痛幾耐至生得出(由10分鐘陣痛起計), 第二胎可以快少少, 不過又痛了幾耐?第三胎

我生BB(第一胎)痛左49個鐘!!


瑪瑙宮

積分: 129382

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 04-11-2 16:04 |只看該作者

Re: 你頭一胎痛幾耐至生得出(由10分鐘陣痛起計), 第二胎可以快少少, 不過又痛了幾耐?第三胎

funny, 你第一胎痛咗成兩日, 點解唔開刀呀, :cry: 如果比我一定要求醫生開刀, 我自己真係好好彩, 只係痛咗4個鐘到, 而且我自己覺得唔係好痛 ( touch wood ) :mrgreen:


大宅

積分: 1696

熱血勳章 至尊種植勳章


4#
發表於 04-11-2 16:30 |只看該作者

Re: 你頭一胎痛幾耐至生得出(由10分鐘陣痛起計), 第二胎可以快少少, 不過又痛了幾耐?第三胎

我生第一,二,三胎都痛左10分鐘,生左十五分鐘.


男爵府

積分: 8838


5#
發表於 04-11-2 16:48 |只看該作者

Re: 你頭一胎痛幾耐至生得出(由10分鐘陣痛起計), 第二胎可以快少少, 不過又痛了幾耐?第三胎

我生BB痛左31個鐘頭!!!


別墅

積分: 693


6#
發表於 04-11-2 16:51 |只看該作者

Re: 你頭一胎痛幾耐至生得出(由10分鐘陣痛起計), 第二胎可以快少少, 不過又痛了幾耐?第三胎

我第一胎痛1.5小時,生15分鐘,
第二胎痛1小時,生10分鐘,
第三胎痛20分鐘,生10分鐘,
第四胎痛5分鐘,生10分鐘.
大公子 Daniel 二公子 Edmond 三公子 Brian 四小姐 Zoe


大宅

積分: 3713


7#
發表於 04-11-2 16:55 |只看該作者

Re: 你頭一胎痛幾耐至生得出(由10分鐘陣痛起計), 第二胎可以快少少, 不過又痛了幾耐?第三胎

我第一胎痛咗14個鐘,生咗10分鐘
[img align=left]http://onfinite.com/libraries/487250/185.jpg[/img]我愛小端宜 :-D


子爵府

積分: 11320

2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 醒目開學勳章


8#
發表於 04-11-2 17:21 |只看該作者

Re: 你頭一胎痛幾耐至生得出(由10分鐘陣痛起計), 第二胎可以快少少, 不過又痛了幾耐?第三胎

:-(


子爵府

積分: 11320

2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 醒目開學勳章


9#
發表於 04-11-2 17:21 |只看該作者

Re: 你頭一胎痛幾耐至生得出(由10分鐘陣痛起計), 第二胎可以快少少, 不過又痛了幾耐?第三胎

Because the doctor said the baby is fine in my tummy, no need to 開刀! :-( :-(
qq媽媽咪 寫道:
funny, 你第一胎痛咗成兩日, 點解唔開刀呀, :cry: 如果比我一定要求醫生開刀, 我自己真係好好彩, 只係痛咗4個鐘到, 而且我自己覺得唔係好痛 ( touch wood ) :mrgreen:


侯爵府

積分: 20146

牛年勳章


10#
發表於 04-11-2 19:53 |只看該作者

Re: 你頭一胎痛幾耐至生得出(由10分鐘陣痛起計), 第二胎可以快少少, 不過又痛了幾耐?第三胎

第一胎痛左3個幾鐘
仁德厚澤載福慧輝炫矢志盛風華


複式洋房

積分: 230


11#
發表於 04-11-2 21:08 |只看該作者

Re: 你頭一胎痛幾耐至生得出(由10分鐘陣痛起計), 第二胎可以快少少, 不過又痛了幾耐?第三胎

第一胎痛左38個幾鐘


男爵府

積分: 7751

畀面勳章


12#
發表於 04-11-3 09:47 |只看該作者

Re: 你頭一胎痛幾耐至生得出(由10分鐘陣痛起計), 第二胎可以快少少, 不過又痛了幾耐?第三胎

二胎頭尾都係三個鐘 :mrgreen:


大宅

積分: 1382


13#
發表於 04-11-3 12:13 |只看該作者

Re: 你頭一胎痛幾耐至生得出(由10分鐘陣痛起計), 第二胎可以快少少, 不過又痛了幾耐?第三胎

我第一胎都係成30個鐘呀 ! 又訓唔到, 無得食, 無力生
要吸出來呀 :-x
第二胎6個鐘左右, 自己生 :-P


伯爵府

積分: 19425


14#
發表於 04-11-3 13:41 |只看該作者

Re: 你頭一胎痛幾耐至生得出(由10分鐘陣痛起計), 第二胎可以快少少, 不過又痛了幾耐?第三胎

sandypigpig 寫道:
我第一胎痛1.5小時,生15分鐘,
第二胎痛1小時,生10分鐘,
第三胎痛20分鐘,生10分鐘,
第四胎痛5分鐘,生10分鐘.

---------------
嘩,你咁好彩既,生在四個b,都唔夠我生一個b痛咁耐.
不過我生二胎都係痛在六個鐘呀.但要出世哥下就唔使一分鐘就ok...當姑娘話,用力,咁個b便出世了∼真幾難忘∼


大宅

積分: 2303


15#
發表於 04-11-4 18:25 |只看該作者

Re: 你頭一胎痛幾耐至生得出(由10分鐘陣痛起計), 第二胎可以快少少, 不過又痛了幾耐?第三胎

我同fionshum差不多,第一胎痛左差不多30個鐘呀 ! 唔瞓得、唔食得, 最後要催生及用吸盆.


男爵府

積分: 6636


16#
發表於 04-11-4 18:36 |只看該作者

Re: 你頭一胎痛幾耐至生得出(由10分鐘陣痛起計), 第二胎可以快少少, 不過又痛了幾耐?第三胎

真係覺得痛既就2個鐘~~生0左15分鍾


子爵府

積分: 13158


17#
發表於 04-11-5 15:28 |只看該作者

Re: 你頭一胎痛幾耐至生得出(由10分鐘陣痛起計), 第二胎可以快少少, 不過又痛了幾耐?第三胎

足足痛咗成25hrs, 簡直要咗我條命呀!


大宅

積分: 2974


18#
發表於 04-11-5 16:36 |只看該作者

Re: 你頭一胎痛幾耐至生得出(由10分鐘陣痛起計), 第二胎可以快少少, 不過又痛了幾耐?第三胎

我痛咗6個鐘喥!
2個寶貝~雅詠&灝泯


水晶宮

積分: 64718

馬年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章


19#
發表於 04-11-5 19:16 |只看該作者

Re: 你頭一胎痛幾耐至生得出(由10分鐘陣痛起計), 第二胎可以快少少, 不過又痛了幾耐?第三胎

冇媽咪夠我辛苦
我13號黃昏6點陣痛見紅入院16號清晨4點才生得出,個囡出世時9磅.辛苦到呀!
本來想開刀生,不過醫生話BB沒問題可以自己生就自己生!
因為我妹妹是助產士,我好想我妹妹幫我接生所以至在政府醫院生,如果唔係在私家生就不用咁辛苦.


別墅

積分: 615


20#
發表於 04-11-7 13:06 |只看該作者

Re: 你頭一胎痛幾耐至生得出(由10分鐘陣痛起計), 第二胎可以快少少, 不過又痛了幾耐?第三胎

我好攪笑,最長痛幾分鐘,落到產房都係得5度就忍唔住要生,姑娘都笑我好積極,第一胎算好快! :mrgreen:
[img align=left]http://tinypic.com/2ik9wx[/img]

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo