自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   2


公爵府

積分: 27008


21#
發表於 18-6-9 22:22 |只看該作者

回覆樓主:



珊瑚宮

積分: 119318

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 大廚勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 春季勳章 炎夏勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 瞓得好勳章 笑得好勳章


22#
發表於 18-6-9 22:28 |只看該作者

回覆樓主:

幾年前可樂好似有出過一種樽裝,開蓋前大力搖一搖,入面就會結冰........
有冇jm有印象呢?


男爵府

積分: 5085


23#
發表於 18-6-9 22:39 |只看該作者
wawaliluk 發表於 18-6-9 12:19
自從係呢度的jm講過部機有曱x,就唔係好敢飲c樂冰。

我都好鐘意飲思樂冰,但轉丄去麥記飲... 麥記的甜品站獨有


男爵府

積分: 5476


24#
發表於 18-6-9 22:42 |只看該作者
vbanban 發表於 18-6-9 22:03
真系成20年冇飲過。而家成日覺得部機應該好烏糟

飲完無肚痛


珍珠宮

積分: 31655


25#
發表於 18-6-9 22:42 |只看該作者

回覆樓主

思樂冰


珊瑚宮

積分: 114019

HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 Poo得好勳章 畀面勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第二回 開心吸收勳章


26#
發表於 18-6-9 22:44 |只看該作者
櫺囹桼 發表於 18-6-7 12:43
夏日炎炎,如果可以去七仔隊留包沙冰,即刻涼快晒...唔知幾時引入香港?

正呀


伯爵府

積分: 18215


27#
發表於 18-6-9 22:47 |只看該作者
其實自己將罐可樂放冰格三幾個鐘,一樣效果。
當然放太耐會爆。


複式洋房

積分: 108


28#
發表於 18-6-9 22:48 |只看該作者


禁止訪問

積分: 431

2018父親節勳章


29#
發表於 18-6-9 22:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珊瑚宮

積分: 112212

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 DHA勳章


30#
發表於 18-6-9 22:49 |只看該作者

回覆樓主:

cola


大宅

積分: 1531


31#
發表於 18-6-9 22:53 |只看該作者
櫺囹桼 發表於 18-6-7 12:43
夏日炎炎,如果可以去七仔隊留包沙冰,即刻涼快晒...唔知幾時引入香港?

正呀喂 唔洗飲7仔果啲會肚痛嘅思樂冰


男爵府

積分: 5894


32#
發表於 18-6-9 23:19 |只看該作者

回覆樓主:



首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo