自由講場

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   12


男爵府

積分: 5725


21#
發表於 18-6-7 18:19 |只看該作者
Teletrend 發表於 18-6-7 17:21
少食多餐,食營養補充劑,多吃生果,向醫生提出更好的止呕藥,你爸爸今年幾多歲?
...

今年62歲,


男爵府

積分: 5725


22#
發表於 18-6-7 18:20 |只看該作者
四眼雞丁 發表於 18-6-7 17:35
化療係辛苦d,食粥,飲奶...好冑口就米粉、之後就飯~飲多d水、跟住個全身d骨好似有野咬、好唔舒服.買定d按摩 ...

雞丁,我都祝福你


男爵府

積分: 5725


23#
發表於 18-6-7 18:21 |只看該作者
BK2002 發表於 18-6-7 17:42
你都要保重
樓主, 下次可以問問醫生無咩舒緩方法? 因反應人人唔同...希望世伯堅強撐落去:fortun ...

剛剛開始爸爸已經咁樣,我都唔知點支持佢


翡翠宮

積分: 81391

2018復活節勳章 開心吸收勳章 親子王國15週年勳章


24#
發表於 18-6-7 18:36 |只看該作者
kelly媽咪 發表於 18-6-7 17:00
星期一落完第一針,爸爸覺得好辛苦又㢌又嘔又冇胃口,今日仲頭暈開始有些覺得個病令佢好辛苦,見到佢咁又幫 ...
加油
幫推~


珊瑚宮

積分: 109173

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


25#
發表於 18-6-7 18:38 |只看該作者
kelly媽咪 發表於 18-6-7 17:00
星期一落完第一針,爸爸覺得好辛苦又㢌又嘔又冇胃口,今日仲頭暈開始有些覺得個病令佢好辛苦,見到佢咁又幫 ...
年齡呢?


伯爵府

積分: 19089

2023年兔年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


26#
發表於 18-6-7 18:45 |只看該作者
kelly媽咪 發表於 18-6-7 17:00
星期一落完第一針,爸爸覺得好辛苦又㢌又嘔又冇胃口,今日仲頭暈開始有些覺得個病令佢好辛苦,見到佢咁又幫 ...

我先生下星期一開始第2階段,化療+電療,我都好擔心
幸好第1階段化療過程尚算有驚無險

有胃口就食,我隔日煲5紅水俾佢,因為佢血小板試過太低要入院輸血
keep住飲營養奶,因為胃口吾好吾夠力打仗架

加油呀


象牙宮

積分: 200211

2021可愛聖誕B勳章 HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 Poo得好勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 BK Milk勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 瞓得好勳章 笑得好勳章


27#
發表於 18-6-7 18:52 |只看該作者

回覆樓主:



伯爵府

積分: 16150

好媽媽勳章 畀面勳章


28#
發表於 18-6-7 19:03 |只看該作者

回覆樓主:

樓主加油,我爸爸都係5月23號第一針化療,加電療,暫時我爸爸係體重輕咗,不過佢話食野無味,但佢都肯食,一定要撐住自己,撐住爸爸


大宅

積分: 1136


29#
發表於 18-6-7 19:08 |只看該作者

回覆樓主

有奶粉比化療病人食,試下,一定要比返D營養爸爸,加油(emoji)(emoji)祝你爸爸早日康復(emoji)(emoji)(emoji)(emoji)(emoji)(emoji)(emoji)(emoji)(emoji)(emoji)(emoji)(emoji)(emoji)(emoji)


伯爵府

積分: 19652


30#
發表於 18-6-7 19:08 |只看該作者
買加營素補充下


子爵府

積分: 14716


31#
發表於 18-6-7 19:17 |只看該作者
kelly媽咪 發表於 18-6-7 18:19
今年62歲,

仲好後生,化療係好辛苦,祝早日康復!


子爵府

積分: 14380


32#
發表於 18-6-7 19:21 |只看該作者

回覆樓主:


不要為明天憂慮,因為明天自有明天的憂慮。一天的難處一天當就夠了


公爵府

積分: 28375

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章


33#
發表於 18-6-7 19:35 |只看該作者

回覆樓主:

家人, 40中, 都今日化療第1針, 希望順利過渡


公爵府

積分: 28375

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章


34#
發表於 18-6-7 19:36 |只看該作者
四眼雞丁 發表於 18-6-7 17:35
化療係辛苦d,食粥,飲奶...好冑口就米粉、之後就飯~飲多d水、跟住個全身d骨好似有野咬、好唔舒服.買定d按摩 ...

雞丁加油, 保重


男爵府

積分: 5725


35#
發表於 18-6-7 19:48 |只看該作者
koller 發表於 18-6-7 18:45
我先生下星期一開始第2階段,化療+電療,我都好擔心
幸好第1階段化療過程尚算有驚無險

營養奶有比,不過佢肚痾太勁,醫生建議停下先,因為係急到去唔切廁所頼咗係褲到


男爵府

積分: 5725


36#
發表於 18-6-7 19:49 |只看該作者
koller 發表於 18-6-7 18:45
我先生下星期一開始第2階段,化療+電療,我都好擔心
幸好第1階段化療過程尚算有驚無險

多謝你,你都要努力加油(emoji)


男爵府

積分: 5725


37#
發表於 18-6-7 19:49 |只看該作者
GraceLui 發表於 18-6-7 19:35
家人, 40中, 都今日化療第1針, 希望順利過渡

祝順利


男爵府

積分: 5725


38#
發表於 18-6-7 19:50 |只看該作者
Teletrend 發表於 18-6-7 19:17
仲好後生,化療係好辛苦,祝早日康復!

明白


男爵府

積分: 5725


39#
發表於 18-6-7 19:50 |只看該作者
心心的天空 發表於 18-6-7 19:08
有奶粉比化療病人食,試下,一定要比返D營養爸爸,加油(emoji)(emoji)祝你爸爸早日康復(emoji)(emoji)(emoj ...

會加油,不過見到爸爸咁好氣餒同心痛


男爵府

積分: 5725


40#
發表於 18-6-7 19:51 |只看該作者
xo_cat 發表於 18-6-7 19:03
樓主加油,我爸爸都係5月23號第一針化療,加電療,暫時我爸爸係體重輕咗,不過佢話食野無味,但佢都肯食, ...

知道,你和爸爸都要加油一起努力

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo