立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 3402
珍珠宮
積分: 32469
bobocow 發表於 18-7-15 03:52 我想問有冇交代過太子個仔如戎做咩會入牢 呢度睇唔明 又話如貴妃畫清界線,呢 ...
tpyjasmine 發表於 18-7-16 13:01 好似冇交代如戎犯咩事 皇上對太師早有不滿 如貴妃因為佢隱瞞身分
bobocow 發表於 18-7-16 15:03 thanks 不過cut太多劇情,令到人冇心機睇 浪費左呢套劇
積分: 4925
tpyjasmine 發表於 18-7-16 16:55 本帖最後由 tpyjasmine 於 18-7-16 16:55 編輯 係,套劇集集有故事
積分: 3667
積分: 31897
ruth2010 發表於 18-7-16 19:58 我睇花絮話冬天拍,d女仔個個d衫都薄到死。講對白有煙出 ,不過真係好好笑 ...
tpyjasmine 發表於 18-7-16 22:24 原來冬天拍架 唔怪得知佢地有集講食火鍋啦! 但班妃子就單薄啲
ruth2010 發表於 18-7-26 20:37 後面果d人著幾厚
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy