影視娛樂

跳至

首頁
12

尾頁
   2


大宅

積分: 3402


21#
發表於 18-7-15 03:52 |只看該作者

回覆樓主:

我想問有冇交代過太子個仔如戎做咩會入牢 呢度睇唔明 又話如貴妃畫清界線,呢度又冇左畫面


珍珠宮

積分: 32469


22#
發表於 18-7-16 13:01 |只看該作者
bobocow 發表於 18-7-15 03:52
我想問有冇交代過太子個仔如戎做咩會入牢 呢度睇唔明 又話如貴妃畫清界線,呢 ...

好似冇交代如戎犯咩事
皇上對太師早有不滿
如貴妃因為佢隱瞞身分
多次來殺皇上的人是東離國余孽
咁岩如貴妃就是東離國的人
皇上認為係佢安排殺皇上
所以同佢劃清界線


大宅

積分: 3402


23#
發表於 18-7-16 15:03 |只看該作者
tpyjasmine 發表於 18-7-16 13:01
好似冇交代如戎犯咩事
皇上對太師早有不滿
如貴妃因為佢隱瞞身分

thanks 不過cut太多劇情,令到人冇心機睇 浪費左呢套劇


珍珠宮

積分: 32469


24#
發表於 18-7-16 16:55 |只看該作者
bobocow 發表於 18-7-16 15:03
thanks 不過cut太多劇情,令到人冇心機睇 浪費左呢套劇

本帖最後由 tpyjasmine 於 18-7-16 16:55 編輯

係,套劇集集有故事
係有啲無頭無尾咁!
我都知佢冇講咩事一跳就講丁如戎入獄
算了,我睇重點
睇兩個喜歡冤家慢慢步入愛河算了!
有啲位都幾好笑



大宅

積分: 4925


25#
發表於 18-7-16 19:48 |只看該作者
tpyjasmine 發表於 18-7-16 16:55
本帖最後由 tpyjasmine 於 18-7-16 16:55 編輯

係,套劇集集有故事

似實況劇如皆大歡喜咁,每集唔同主題,不過被cut到支離破碎~唉~嘥晒!
myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg


大宅

積分: 3667

開心吸收勳章 親子王國15週年勳章


26#
發表於 18-7-16 19:58 |只看該作者

回覆樓主:

我睇花絮話冬天拍,d女仔個個d衫都薄到死。講對白有煙出 ,不過真係好好笑


珍珠宮

積分: 31897

虎到金來勳章 BB防敏心得分享勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


27#
發表於 18-7-16 20:01 |只看該作者
ruth2010 發表於 18-7-16 19:58
我睇花絮話冬天拍,d女仔個個d衫都薄到死。講對白有煙出 ,不過真係好好笑
...

我最記得有集,同個蔡總廚唸計,然後佢地就想蔡總廚比d錢佢地,就咗個手勢,但蔡總廚就以為係派心心
日本の平安を祈ります


珍珠宮

積分: 32469


28#
發表於 18-7-16 22:24 |只看該作者
ruth2010 發表於 18-7-16 19:58
我睇花絮話冬天拍,d女仔個個d衫都薄到死。講對白有煙出 ,不過真係好好笑
...

原來冬天拍架
唔怪得知佢地有集講食火鍋啦!
但班妃子就單薄啲


大宅

積分: 3667

開心吸收勳章 親子王國15週年勳章


29#
發表於 18-7-26 20:37 |只看該作者
tpyjasmine 發表於 18-7-16 22:24
原來冬天拍架
唔怪得知佢地有集講食火鍋啦!
但班妃子就單薄啲

後面果d人著幾厚
20180726_125256.JPEG
20180726_125227.JPEG


珍珠宮

積分: 32469


30#
發表於 18-7-27 10:04 |只看該作者
ruth2010 發表於 18-7-26 20:37
後面果d人著幾厚

咁真係辛苦了她們了


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo