夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


等待驗證會員

積分: 934


21#
發表於 04-11-5 09:23 |只看該作者

Re: 如果同老公嗌左交,走左出去,你会去边?

话时话,嗌交我都通常在夜晚;
[size=medium]mymyso


大宅

積分: 2052


22#
發表於 04-11-5 09:36 |只看該作者

Re: 如果同老公嗌左交,走左出去,你会去边?

我試過一次走左好去還的公園坐,又唔想返去阿媽度嚇親佢,咁都係老公打電話話去接我的.
[size=large]http://lilypie.com/baby3/020723/0/6/1/+8/.png[/img][/url]


子爵府

積分: 10934


23#
發表於 04-11-5 09:49 |只看該作者

Re: 如果同老公嗌左交,走左出去,你会去边?

唉.........
未出之前,我一走老公就立刻追,所以都去唔到邊樹.....
但自從生左之後,我老公已經唔追啦!因要睇BB wor!!!所以我已經唔走......嗌左交都係留係屋企冷戰!


男爵府

積分: 7751

畀面勳章


24#
發表於 04-11-5 10:36 |只看該作者

Re: 如果同老公嗌左交,走左出去,你会去边?

我未試過wor
如果係...我會返亞媽度


別墅

積分: 680


25#
發表於 04-11-5 10:45 |只看該作者

Re: 如果同老公嗌左交,走左出去,你会去边?

touch wood....我咁耐都係試過兩次都係晚上, 第一次我去咗甜品店狂食, 第二次我去咗睇煙花, 每次我都係等到半夜三更先返, 第二朝佢見我冇咁興先至同我講嘢囉。


象牙宮

積分: 206249

牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 玩具勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


26#
發表於 04-11-5 10:48 |只看該作者

Re: 如果同老公嗌左交,走左出去,你会去边?

以前同老公嗌交,我通常會叫佢走,佢會走番佢亞媽屋企。


大宅

積分: 2247


27#
發表於 04-11-5 10:50 |只看該作者

Re: 如果同老公嗌左交,走左出去,你会去边?

我同你一樣,不過,如果唔使睇住囡囡的話,我會去公園!
-------------------------------------------------------
remy 寫道:
唉.........
未出之前,我一走老公就立刻追,所以都去唔到邊樹.....
但自從生左之後,我老公已經唔追啦!因要睇BB wor!!!所以我已經唔走......嗌左交都係留係屋企冷戰!


男爵府

積分: 7163


28#
發表於 04-11-5 12:07 |只看該作者

Re: 如果同老公嗌左交,走左出去,你会去边?

我叫佢走, 為什麼我係走個? 如果佢唔走, 咪一齊留係屋企唔理對方. 我絕對唔會走噤笨, 出走噤'sun fu'


珍珠宮

積分: 32008

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 牛年勳章


29#
發表於 04-11-5 16:35 |只看該作者

Re: 如果同老公嗌左交,走左出去,你



做facial 都得喎


複式洋房

積分: 369


30#
發表於 04-11-6 00:19 |只看該作者

Re: 如果同老公嗌左交,走左出去,你

go to shopping


男爵府

積分: 7158


31#
發表於 04-11-6 06:30 |只看該作者

Re: 如果同老公嗌左交,走左出去,你

normally he is the one going out first. Then, I'll go window shopping, doing the facial, calling friend etc.. but definitely will not go to my mom's friend. avoid letting her to get worry.


大宅

積分: 2616


32#
發表於 04-11-6 08:47 |只看該作者

Re: 如果同老公嗌左交,走左出去,你

盲無目的週街行囉
仔仔06-12-2003出世


子爵府

積分: 13839

大廚勳章


33#
發表於 04-11-6 13:13 |只看該作者

Re: 如果同老公嗌左交,走左出去,你

好耐好耐以前我同老公嗌左交, 跟住走左出去, 周圍行, 漫無目的, 點之咁Q撞到個friend, 跟住去埋佢屋企過夜, 我隻佬驚到死下死下, 因為打去我媽屋企又搵唔到, 唔知我去左邊, 後尾第朝打去我公司先搵到我, 猛say sorry law.

Jenny


複式洋房

積分: 388


34#
發表於 04-11-6 18:39 |只看該作者

Re: 如果同老公嗌左交,走左出去,你

次次都唔係去按摩就去買d自己平時唔會買又冇乜用o既野!


子爵府

積分: 12385

畀面勳章 BK Milk勳章


35#
發表於 04-11-8 01:40 |只看該作者

Re: 如果同老公嗌左交,走左出去,你

Baby_Cute 寫道:
我會返媽咪度


me too!!
http://lilypie.com/"><img src="http://lb1f.lilypie.com/yivWp8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a ...


大宅

積分: 1587


36#
發表於 04-11-8 14:30 |只看該作者

Re: 如果同老公嗌左交,走左出去,你会去边?

如果可以的話,返呀媽到。如果唔得,便自己遊長途巴士河
讀書只係人生一部份,
孩子有良好心理質數, 才可勇往直前。


大宅

積分: 3713


37#
發表於 04-11-8 14:52 |只看該作者

Re: 如果同老公嗌左交,走左出去,你

massage/spa 或者自己租間酒店瞓番晚!
[img align=left]http://onfinite.com/libraries/487250/185.jpg[/img]我愛小端宜 :-D


大宅

積分: 1187


38#
發表於 04-11-9 11:04 |只看該作者

Re: 如果同老公嗌左交,走左出去,你

我第一時間諗租間自已中意的酒店房住番晚, 仲要叫room service 食好野;

但禁耐以黎我都無出走過, 主要因為有囡囡唔捨得, 其次係時間問題, 反而佢試過出走去左睇"史力加", 返黎話估唔到咁好睇喎.
KooKuKooKu :pint:


複式洋房

積分: 425


39#
發表於 04-11-9 12:51 |只看該作者

Re: 如果同老公嗌左交,走左出去,你

試過啦.但係未生仔仔時!!!!!我會出去飲酒!!自己飲..飲到差唔多先返去..
我既寶貝仔仔係4月21日出世...請多多指教~


子爵府

積分: 12555


40#
發表於 04-11-9 12:54 |只看該作者

Re: 如果同老公嗌左交,走左出去,你

落街週圍行,但行得唔遠,因為老公會揾返我。
[size=small]My little baby Vivian !

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo