懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 7342


21#
發表於 09-4-3 00:48 |只看該作者
原帖由 doitwell75 於 09-4-2 23:54 發表
我都係沖左先去,最緊要係洗頭,我兩胎都係敢,都無事呀!


我都係咁話 ! 最緊要洗乾淨個頭, 到生完一落得床個人定 d 我先即刻由頭洗到落腳, 不過一沖完出黎, 個個牛咁眼望住我, 姑娘仲問點解我咁夠膽由沖涼仲洗埋頭, 佢話有 d 人生完連手都唔肯沾水



<div><a target=_blank href=http://www.pregnology.com/pregnancy/02/14/2012><img border=0 width=450 height=185 src='http://www.pregnology.com/preggoticker2/FF00CC/330000/My%20pregnancy/02/14/2012.png' alt='Pregnancy%20ticker'></a><br><a style=font-


子爵府

積分: 13211

好媽媽勳章 醒目開學勳章


22#
發表於 09-4-3 01:37 |只看該作者
我沖埋涼洗頭先入院


男爵府

積分: 6654

好媽媽勳章 畀面勳章


23#
發表於 09-4-3 13:47 |只看該作者
穿水要盡快入院嫁, 因為沖涼好易將d細菌帶入產道. 同埋醫生話如果流得快可能連臍帶都會沖埋出黎, 阿b會危險.

[ 本帖最後由 leung-baby 於 09-4-4 21:54 編輯 ]


大宅

積分: 3344

好媽媽勳章 畀面勳章


24#
發表於 09-4-3 15:40 |只看該作者
我諗穿水我唔會沖涼....不過會洗左頭先入院


大宅

積分: 1203


25#
發表於 09-4-3 17:17 |只看該作者
個司機仲緊張過你.....^^

原帖由 小艾比 於 09-4-2 12:00 發表
我上一胎係半夜起身all 夜屎時, 發覺張紙巾越抹越多水出, 之後見到張紙巾有血先知係係見紅同穿水, 咁就一直許許聲咁流喇, 根本無得比你考慮再去沖涼, 拿拿聲拎埋走佬袋再落街搵的士搭去醫院, 一路響車到一路流, 我同 ...


大宅

積分: 1203


26#
發表於 09-4-3 17:20 |只看該作者
同意, 因為出好多力push bb出黎, 個人會出好多汗....


原帖由 chanwendy 於 09-4-2 14:33 發表
大部份醫生同書都係話唔好沖, 要入院. 我上一胎都係感覺穿水(不過入到院姑娘話未穿), 我見唔係流得好勁, 我都有快手沖涼. 聽過有啲穿咗係真係流得好快架, 咁就真係唔好沖喇. 其實經過上一胎, 我發覺即使沖咗都好, ...


大宅

積分: 3214


27#
發表於 09-4-4 10:45 |只看該作者

回覆 # 的文章

哈哈
個司機好搞笑....


大宅

積分: 1082

畀面勳章 環保接龍勳章


28#
發表於 09-4-4 11:04 |只看該作者
我一穿水,就立刻CALL的士入院,當然冇沖涼啦!


珍珠宮

積分: 34171


29#
發表於 09-4-4 15:48 |只看該作者
我果時都係穿左水就即刻入院,無去沖涼,之前醫生已經講明穿水是不可以沖涼,因很易細菌感染,入到醫院檢查後仲要瞓床,唔比起身,24小時內要生呢!


大宅

積分: 4057

畀面勳章


30#
發表於 09-4-4 17:01 |只看該作者
我一月頭生嘅, 都係穿水入院, 但我都沖涼, 洗頭, 吹埋頭再食飽飽先入院~~

我係瞓瞓下, 半夜十二點幾穿水, 之後即刻標去toilet, 坐左一陣又無流喇~~ 諗住再瞓下先, 點知又黎多鑊, 都知bb想出黎喇~~(比edd早咗11日~) 跟住都慢慢黎, 差不多兩點先到醫院, 舒舒服服咁過咗兩個鐘, 之後就劇痛咗兩個鐘bb就出世喇~~ 全程用咗六個鐘頭十五分鐘~~


複式洋房

積分: 324


31#
發表於 09-4-7 11:35 |只看該作者
原帖由 小艾比 於 09-4-2 12:00 發表
我上一胎係半夜起身all 夜屎時, 發覺張紙巾越抹越多水出, 之後見到張紙巾有血先知係係見紅同穿水, 咁就一直許許聲咁流喇, 根本無得比你考慮再去沖涼, 拿拿聲拎埋走佬袋再落街搵的士搭去醫院, 一路響車到一路流, 我同 ...



个司機好好 人 啊 ·

當然晤會唸去洗白白啦,我頭胎醫生同我講有洋水流就要24小時內將bb生齣來or開刀。。。雖然24小時,但個種情況,萬一就繫袮去洗白白而袮b有危險甘點算,,,10月懷胎甘辛苦都過啦,,唔爭在啊 ,,到時有乜事后悔都無用!穿水肯定第1時間去醫院!!


珍珠宮

積分: 40002

馬年勳章


32#
發表於 09-4-7 14:27 |只看該作者
我第一胎係穿咗水,但一諗起要好耐先有得洗頭老死都洗埋先去啦


大宅

積分: 2998

醒目開學勳章


33#
發表於 09-4-7 15:42 |只看該作者
見紅 - 可以

穿水 - 唔可以, 因為有機會污遭水感染BB


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo