爸爸專區

跳至

首頁
12

尾頁
   0


民房

積分: 28


21#
發表於 04-12-9 09:57 |只看該作者

Re: 7人車有幾麻煩?!入黎講下!!

My experience on 7-seater (my model is a jeep) is that :
Pros - more space and seats, higher car body so feel more safe when some big trucks running beside me

Cons - must be careful when turning sharp corners, extremely eat fuel (coz it's a full-time 4 wheel drive)

Car washing is not a problem coz I take it to to auto-car washing.


別墅

積分: 694


22#
發表於 05-1-28 01:42 |只看該作者

Re: 2000c.c.7人車are cheap car at high price

勤換偈油,火咀,入靚油就冇問題,我哋揸得7人車以經方便過私家車,依家啲洗車屋洗車同打蠟都好平,但我就不會去停車場集團洗車,原來一肚氣 :mrgreen:
http://my.so-net.net.tw/scie/A/23/A23-004.gif


洋房

積分: 114


23#
發表於 05-1-30 00:41 |只看該作者

Re: 2000c.c.7人車are cheap car at high price

講開又問問,換偈油邊度好呀?平靚正最好啦!
:lol:


複式洋房

積分: 457


24#
發表於 05-1-31 17:25 |只看該作者

Re: 2000c.c.7人車are cheap car at high price

CyrusDad :
長沙灣麗新對面
可否提供詳細地點.
Tks


複式洋房

積分: 209


25#
發表於 05-2-2 11:25 |只看該作者

Re: 2000c.c.7人車are cheap car at high price

麗新廣場地下有間牛車水餐廳, 對面褔華街果間洗車屋(唔好意思, 唔記得左叫乜名), 果度得一間洗車, 好易搵.


複式洋房

積分: 457


26#
發表於 05-2-2 13:51 |只看該作者

Re: 2000c.c.7人車are cheap car at high price

Tks !


水晶宮

積分: 65679

HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 育兒性格勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


27#
發表於 05-2-2 14:03 |只看該作者

Re: 2000c.c.7人車are cheap car at high price

諗住換部Mazda-MPV,3000cc
大家對呢部車有咩意見?唔該!


大宅

積分: 3548


28#
發表於 05-2-2 19:12 |只看該作者

Re: 2000c.c.7人車are cheap car at high price

據渣過萬事得mpv既同事意見

係冇力既車.


複式洋房

積分: 135


29#
發表於 05-2-9 18:03 |只看該作者

Re: 2000c.c.7人車are cheap car at high price

CyrusDad 及各 Chat 友,


恭喜發財!【 我是 討論區 -> 爸爸專區 -> 「少男痾尿射過街,老來痾尿滴濕鞋。」的板主, 我和一班 Chat Room 友向各位板主和 Chat Room 友拜年。
-----祝各位
『 Chat Room 入得到(倒)
:-P Chat Room 講得好
:-P :-P :-P :-P 生活無煩惱
:-P :-P :-P :-P 處事唔老套』


歡迎各界朋友到訪敝Topic,尤其歡迎型男、猛男、壯男、好男人到訪並賜教兩咀,我希望爸爸們能透過這Topic正面地探討及分享男性生理及心理健康問題,使彼此得益。

最後,再祝各位:無病無痛、無憂無慮、無仇無恨!


阿四爸爸、阿四家家、鬍鬚Daddy、markli、波波的Daddy、jazzfonder、爸爸超人、雲尼斯特羅、qkhung及板主fpun ……敬上
:-DAMAN藥堂 :wave:


複式洋房

積分: 418


30#
發表於 05-2-15 13:07 |只看該作者

Re: 2000c.c.7人車are cheap car at high price

小白427 寫道:
據渣過萬事得mpv既同事意見

係冇力既車.


千祈唔好買萬事得的mpv (指3.0 old model) 仲係非常大吃的車。我個朋友部車係上大陸用的,他說用油好像倒水甘倒。
如果你要買,倒不如買Kia Carnival好過,同埋副偈,價錢平一“折”
開口常笑笑古今可笑之人 大肚能容容天下難容之人 開口常笑笑古今可笑之事 積極進取,遊戲人生!


大宅

積分: 1760


31#
發表於 05-2-17 00:39 |只看該作者

Re: 2000c.c.7人車are cheap car at high price

有無人用過大發 A7 呀

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo