自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   28


大宅

積分: 4595


21#
發表於 18-7-28 15:16 |只看該作者
jadechant 發表於 18-7-28 13:00
多謝提醒,又學到野。將來買機,要問清楚怎樣清理此地方,是否容易??
...

我用煤氣公司個部,每次都係自己清理,好容易 簡單又方便,唔使搵人上嚟咁麻煩!


翡翠宮

積分: 87411


22#
發表於 18-7-28 15:21 |只看該作者

回覆樓主:

你唔講真係唔知,thx very much~

收藏個post先~


珍珠宮

積分: 36809


23#
發表於 18-7-28 16:19 |只看該作者
LedTV 發表於 18-7-28 01:27
溫馨提示~~
新買時乾完d 衫係熱到辣手
呢幾個月少少衫都乾唔透,打開隻門都覺得唔夠熱,係暖

請問輸出熱風的位置,其實在哪裡呢?謝謝


別墅

積分: 961


24#
發表於 18-8-5 04:09 |只看該作者
LedTV 發表於 18-7-28 14:41
下次同佢講而家部機乾極都唔夠熱,少少 衫乾5個鐘都唔乾
唔駛教佢清垃圾架,佢地會知道要點做..
LX 個位師傅 ...

請問無左保養單保唔保到?從來沒有乾透過


珍珠宮

積分: 35138

好媽媽勳章


25#
發表於 18-11-25 16:54 |只看該作者

回覆樓主:

請問你點督走啲塵

我開唔到後面個粒螺絲,個十字批頂住入唔到個位,開唔到白色個條喉
1543136094432.JPEG
1543136094706.JPEG
自由.自由,多少罪惡假汝之名以行


琥珀宮

積分: 156830

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


26#
發表於 18-11-25 17:04 |只看該作者
sumlam 發表於 18-11-25 16:54
請問你點督走啲塵

我開唔到後面個粒螺絲,個十字批頂住入唔到個位,開唔到白色個條喉

粉紅色個粒係好難鬆
長批一定要斜斜地夾硬轉
除非用短批「用手套-括手」
我老公都係長批夾硬轉

要鬆晒先督到塵走
myimage.jpg


珍珠宮

積分: 35138

好媽媽勳章


27#
發表於 18-11-25 17:20 |只看該作者
LedTV 發表於 18-11-25 17:04
粉紅色個粒係好難鬆
長批一定要斜斜地夾硬轉
除非用短批「用手套-括手」

我就係鬆唔到粉紅個粒,我有短批但都唔夠位入
請問係咪只要鬆埋後面呢舊野就可以督走啲塵?
如果係我再試下買工具黎鬆個粒螺絲,thanks
自由.自由,多少罪惡假汝之名以行


用戶要求終止服務

積分: 346556

HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 開心吸收勳章


28#
發表於 18-11-25 17:28 |只看該作者
謝謝提醒


琥珀宮

積分: 156830

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


29#
發表於 18-11-25 19:05 |只看該作者
sumlam 發表於 18-11-25 17:20
我就係鬆唔到粉紅個粒,我有短批但都唔夠位入
請問係咪只要鬆埋後面呢舊野就可以督走啲塵?
如果係我再試下 ...

係吖
你差呢一粒就督到d塵出黎


珍珠宮

積分: 35138

好媽媽勳章


30#
發表於 18-11-25 19:24 |只看該作者
LedTV 發表於 18-11-25 19:05
係吖
你差呢一粒就督到d塵出黎

好的,唔該哂你呀
自由.自由,多少罪惡假汝之名以行


禁止訪問

積分: 7350


31#
發表於 18-11-25 21:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 28667


32#
發表於 18-11-25 22:19 |只看該作者
LedTV 發表於 18-7-28 01:27
溫馨提示~~
新買時乾完d 衫係熱到辣手
呢幾個月少少衫都乾唔透,打開隻門都覺得唔夠熱,係暖

可唔可以介紹youtube條片畀我


珍珠宮

積分: 35138

好媽媽勳章


33#
發表於 18-11-25 22:43 |只看該作者
edwinl 發表於 18-11-25 21:36
回覆 sumlam 的帖子

你可以參考佢咁樣拆.

哇,要鑽孔喎

我買左一款窄位螺絲批,應該會開到的,謝謝你
自由.自由,多少罪惡假汝之名以行


翡翠宮

積分: 92566

2018復活節勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


34#
發表於 18-11-25 22:45 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 Chowying 於 18-11-25 22:47 編輯

我都有呢個問題 我仲以為部機構舊咗壞 tim
多謝樓主提醒


大宅

積分: 1871


35#
發表於 18-11-26 00:34 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 mrsechui 於 18-11-26 00:35 編輯

通常LG機幾年保養?
而家用咗2年幾!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo