自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


伯爵府

積分: 18570


21#
發表於 18-8-11 17:06 |只看該作者
~緣~ 發表於 18-8-11 17:05
睇電視見咁多人排隊,上bk有咁多人講點樣買唔到, 就係咁幻想係咪真係好食到要搶購
...

果d 用黎炒,講真唔係特別好食


子爵府

積分: 11293


22#
發表於 18-8-11 17:07 |只看該作者
cameo 發表於 18-8-11 17:05
重好講,係你挑起我條筋先㗎,我今年未食第一啖㗎

我見大X樂好似有現貨賣,真係驚忍唔住一陣間落去買住一盒食住頂住先


子爵府

積分: 10446


23#
發表於 18-8-11 17:07 |只看該作者
~緣~ 發表於 18-8-11 16:24
次次我都買唔到,想問食過嘅jm係咪真係咁好食 又或者有冇邊隻流沙月餅你哋覺得好食, 可以介紹畀我, 今年 ...

今日攞咗盒 食咗一個。牛油味極重,加埋蛋黃味所以變得好食,但相信相當多糖、盐、油。 一盒八個我諗我最多食三個(分開食)


子爵府

積分: 11293


24#
發表於 18-8-11 17:08 |只看該作者
勞氣小妹 發表於 18-8-11 17:04
奶皇太甜所以一小舊已經好足夠
而家買蓮蓉我都係買低糖蓮蓉比自己食
...

再加杯普洱茶會更好 ,可以消滯幫助消化


子爵府

積分: 11293


25#
發表於 18-8-11 17:10 |只看該作者
激烈的海狗 發表於 18-8-11 17:07
今日攞咗盒 食咗一個。牛油味極重,加埋蛋黃味所以變得好食,但相信相當多糖、盐、油。 一盒八個我諗我最 ...

咁快有現貨攞啦 月餅呢家嘢都係小食多滋味, 後生就唔怕食多幾舊


子爵府

積分: 11293


26#
發表於 18-8-11 17:10 |只看該作者
mlcbb 發表於 18-8-11 17:06
果d 用黎炒,講真唔係特別好食

未食過始終會幻想下


子爵府

積分: 10555


27#
發表於 18-8-11 17:13 |只看該作者
tsung 發表於 18-8-11 17:06
謝謝提醒

係誇張⋯親戚之前一直托個好朋友攞月餅券、其實d券有機會轉手又轉手,呢個賣開月餅券嘅朋友(薄利轉售給朋友堆),因為都有固定客仔(熟人、朋上朋、佢利潤少所以越做多),唔夠分發就再入手月餅券,佢都唔係新手,上年遇著假月餅券,損失好似唔少。


公爵府

積分: 28093


28#
發表於 18-8-11 17:20 |只看該作者

回覆樓主

反而最想知流心奶黃月餅好食D,定流心奶黃包好食D


子爵府

積分: 11293


29#
發表於 18-8-11 17:22 |只看該作者
water-lily 發表於 18-8-11 17:20
反而最想知流心奶黃月餅好食D,定流心奶黃包好食D

應該係唔同餡料瓜 之前有食過美X奶黃包 個餡好流質唔似奶黃月餅咁樣係固體


用戶要求終止服務

積分: 346556

HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 開心吸收勳章


30#
發表於 18-8-11 18:33 |只看該作者
cameo 發表於 18-8-11 17:13
係誇張⋯親戚之前一直托個好朋友攞月餅券、其實d券有機會轉手又轉手,呢個賣開月餅券嘅朋友(薄利轉售給朋 ...

所以要小心


珍珠宮

積分: 31980


31#
發表於 18-8-11 18:55 |只看該作者
~緣~ 發表於 18-8-11 17:22
應該係唔同餡料瓜 之前有食過美X奶黃包 個餡好流質唔似奶黃月餅咁樣係固體
...

d人話7仔有美心現貨賣


子爵府

積分: 11293


32#
發表於 18-8-11 18:57 |只看該作者
_candy_ 發表於 18-8-11 18:55
d人話7仔有美心現貨賣

可能比較大間啲七仔先有


珍珠宮

積分: 31980


33#
發表於 18-8-11 19:00 |只看該作者
~緣~ 發表於 18-8-11 18:57
可能比較大間啲七仔先有

咁我冇留意 因為我都有賣卷,剩係留意下個價


子爵府

積分: 10446


34#
發表於 18-8-11 19:11 |只看該作者
~緣~ 發表於 18-8-11 17:10
咁快有現貨攞啦 月餅呢家嘢都係小食多滋味, 後生就唔怕食多幾舊
...

後生都咁話啦,食咁多冇三高都變三高.


珍珠宮

積分: 47850

醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


35#
發表於 18-8-11 19:23 |只看該作者
~緣~ 發表於 18-8-11 16:24
次次我都買唔到,想問食過嘅jm係咪真係咁好食 又或者有冇邊隻流沙月餅你哋覺得好食, 可以介紹畀我, 今年 ...

我覺得係幾好食
買唔到試吓大家樂
上年買過都ok架


翡翠宮

積分: 76420

熱血勳章 好媽媽勳章 hashtag影視迷勳章


36#
發表於 18-8-11 19:27 |只看該作者
~緣~ 發表於 18-8-11 16:24
次次我都買唔到,想問食過嘅jm係咪真係咁好食 又或者有冇邊隻流沙月餅你哋覺得好食, 可以介紹畀我, 今年 ...

可能吹得太勁,我覺得名過其實。
試其它牌子,又平啲,味度差不多。


瑪瑙宮

積分: 138566

馬年勳章


37#
發表於 18-8-11 19:35 |只看該作者

回覆樓主:

美心奶黃舊年食過, 唔覺特別好食。
仁利柴火月餅就真係好好食, 連荳容月都好好食


子爵府

積分: 11293


38#
發表於 18-8-11 20:08 |只看該作者
Onlok 發表於 18-8-11 19:27
可能吹得太勁,我覺得名過其實。
試其它牌子,又平啲,味度差不多。

本帖最後由 ~緣~ 於 18-8-11 20:09 編輯

真系 係咪品牌效應呢 十年前返大陸見到有啲同胞會拎美X西餅過關應該係拎返去比親戚朋友食


子爵府

積分: 11293


39#
發表於 18-8-11 20:10 |只看該作者
cbeyond 發表於 18-8-11 19:35
美心奶黃舊年食過, 唔覺特別好食。
仁利柴火月餅就真係好好食, 連荳容月都好好食
...

仁利柴? 未聽過


男爵府

積分: 7868


40#
發表於 18-8-11 21:53 |只看該作者
~緣~ 發表於 18-8-11 16:24
次次我都買唔到,想問食過嘅jm係咪真係咁好食 又或者有冇邊隻流沙月餅你哋覺得好食, 可以介紹畀我, 今年 ...

用獅子錢莊信用咭積分換~$200
兩個星期就收到月餅券

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo