自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 7723


21#
發表於 09-4-9 21:09 |只看該作者
原帖由 阿早! 於 09-4-9 19:52 發表
我一定一定摵, 人地點會睇唔個tag喎, 就算係平底鞋, 行果陣隻腳都會撓起, 一定會睇到鞋底架喎mouth:mouth:" /> .

有次有個下屬無摵, 我問佢做咩唔摵, 佢話咩睇到架咩, 我話梗係睇到啦, 我連你係on sale買都知呀(個tag有大 ...


就係有人會咁諗,我先奇怪乜佢哋睇唔到人哋既咩?


男爵府

積分: 7339


22#
發表於 09-4-9 21:14 |只看該作者
原帖由 DORISL 於 09-4-9 16:22 發表
我一定搣走架 唔搣走好核突


YES, 試過無揻,比我阿姨話,咁大個人咁肉酸,失禮人


水晶宮

積分: 71818

畀面勳章 環保接龍勳章


23#
發表於 09-4-9 21:19 |只看該作者
一定會搣走佢!!
謀事在人,成事在天,個天先係最終揸"fit"人!!

你恨的人,來生不會再見,所以別在他身上浪費時間;你愛的人,來生也不會再見,所以今生要好好對他。


珍珠宮

積分: 38563

環保接龍勳章


24#
發表於 09-4-9 21:24 |只看該作者
記得o既話會搣左先著~~


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo