自由講場

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   10


男爵府

積分: 8223


21#
發表於 18-10-2 14:53 |只看該作者
佩服大家咁喜歡讀書


珍珠宮

積分: 33517

熱血勳章 好媽媽勳章


22#
發表於 18-10-2 14:56 |只看該作者

回覆樓主

辭職讀完書一定搵到份更好?
如果辭職做ftm係個人選擇,無咩討論空間;但要辭職預備考小一又誇張了少少,無論成績如何都無怨無悔嗎?
請勿打招呼~


珍珠宮

積分: 48828


23#
發表於 18-10-2 14:56 |只看該作者
南丁媽咪 發表於 18-10-2 14:48
我仔k3岩岩開始interview
其實冇咩要full time去prepare
學校background上網click出黎睇

咦,咁jm你都係教書?
定你同事已轉行?


珍珠宮

積分: 36319


24#
發表於 18-10-2 15:11 |只看該作者
辭職可能搵唔返工,或者侍遇勁差的工,所以唔好貿然辭職

菩提自性本來清淨,但用此心直了成佛。


公爵府

積分: 27475

2024年龍年勳章 HiPP勳章(1)


25#
發表於 18-10-2 15:14 |只看該作者
sleepinggal 發表於 18-10-2 14:36
我仔k2,出年考,想幫佢準備學校background,自己多d假期,等等

我仔上年考完小學。我算過來人。

首先,你而家份工幾點番屋企,係唔係ot到有冇時間跟小朋友野? 我份工早放,平均可以6點番到屋企。雖然我仔冇外補,但我跟得好緊,日日同佢伴讀,自制字咭同佢認字,教佢說故事,又教佢數學,又教佢中英問答,又同佢玩好好多種唔同board games 等等。

如果你份工夜放又個仔考到心儀直私,辭職係一定幫到。

至於讀master, 我又覺得大人的書應該唔太難,投入時間和壓力都比工作少,應該可以兩者兼顧到。


禁止訪問

積分: 911


26#
發表於 18-10-2 15:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14110


27#
發表於 18-10-2 15:20 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 anyuser18 於 18-10-2 15:20 編輯

比我一定唔會因為咁辭職
除非自己都想抖吓。或公司本身有變動
如果辭職為佢入小學,佢會好大壓力


別墅

積分: 892


28#
發表於 18-10-2 15:45 |只看該作者

回覆樓主:

我諗住辭一年又考小學,又讀full time Master, 都唔算浪費既


別墅

積分: 892


29#
發表於 18-10-2 15:47 |只看該作者
healthymimi 發表於 18-10-2 14:46
趁後生讀啦,我而家老花字都唔想睇

full time 讀舒服D嘅

agree full time Master 輕鬆d


珍珠宮

積分: 48089

BB防敏心得分享勳章


30#
發表於 18-10-2 15:48 |只看該作者
其實你如果都諗好了,又經濟條件允許既話,就去做喇


別墅

積分: 892


31#
發表於 18-10-2 15:50 |只看該作者
little_monkey 發表於 18-10-2 14:53
非常同意。

同時,我亦誠心建議樓主,唔好太著重考唔考到直資私小,我係過來人,面試結果和你落幾多心機 ...

多謝大家意見


別墅

積分: 892


32#
發表於 18-10-2 15:53 |只看該作者
南丁媽咪 發表於 18-10-2 14:53
Adult learning...其實好free
我一個master多功課少考試,另一個就間U出名多考試。你了解下curricu ...

多謝南丁媽咪,d master 考試難唔難架? 容易肥人嗎?


別墅

積分: 892


33#
發表於 18-10-2 15:56 |只看該作者
sunnymama2 發表於 18-10-2 15:14
我仔上年考完小學。我算過來人。

首先,你而家份工幾點番屋企,係唔係ot到有冇時間跟小朋友野? 我份工早 ...

多謝意見

我份工,多OT 又大壓力,就係唔夠時間每晚同佢温習

我concern的是考小學和Master能否兩樣兼顧得好...


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


34#
發表於 18-10-2 15:57 |只看該作者
如果怕失去競爭力, keep 住份工, 同時讀書好d.

我都覺得睇左學校課程同埋評做自己能力先至諗係咪辭職. 如果係讀自己熟悉既科目, 咁會易d. 如果係全新科目, 咁真係考慮清楚.


別墅

積分: 892


35#
發表於 18-10-2 15:58 |只看該作者
anyuser18 發表於 18-10-2 15:20
比我一定唔會因為咁辭職
除非自己都想抖吓。或公司本身有變動
如果辭職為佢入小學,佢會好大壓力

agree 我都想唞下,和讀Master

也能陪伴考小學


別墅

積分: 892


36#
發表於 18-10-2 16:00 |只看該作者
bosch 發表於 18-10-2 15:57
如果怕失去競爭力, keep 住份工, 同時讀書好d.

我都覺得睇左學校課程同埋評做自己能力先至諗係咪辭職. 如 ...

自己bachelor 科目咋


別墅

積分: 892


37#
發表於 18-10-2 16:01 |只看該作者
sleepinggal 發表於 18-10-2 14:28
我已經working Mom 再part time Master 我怕會死

working Mom and part time Master, 再兼顧小學功課會死架


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


38#
發表於 18-10-2 16:22 |只看該作者
sleepinggal 發表於 18-10-2 16:01
working Mom and part time Master, 再兼顧小學功課會死架


講真針冇兩頭利. 如果你覺得咁會攪唔掂, 咁辭職, 專心去讀好書同埋湊仔都未嘗係一件壞事.

返工湊仔讀書是但揀兩樣都夠晒忙, 最緊要有個好幫手可以幫你分擔, 同埋有d 野可能要放鬆d...


我見過有人更忙, 不過人人情況唔同, 你覺得辭職係適合你既就去馬, 諗得太多只會有更多理由去退縮.


大宅

積分: 1502


39#
發表於 18-10-2 16:24 |只看該作者

回覆樓主

master會係mba嗎?mba的話會超忙,同返工冇乜分別...


男爵府

積分: 7814


40#
發表於 18-10-2 16:28 |只看該作者
sleepinggal 發表於 18-10-2 14:16
想向jm 請教下

我三十幾,後悔廿幾歲時無讀返個master

考直私辭工咁誇張應該唔關事架喎

首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo