自由講場

跳至

首頁

尾頁
   16


公爵府

積分: 28874


21#
發表於 18-10-7 20:35 |只看該作者
奶茶喱哩 發表於 18-10-7 19:00
好想知點解間間直資都咁多人考、我見到培僑,真道 其實入大學率不是咁出衆

真道中學係咪brand 2 ?

本帖最後由 moma1023 於 18-10-7 20:40 編輯

非用家,只是我今年陪太子考小學。
考慮直資私立,原因只有一個,就係6年後無需驚心動魄。而且可以選擇較適合小朋友性格的學校。
但如果太遠的直資我又不會考慮,因為12年的舟車勞頓唔野少,所以我只報4間,其中2間近屋企,另外2間,為左佢搬都值
如果全部落空,我就聽天由命,我始終認為,每間學校都總會有好有不好,學校的不足就由我們父母來補足吧。


禁止訪問

積分: 6833


22#
發表於 18-10-7 20:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 169651


23#
發表於 18-10-7 20:41 |只看該作者
奶茶喱哩 發表於 18-10-7 19:00
好想知點解間間直資都咁多人考、我見到培僑,真道 其實入大學率不是咁出衆

真道中學係咪brand 2 ?

因為有得考入去,考幾多間無限制。唔想望天打掛靠抽獎


水晶宮

積分: 64722

馬年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章


24#
發表於 18-10-7 20:42 |只看該作者
1998Ruby1998 發表於 18-10-7 19:56
1. 有得揀先係老細,直資可以手持 N 個 offer,津校只得一間,仲要一係靠關係分,一係靠彩數,一個唔好彩入 ...

培僑咁都唔高? 我估以沙田區, 真係數一數二啦
Screenshot_20181007-204029.JPEG


伯爵府

積分: 15926


25#
發表於 18-10-7 20:44 |只看該作者
Charlotte_mom 發表於 18-10-7 20:09
我覺得,明知間直資唔係最top,仍然揀,大概原因係咁:
呢個世界唔係人人都係狀元材料。家長希望可以在中規 ...

非常同意
沒有得到本人字面上允許,文字傳媒不許引用/摘錄/轉載本人任何留言,以作報導或任何其他用途。


珍珠宮

積分: 39617

環保接龍勳章


26#
發表於 18-10-7 20:45 |只看該作者
Pulmma 發表於 18-10-7 20:42
培僑咁都唔高? 我估以沙田區, 真係數一數二啦

本帖最後由 gracelam 於 18-10-7 20:46 編輯

培僑近呢2年已經追過培基中學, 甚至比沙田區某D band 1官津中學更好。


禁止訪問

積分: 6833


27#
發表於 18-10-7 20:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 27905


28#
發表於 18-10-7 20:46 |只看該作者
奶茶喱哩 發表於 18-10-7 19:00
好想知點解間間直資都咁多人考、我見到培僑,真道 其實入大學率不是咁出衆

真道中學係咪brand 2 ?

只能說直資中學家長背景正常啲


珍珠宮

積分: 39617

環保接龍勳章


29#
發表於 18-10-7 20:48 |只看該作者
19841984 發表於 18-10-7 20:46
是否左派校?

係。

但中學部有好多資源, 可推薦入北大/清華等學府, 多左D選擇。

教養孩童,使他走當行的道, 就是到老, 他也不偏離!


公爵府

積分: 28874


30#
發表於 18-10-7 20:49 |只看該作者
19841984 發表於 18-10-7 20:39
請問那些搬都值?

值唔值得見人見致啦,我覺得值你又未必覺得值嘅


禁止訪問

積分: 6833


31#
發表於 18-10-7 20:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 6833


32#
發表於 18-10-7 20:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13446

親子王國15週年勳章


33#
發表於 18-10-7 20:52 |只看該作者
回覆 Pulmma 的帖子

如果帖主係同班聖喇拔比,咁又真係「好差」。
培僑同港同都係新校,20 年歷史都冇,但係成績已經達 Band 1,叻過唔少傳統名校。雖然話培僑係祖國背景,但係都要學生成績好先有得入清華、北大。我都想見識下學校教學方法。


水晶宮

積分: 64722

馬年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章


34#
發表於 18-10-7 20:54 |只看該作者
gracelam 發表於 18-10-7 20:48
係。

但中學部有好多資源, 可推薦入北大/清華等學府, 多左D選擇。

仲有, 佢地嘅中一軍訓去嘅訓練場, 唔係申請就有得去。

成日話左左左。 我覺得個d yellow school 仲恐怖囉

左左左 高中 , 有一班國際班, 唔駛考dse 同英國幾十間大學有聯系, 係考英國嘅升大學試。


子爵府

積分: 11748


35#
發表於 18-10-7 21:06 |只看該作者
豬吉 發表於 18-10-7 20:33
協恩係津校
女拔,蔡繼,德望有係私校

協恩中學係直資


男爵府

積分: 9456


36#
發表於 18-10-7 21:42 |只看該作者
gracelam 發表於 18-10-7 20:48
係。

但中學部有好多資源, 可推薦入北大/清華等學府, 多左D選擇。

咁又真係好好喎


男爵府

積分: 9456


37#
發表於 18-10-7 21:43 |只看該作者
Pulmma 發表於 18-10-7 20:42
培僑咁都唔高? 我估以沙田區, 真係數一數二啦

原來培僑在沙田已經數一數二


子爵府

積分: 12378


38#
發表於 18-10-7 22:15 |只看該作者
1998Ruby1998 發表於 18-10-7 20:52
回覆 Pulmma 的帖子

如果帖主係同班聖喇拔比,咁又真係「好差」。

首先每年要識揀卒,4千幾人揀,除去一線男女拔,聖xx,x望,而喇X,馬利x,協X老牌名校係抽入的,所揀的一定吾差先啦


子爵府

積分: 13446

親子王國15週年勳章


39#
發表於 18-10-7 22:21 |只看該作者
fghjkl 發表於 18-10-7 22:15
首先每年要識揀卒,4千幾人揀,除去一線男女拔,聖xx,x望,而喇X,馬利x,協X老牌名校係抽入的,所揀的一 ...

但係宜家講緊嘅係 DSE 成績出左,先越來越多人去報。十幾年前培僑談不上熱門,基本上要入相對很容易,唔會咁揀學生,但係成績出黎係好過唔少大量篩選學生嘅中學。


子爵府

積分: 12378


40#
發表於 18-10-7 22:26 |只看該作者
1998Ruby1998 發表於 18-10-7 22:21
但係宜家講緊嘅係 DSE 成績出左,先越來越多人去報。十幾年前培僑談不上熱門,基本上要入相對很容易,唔會 ...

所以就係十年前新校有得揀都未必揀佢來讀,但呢2年親生仔出成绩都可以咁,所以好多人估計近幾年千挑而入的一路上(應该)只會更好,所以一年比一年多人想入

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo