夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6156


21#
發表於 18-11-2 12:54 |只看該作者
tvgame 發表於 18-11-2 12:32
阿囡得14個月,好多唔肯食,而且佢有G6PD唔係樣樣食得

有G6PD deficiency真係要睇住佢飲食,如果媽媽暫時幫唔到手,唯有辛苦啲你


伯爵府

積分: 17307

馬年勳章


22#
發表於 18-11-2 14:08 |只看該作者
tvgame 發表於 18-11-2 11:29
不是,只是生完囡,盤骨痛,,

我好回味以前仔仔豆丁時, 喂奶沖涼D 野, 係人生的片短來, 依家佢大牛龜在sofa 同我地爭位坐, 是另一滋味.

過去的已不服再, 珍惜現在擁有的日子, 孩子和老婆視為自己的財產寶貝, 生病就是表現自己承諾的時候了.
就是襯她病的時候多加照顧, 女人會特別記起心, 好過無事的時候送咩送咩, 真係慳唔少架........ 哈哈


子爵府

積分: 14110


23#
發表於 18-11-2 14:22 |只看該作者

回覆樓主:

你肯揍,已好過呢樹好多c9的c6了
偷時間休息吓
時間好快過
大咗就無咁辛苦的。加油


男爵府

積分: 8180


24#
發表於 18-11-3 02:11 |只看該作者
本帖最後由 MoonT 於 18-11-3 02:12 編輯

BB係米好細,其實太太都會感受到你的辛苦
累但是幸福的


珍珠宮

積分: 39842

王國教室勳章


25#
發表於 18-11-3 02:29 |只看該作者
知你好辛苦,但你和女的已有的bonding 是一生一世,老婆都會感激你,加油


伯爵府

積分: 19137


26#
發表於 18-11-3 15:20 |只看該作者
tvgame 發表於 18-11-1 23:54
每日晨早6點要起身喂奶,落街買定早餐比太太,返工,放工去買餸,回家沖涼,同囡沖涼,跟住食飯,食完飯洗碗,執下 ...

好老公,咁你老婆黎?


珍珠宮

積分: 39405


27#
發表於 18-11-4 21:22 |只看該作者
做人父母係咁。可否晚上買定名朝嘅早餐,可能係卷蛋,或麵包,你唔使早上上上落落


子爵府

積分: 10972

2018父親節勳章 開心吸收勳章


28#
發表於 18-11-4 22:31 |只看該作者
你老婆或者會老馮
佢會話咁辛苦咗個女
你做呢啲係應份
但個女係白紙
佢見到你咁多會先信任你
遲下會感覺到
我要我 盛放心中 快要熄滅的花火
我要我 救活命中 快要逝去的英勇


水晶宮

積分: 51139


29#
發表於 18-11-4 22:58 |只看該作者

回覆樓主:

或者咁諗,我老公成日都話,湊女照顧屋企雖然辛苦,但見到個家齊整,佢會覺得滿足,反而怕無左個家~同埋佢話個女再大D,爸爸就無機會貼身照顧架啦~加油呀~樓主~
覺得辛苦就上尼呻下,大家都會明白嘅~


複式洋房

積分: 147


30#
發表於 18-11-4 23:14 |只看該作者
Cateye8888 發表於 18-11-4 21:22
做人父母係咁。可否晚上買定名朝嘅早餐,可能係卷蛋,或麵包,你唔使早上上上落落
...

雖然大人食,但此終新鮮好


珍珠宮

積分: 39405


31#
發表於 18-11-4 23:16 |只看該作者
tvgame 發表於 18-11-4 23:14
雖然大人食,但此終新鮮好

如果老婆錫你,就不會介意。就算昨晚boil定兩隻蛋明天食也感到溫馨。睇你們點睇,會不會互相體諒


複式洋房

積分: 344


32#
發表於 18-11-11 12:04 |只看該作者
PTMCYS 發表於 18-11-2 09:54
諗正面一點, 會好D 架.

你依個動作, 我做了13年, 但我覺得OK, 亦做得開心喎, 因為令家人感覺開心, 溫暖. ...

好老公,好男人,好爸爸


翡翠宮

積分: 86162


33#
發表於 18-11-11 22:19 |只看該作者
tvgame 發表於 18-11-1 23:54
每日晨早6點要起身喂奶,落街買定早餐比太太,返工,放工去買餸,回家沖涼,同囡沖涼,跟住食飯,食完飯洗碗,執下 ...

咁你老婆做乜嘢


洋房

積分: 58


34#
發表於 18-11-11 22:34 |只看該作者
好爸爸, 加油, 全港人幫你打氣


複式洋房

積分: 147


35#
發表於 18-11-11 22:40 |只看該作者
20162016 發表於 18-11-11 22:19
咁你老婆做乜嘢

教下個囡生字,睇住佢玩,,冇計啦,生完痛,唔可以抱佢太耐,拎重野


翡翠宮

積分: 86162


36#
發表於 18-11-12 14:10 |只看該作者
tvgame 發表於 18-11-11 22:40
教下個囡生字,睇住佢玩,,冇計啦,生完痛,唔可以抱佢太耐,拎重野

希望你老婆快d好翻啦,我諗你係攰同有壓力當你捱過咗就會雨過天晴!撐住呀!


男爵府

積分: 6359

開心吸收勳章


37#
發表於 18-11-12 14:52 |只看該作者
唔計較,就會開心得多.
心態決定一切...
你付出系開心的.甘你就唔會覺得累
加油!


大宅

積分: 1876


38#
發表於 18-11-12 22:46 |只看該作者
tvgame 發表於 18-11-1 23:54
每日晨早6點要起身喂奶,落街買定早餐比太太,返工,放工去買餸,回家沖涼,同囡沖涼,跟住食飯,食完飯洗碗,執下 ...

本帖最後由 PhoebeKw 於 19-1-2 17:01 編輯

.


複式洋房

積分: 149


39#
發表於 18-12-21 10:24 |只看該作者
當減肥


男爵府

積分: 7034


40#
發表於 18-12-22 14:13 |只看該作者

回覆樓主

嘩你老婆真幸福,乜都唔洗做,減少工作吧,不然好唔開心

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo