自由講場

跳至

首頁

尾頁
   8


大宅

積分: 4740

馬年勳章


21#
發表於 18-11-11 11:54 |只看該作者
dearmm 發表於 18-11-11 10:04
親友想買村屋,頂樓連天台還是一樓好?請問有什麼要留意?

我最喜歡的是管理費,樓一定年年加管理費,而且唔平


子爵府

積分: 13378


22#
發表於 18-11-11 11:57 |只看該作者

回覆樓主

總括嚟講,地下一定唔考慮。
之前有親友住加州花園,避唔到飛強,好快搬咗。


珊瑚宮

積分: 102475

畀面勳章


23#
發表於 18-11-11 12:01 |只看該作者
dearmm 發表於 18-11-11 10:46
蛇蟲鼠蟻真喺冇辦法搞?呢點最頭痕!

或者咁講,村屋位置一般會係郊外地,蛇蟲鼠蟻真係無可避免。
如果怕就真係唔好揀住村屋。


大宅

積分: 3750


24#
發表於 18-11-11 12:05 |只看該作者

回覆樓主:

我住過地下,除左有四腳蛇,都無咩其他昆蟲;但。。。潮濕到爆


男爵府

積分: 6424


25#
發表於 18-11-11 12:07 |只看該作者
dearmm 發表於 18-11-11 10:04
親友想買村屋,頂樓連天台還是一樓好?請問有什麼要留意?

我住3樓連天台,好處:真係冇咩蛇蟲鼠蟻,有私隱D(因為落樓自己行過都好自然望下人屋),唔怕水浸,有影睇下,壞處:夏天熱要長開冷氣,如果有老人家要上樓梯就唔方便!


翡翠宮

積分: 88650

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


26#
發表於 18-11-11 12:12 |只看該作者

回覆樓主:

住過頂樓連天台,地方好用,曬衫一流,不過5 6 月會有臭蟲喺啲衫產卵,收衫要睇好清楚。我有整蓬頂,但無頂果邊會有機會曬到爆地磚,要預有需要維修。屋入面夏天會滾的,所以一返屋企要開大冷氣。一定要整哂蚊網,鐵閘,我間屋無乜蚊蟲。


男爵府

積分: 5473


27#
發表於 18-11-11 12:15 |只看該作者
我覺得地下好住呀,只要屋企乾淨和裝晒蚊網就冇蛇蟲鼠蟻。有些村屋已駁大渠,無爆屎渠呢個問題。住一樓都ok, 不過要行樓梯,速遞和搬運要加錢。頂樓非常熱,影響日常生活而且錢解決唔到,要考慮清楚。我住開九龍新樓九百幾尺都覺得村屋更好住,仲少昆蟲過以前。

點評

mushroom    發表於 18-11-11 13:11


已刪除用户

積分: 21542


28#
發表於 18-11-11 13:04 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 23064


29#
發表於 18-11-11 13:37 |只看該作者
我覺得最好係唔洗交管理費


珍珠宮

積分: 49814

熱血勳章 畀面勳章 陪月勳章


30#
發表於 18-11-11 14:14 |只看該作者
大吉利是touch wood, 我住地下冇蛇鼠蟻問題, 大強一年見到十隻以下, 單獨行動既


禁止發言

積分: 23847


31#
發表於 18-11-11 15:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珊瑚宮

積分: 102475

畀面勳章


32#
發表於 18-11-11 15:35 |只看該作者
homommy 發表於 18-11-11 15:27
成日要吸化糞池好煩。又2要2睇樓上樓下住咩人。試過有樓下既人話個化糞池佢地出錢起唔俾樓上用。

泊車又要 ...

1) 而家有好多村已經駁大渠,唔使用化糞池
2) 呢個情況睇一條條村,唔係全部都有問題
3) 住樓都有差鄰居。

所以買 / 租村屋前自己要做多啲功課,或搵啲有朋友住緊嘅村就穩陣。


男爵府

積分: 6336


33#
發表於 18-11-11 15:45 |只看該作者
華妹妹 發表於 18-11-11 13:04
頂樓夏天熱到你傻,30度有太陽既天氣,番到屋企要用水喉令天台降溫,開冷氣成粒鐘先涼。
一樓或地下都ok, ...

係,3樓連天台夏天真係熱到抽筋,長開冷氣都覺得好熱


子爵府

積分: 13378


34#
發表於 18-11-11 16:22 |只看該作者
homommy 發表於 18-11-11 15:27
成日要吸化糞池好煩。又2要2睇樓上樓下住咩人。試過有樓下既人話個化糞池佢地出錢起唔俾樓上用。

泊車又要 ...

我都聽過要俾陀地。

治安都擔心


伯爵府

積分: 19893


35#
發表於 18-11-11 16:42 |只看該作者

回覆樓主:

比得起我會買地下連大花園
車可泊入屋
托住2大袋米上3樓唔係講笑
中層住黎冇意思
地下夏天會勁多蚊
樓上住咩人都要留意
我以前租地下連花園
3樓住戶在天台養了7條狗
嘈唔在講
佢工人開勁喉沖狗屎尿
日日都整到我架車滿晒狗屎尿
好彩係租既
租約一滿即搬


別墅

積分: 741


36#
發表於 18-11-11 16:43 |只看該作者
我住緊村屋2樓 天台係業主潛建左擺雜物 所以我間屋夏天唔算好熱 蛇蟲鼠蟻真係無乜 我住左兩年只見過兩次小強 因為無用既渠口已經比我封晒 沖涼去水位我定時會倒漂白水 蚊都無乜 因為我做好晒措施 露台 窗 加蚊網 門口外點蚊香 屋向東南 所以唔會好凍


已刪除用户

積分: 21542


37#
發表於 18-11-11 17:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


已刪除用户

積分: 21542


38#
發表於 18-11-11 17:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 72641


39#
發表於 18-11-11 17:56 |只看該作者
pillarfung 發表於 18-11-11 10:23
本帖最後由 pillarfung 於 18-11-11 10:23 編輯

一係買三樓連天台,一係買地下,最儍買一樓。

我反而覺得一樓先會好住


子爵府

積分: 11925


40#
發表於 18-11-11 18:08 |只看該作者
香港熊貓 發表於 18-11-11 11:54
我最喜歡的是管理費,樓一定年年加管理費,而且唔平

仲有大維修。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo