時政擂台

跳至

首頁
12345...32

尾頁
   8


珍珠宮

積分: 44342

馬年勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


21#
發表於 18-11-23 15:24 |只看該作者
cinda72. 發表於 18-11-23 15:23
租,緊係要租啦,蝕死佢地

我都係咁諗


翡翠宮

積分: 84288


22#
發表於 18-11-23 15:25 |只看該作者

回覆樓主:

其實最初點解要咁做


男爵府

積分: 9955


23#
發表於 18-11-23 15:25 |只看該作者
cinda72. 發表於 18-11-23 15:23
租,緊係要租啦,蝕死佢地

對對對。租個離地價,賺返佢錢先


男爵府

積分: 9955


24#
發表於 18-11-23 15:27 |只看該作者
CMNT 發表於 18-11-23 15:02
終於都係要公開道歉,之前諗住用俾人盜用account就過骨,就算係真都冇人信啦! ...

好難甩啦


珍珠宮

積分: 44184

2018復活節勳章


25#
發表於 18-11-23 15:30 |只看該作者

回覆樓主:

希望啲大陸人爭氣啲罷買佢嘅產品,呢個係最實際嘅


珍珠宮

積分: 47561

2024年龍年勳章


26#
發表於 18-11-23 15:32 |只看該作者
crazycarrot 發表於 18-11-23 15:13
Too Late!

x2


禁止訪問

積分: 1693


27#
發表於 18-11-23 15:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


象牙宮

積分: 227995

2024年龍年勳章


28#
發表於 18-11-23 15:34 |只看該作者
crazycarrot 發表於 18-11-23 15:13
Too Late!

agree..

幾萬蚊買條裙,仲要被老闆稱呼為shit....


水晶宮

積分: 55706


29#
發表於 18-11-23 15:35 |只看該作者
侮辱完人,重要講比人hack account


男爵府

積分: 8924


30#
發表於 18-11-23 15:35 |只看該作者

回覆樓主:

佢地係無耐向rmb倒歉,唔係華人


王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


31#
發表於 18-11-23 15:35 |只看該作者
道歉都要人地肯受至得格,too late!
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


象牙宮

積分: 227995

2024年龍年勳章


32#
發表於 18-11-23 15:37 |只看該作者
annaliu1989 發表於 18-11-23 15:17
其實現今好多人都會明白有錢嘅唔一定要選擇佢哋的品牌,加上衰左一次,好多人心裡面已經對呢個牌子有芥蒂 ...

本帖最後由 Sumyeema1 於 18-11-23 15:43 編輯

d&g 品牌好易認,中國有錢人唔敢着出街,唔怕被人淋( )咩?


禁止訪問

積分: 12303


33#
發表於 18-11-23 15:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3996


34#
發表於 18-11-23 15:41 |只看該作者
Sumyeema1 發表於 18-11-23 15:37
d&g 品牌好意認,中國有錢人唔敢着出街,唔怕被人淋( )咩?
...

拿!之前就唔會,宜家唔敢保證,所以為左自身安全,奉勸啲有錢人都喺唔好着


翡翠宮

積分: 81391

2018復活節勳章 開心吸收勳章 親子王國15週年勳章


35#
發表於 18-11-23 15:42 |只看該作者
mickeyeva 發表於 18-11-23 14:53
唔撑

肯道歉是好事,承認自己的確是辱華,而且做錯了。
但中國人接唔接受道歉?又是另一回事,我唸都未必可以立即時接受及原諒吧。也要看以後他們對華的態度吧。
只希望這種事,不要再發生了。



珍珠宮

積分: 38085


36#
發表於 18-11-23 15:45 |只看該作者
nainaitze 發表於 18-11-23 15:30
希望啲大陸人爭氣啲罷買佢嘅產品,呢個係最實際嘅
我又諗起美國大使/領事館, 從來唔會拍蒼蠅........
D&G當年香港叫佢做dog&garbage,
咁多年都係咁cheap, 睇怕都唔會改


男爵府

積分: 9955


37#
發表於 18-11-23 15:45 |只看該作者
Sumyeema1 發表於 18-11-23 15:37
本帖最後由 Sumyeema1 於 18-11-23 15:43 編輯

d&g 品牌好易認,中國有錢人唔敢着出街,唔怕被人淋( ) ...

講真,佢品牌好好咩?消費者出面大把選擇。如果,我打佢工既都會走。


子爵府

積分: 12343


38#
發表於 18-11-23 15:47 |只看該作者
我已經警告我c6不准再買d&g的嘢,本身佢好鐘意這個品牌

為錢而道歉,夠膽辱華但無膽掉頭走,夠薑就不賺中國人錢,鄙視佢地


男爵府

積分: 9955


39#
發表於 18-11-23 15:49 |只看該作者
annaliu1989 發表於 18-11-23 15:41
拿!之前就唔會,宜家唔敢保證,所以為左自身安全,奉勸啲有錢人都喺唔好着
...

正常人都會發自內心唔買,而不是怕被人淋而唔買吧。


珍珠宮

積分: 44184

2018復活節勳章


40#
發表於 18-11-23 15:50 |只看該作者
goat 發表於 18-11-23 15:45
我又諗起美國大使/領事館, 從來唔會拍蒼蠅........
D&G當年香港叫佢做dog&garbage,
咁多年都係咁cheap, 睇 ...

本帖最後由 nainaitze 於 18-11-23 15:51 編輯

我諗起早幾日fb睇到,好似係丹麥駐華大使話多謝啲大陸人組團去食曬啲佢哋嘅蠔, 解決咗個大難題, 但嗰啲係歐洲人唔食嘅蠔, 大陸人去到就食得好開心
身邊啲人就話啲大陸人去畀錢執垃圾食 真係唔識講

首頁
12345...32

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo