自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


象牙宮

積分: 227934

2024年龍年勳章


21#
發表於 18-11-24 17:01 |只看該作者
goat 發表於 18-11-24 16:57
咁多議題一次過要投, 延長票站時間會更好

你睇下20樓,每條問題幾十個字……


珍珠宮

積分: 38202


22#
發表於 18-11-24 17:03 |只看該作者
當地台灣人好多插緊中選委,仲叫佢地負責人下台喎!

如果成真,咁叫香港呢邊學佢地咩嘢?


珍珠宮

積分: 38085


23#
發表於 18-11-24 17:03 |只看該作者
Sumyeema1 發表於 18-11-24 17:01
你睇下20樓,每條問題幾十個字……
係呀, 剛剛見到你cap圖, 就咁睇都要幾分鐘.......
我見台灣新聞而家都鬧緊咁短,
頭先睇台灣直播, 便利店職員有兩小時休息, 佢去排隊, 兩小時後都未投到票


珍珠宮

積分: 33374


24#
發表於 18-11-24 17:05 |只看該作者
goat 發表於 18-11-24 17:03
係呀, 剛剛見到你cap圖, 就咁睇都要幾分鐘.......
我見台灣新聞而家都鬧緊咁短,
頭先睇台灣直播, 便利店職 ...

而家一路開票一路排隊投票,真係聞所未聞


珍珠宮

積分: 38085


25#
發表於 18-11-24 17:06 |只看該作者
AGa1111 發表於 18-11-24 17:05
而家一路開票一路排隊投票,真係聞所未聞
一路投一路開, 可能會影響結果


象牙宮

積分: 227934

2024年龍年勳章


26#
發表於 18-11-24 17:09 |只看該作者
goat 發表於 18-11-24 17:06
一路投一路開, 可能會影響結果

可能又係民進黨策略。


珍珠宮

積分: 33374


27#
發表於 18-11-24 17:14 |只看該作者
Sumyeema1 發表於 18-11-24 17:09
可能又係民進黨策略。

佢地真係好怕輸,尤其高雄,國民黨一翻轉入去查帳真係大把人要去坐


珍珠宮

積分: 38085


28#
發表於 18-11-24 17:16 |只看該作者
本帖最後由 goat 於 18-11-24 17:18 編輯
AGa1111 發表於 18-11-24 17:14
佢地真係好怕輸,尤其高雄,國民黨一翻轉入去查帳真係大把人要去坐

韓國瑜(藍)要贏應該冇問題啦, 台北直情無望


珍珠宮

積分: 33374


29#
發表於 18-11-24 17:19 |只看該作者
goat 發表於 18-11-24 17:16
韓國瑜(藍)要贏應該冇問題啦, 台北直情無望

台北民進黨都棄選保柯P


翡翠宮

積分: 81391

2018復活節勳章 開心吸收勳章 親子王國15週年勳章


30#
發表於 18-11-24 17:21 |只看該作者
goat 發表於 18-11-24 17:06
一路投一路開, 可能會影響結果

真係要問下研究選舉既學者,呢個係咩玩法。

不過台灣人既投票人數又真係算多


珍珠宮

積分: 38202


31#
發表於 18-11-24 17:21 |只看該作者
Sumyeema1 發表於 18-11-24 17:09
可能又係民進黨策略。

有呢個可能性!

有人話國民黨好多票源來自公公婆婆,d人已經話好大機會d公公婆婆因為咁而投唔到票!唔知真唔真?!

又話民x黨每次選舉都會出「奧步」,鑊鑊新鮮鑊鑊甘!最經典就係某人中鎗事件,而導致最後當選!


男爵府

積分: 9612


32#
發表於 18-11-24 17:22 |只看該作者
梗係15小時好過8小時,很難理解嗎?


珍珠宮

積分: 38085


33#
發表於 18-11-24 17:24 |只看該作者
tester5 發表於 18-11-24 17:21
真係要問下研究選舉既學者,呢個係咩玩法。

不過台灣人既投票人數又真係算多
嚴重影響公平性, 外國, 即使香港都好, 隨時結果無效


珍珠宮

積分: 38085


34#
發表於 18-11-24 17:25 |只看該作者
本帖最後由 goat 於 18-11-24 17:26 編輯
scheong 發表於 18-11-24 17:21
有呢個可能性!

有人話國民黨好多票源來自公公婆婆,d人已經話好大機會d公公婆婆因為咁而投唔到票!唔知 ...

高雄傳統係綠, 今次藍應該贏, 應該唔關事啦


珍珠宮

積分: 33374


35#
發表於 18-11-24 17:30 |只看該作者
goat 發表於 18-11-24 17:25
高雄傳統係綠, 今次藍應該贏, 應該唔關事啦

愈南愈綠,尤其南部d老人,所以應該唔關事,係今次咁啱出現韓國瑜呢個人,半年前個個都話陳其邁躺著都會選上


珍珠宮

積分: 38085


36#
發表於 18-11-24 17:32 |只看該作者
AGa1111 發表於 18-11-24 17:30
愈南愈綠,尤其南部d老人,所以應該唔關事,係今次咁啱出現韓國瑜呢個人,半年前個個都話陳其邁躺著都會選 ...
AGREE, 台灣選舉文化唔同, 選民年紀去判斷投票取向未必準


伯爵府

積分: 18127


37#
發表於 18-11-24 17:54 |只看該作者
fatgarden 發表於 18-11-24 12:31
點解咁大分別!香港是否改善一下。

咁都有得比較,真奇怪....


珍珠宮

積分: 38202


38#
發表於 18-11-24 18:02 |只看該作者
goat 發表於 18-11-24 17:25
高雄傳統係綠, 今次藍應該贏, 應該唔關事啦

本帖最後由 scheong 於 18-11-24 18:06 編輯

真心好like韓國瑜,佢哋昨天造勢晚會,我有睇live,韓太太上台,雖然我唔識聽台語,佢一邊講一邊流眼淚,我淨係聽得明「感動」呢個詞,跟著台下好多人眼濕濕,有男有女,我都忍不住想祝福高雄,希望今次可以放棄以往意識形態之爭,不分顏色,選賢與能,努力為下一代拼經濟!


水晶宮

積分: 70251

熱血勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


39#
發表於 18-11-24 18:04 |只看該作者
fatgarden 發表於 18-11-24 12:31
點解咁大分別!香港是否改善一下。

有咩提議


水晶宮

積分: 70251

熱血勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


40#
發表於 18-11-24 18:07 |只看該作者
AGa1111 發表於 18-11-24 17:05
而家一路開票一路排隊投票,真係聞所未聞

台灣係咪比侵侵感染咗,瘋人瘋事

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo