立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 14285
plumtree 發表於 18-11-24 12:54 那些年好耐冇開。不過我唔係為開而開。 而家收斷捨離,斷左幾個月都唔捨得放手。 當年好流行MD機嘅時候,啲 ...
積分: 11901
翡翠宮
積分: 84607
水晶宮
積分: 72641
fuhk 發表於 18-11-24 15:24 我係discman之後轉MD的,仲自己錄MD碟
侯爵府
積分: 23197
LedTV 發表於 18-11-24 15:16 有啊 細細部 但MD 機只係生存左一陣就比人淘汰
男爵府
積分: 6286
LedTV 發表於 18-11-24 15:20 好彩我媽無買埋部5xxx蚊 MD HIFI比我 個時我準備買Sony 唔知咩事最後又無買
C.Humphrey 發表於 18-11-24 15:29 懷念同朋友仔交換MD既少女時代
琥珀宮
積分: 156804
allin 發表於 18-11-24 15:34 我哥係音響發燒友,新科技都會買,除了MD機,仲買咗部Sony HiFi 可以入兩隻MD碟錄播,我嗰時錄咗好多收音機 ...
大宅
積分: 2806
積分: 66961
plumtree 發表於 18-11-24 13:52 我部係銀色金屬㗎。冇記錯好每係panasonic。
LedTV 發表於 18-11-24 15:38 Sami 隻碟我仲未掉 好貴,唔捨得掉 部LD 機都擺左好多年先掉
珍珠宮
積分: 44184
allin 發表於 18-11-24 15:39 我都好鍾意MD碟個設計,五顏六色,好靚,仲有貼紙,又可以自己寫封面歌單。 ...
積分: 7872
積分: 38029
applering 發表於 18-11-24 15:31 我仲要租CD6落MD度
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy