自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


子爵府

積分: 14285


21#
發表於 18-11-24 15:28 |只看該作者
plumtree 發表於 18-11-24 12:54
那些年好耐冇開。不過我唔係為開而開。
而家收斷捨離,斷左幾個月都唔捨得放手。
當年好流行MD機嘅時候,啲 ...

X2


子爵府

積分: 11901


22#
發表於 18-11-24 15:29 |只看該作者
我都有部,專登係日本買的,不過好快就被取代左


翡翠宮

積分: 84607

牛年勳章


23#
發表於 18-11-24 15:29 |只看該作者

回覆樓主

懷念同朋友仔交換MD既少女時代


水晶宮

積分: 72641


24#
發表於 18-11-24 15:30 |只看該作者
fuhk 發表於 18-11-24 15:24
我係discman之後轉MD的,仲自己錄MD碟

原來係mp3,咁我都記錯左、好像過左幾十世人咁



子爵府

積分: 14285


25#
發表於 18-11-24 15:31 |只看該作者
fuhk 發表於 18-11-24 15:24
我係discman之後轉MD的,仲自己錄MD碟

我仲要租CD6落MD度


侯爵府

積分: 23197

2018復活節勳章


26#
發表於 18-11-24 15:32 |只看該作者
LedTV 發表於 18-11-24 15:16
有啊
細細部
但MD 機只係生存左一陣就比人淘汰

其實都唔知夠唔夠一年就冇左。


男爵府

積分: 6286


27#
發表於 18-11-24 15:34 |只看該作者
LedTV 發表於 18-11-24 15:20
好彩我媽無買埋部5xxx蚊 MD HIFI比我
個時我準備買Sony 唔知咩事最後又無買
我哥係音響發燒友,新科技都會買,除了MD機,仲買咗部Sony HiFi 可以入兩隻MD碟錄播,我嗰時錄咗好多收音機節目,真係好懷念,仲有LD 機,我記得我儲咗好耐錢,買咗Sammi 同慧嫻演唱會,一隻差不多$500,點知LD好快就沒落,市面都淘汰哂,心疼死。


侯爵府

積分: 23197

2018復活節勳章


28#
發表於 18-11-24 15:34 |只看該作者
C.Humphrey 發表於 18-11-24 15:29
懷念同朋友仔交換MD既少女時代

我就冇玩交換。旦就喺朋友間錄嚟錄去。男同事會錄好多正歌送我,朋友都係。所以唔捨得扔掉。


琥珀宮

積分: 156804

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


29#
發表於 18-11-24 15:36 |只看該作者
allin 發表於 18-11-24 15:34
我哥係音響發燒友,新科技都會買,除了MD機,仲買咗部Sony HiFi 可以入兩隻MD碟錄播,我嗰時錄咗好多收音機 ...

本帖最後由 LedTV 於 18-11-24 15:37 編輯

咪就係中晒蕉
LD MD 都係好快玩完

但部機就賣到貴一貴

之後mp3 同 vcd 機勁平
晒左我爸d 錢成家得我一個鍾意呢d嘢

最好彩真係無買到部SONY MD hifi 機


大宅

積分: 2806


30#
發表於 18-11-24 15:38 |只看該作者
plumtree 發表於 18-11-24 12:54
那些年好耐冇開。不過我唔係為開而開。
而家收斷捨離,斷左幾個月都唔捨得放手。
當年好流行MD機嘅時候,啲 ...

我呢兩日都執緊屋斷捨離緊,同樣搵到兩部MD機,一部我自己一部老公的,亦有N盒MD碟,不過我冇打算掉,事關仲有好多大件嘅嘢可以掉,暫時未輪到佢哋。


琥珀宮

積分: 156804

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


31#
發表於 18-11-24 15:38 |只看該作者
allin 發表於 18-11-24 15:34
我哥係音響發燒友,新科技都會買,除了MD機,仲買咗部Sony HiFi 可以入兩隻MD碟錄播,我嗰時錄咗好多收音機 ...

Sami 隻碟我仲未掉
好貴,唔捨得掉
部LD 機都擺左好多年先掉


男爵府

積分: 6286


32#
發表於 18-11-24 15:39 |只看該作者
plumtree 發表於 18-11-24 12:54
那些年好耐冇開。不過我唔係為開而開。
而家收斷捨離,斷左幾個月都唔捨得放手。
當年好流行MD機嘅時候,啲 ...
我都好鍾意MD碟個設計,五顏六色,好靚,仲有貼紙,又可以自己寫封面歌單。


水晶宮

積分: 66961

我的育兒心得勳章 夏天玩到顛 熱血勳章 畀面勳章 有「營」勳章 陪月勳章 爸B勳章 大廚勳章


33#
發表於 18-11-24 15:40 |只看該作者
plumtree 發表於 18-11-24 13:52
我部係銀色金屬㗎。冇記錯好每係panasonic。

me 2


男爵府

積分: 6286


34#
發表於 18-11-24 15:44 |只看該作者
本帖最後由 allin 於 18-11-24 15:49 編輯
LedTV 發表於 18-11-24 15:38
Sami 隻碟我仲未掉
好貴,唔捨得掉
部LD 機都擺左好多年先掉



男爵府

積分: 6286


35#
發表於 18-11-24 15:47 |只看該作者
LedTV 發表於 18-11-24 15:38
Sami 隻碟我仲未掉
好貴,唔捨得掉
部LD 機都擺左好多年先掉
比我都唔捨得掉,好辛苦儲錢買,當時$500好多㗎,最衰我哥唔問我就掉咗,仲有好多隻寶麗金碟聖


珍珠宮

積分: 44184

2018復活節勳章


36#
發表於 18-11-24 15:51 |只看該作者

回覆樓主:

有呀,不過唔係大部嗰款,係細細部正方形嗰款,印象中好似係紫色sony


侯爵府

積分: 23197

2018復活節勳章


37#
發表於 18-11-24 16:18 |只看該作者
allin 發表於 18-11-24 15:39
我都好鍾意MD碟個設計,五顏六色,好靚,仲有貼紙,又可以自己寫封面歌單。
...

係呀!就係好靚。我最鍾意薄荷綠同紫色嘅碟。


男爵府

積分: 7872

畀面勳章


38#
發表於 18-11-24 16:45 |只看該作者
我都唔捨得掉部機,當成回憶收藏


珍珠宮

積分: 38029

2024年龍年勳章 HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 大廚勳章


39#
發表於 18-11-24 16:57 |只看該作者
同你一樣!我果部係 matellic shocking pink 我勁鐘意,而且果陣讀緊書,自己辛苦儲錢買的部機,特別喜歡,好有感情,見到都開心 之後興果d mp3 機同 ipod d外型完全唔岩我口味

不過我就無keep lu... 已經唔知去左邊
大事化小, 小事化毛.........


珍珠宮

積分: 38029

2024年龍年勳章 HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 大廚勳章


40#
發表於 18-11-24 16:59 |只看該作者
applering 發表於 18-11-24 15:31
我仲要租CD6落MD度

我都做過呢樣野!!
大事化小, 小事化毛.........

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo