TIMING 問題。
佢唔係最愛你, 問題佢最愛第2個時, 係咪同緊你一齊。
如果佢一生中最愛係EX, 但EX 已經係PAST TENSE。
呢個尚可接受。(當然心裡都唔好受, 但呢個係過去式, 況且得唔到係最好既, 人之常情。重可以安慰自己, 佢將EX 美化佐姐。)
但如果, 你地一齊, 佢最愛既係小3, 呢個係PRESENT CONTINUOUS TENSE。
咁就好大問題!!!
你可接受佢同時一拖2嗎?
如果你夠STRONG, 自己揀, 放手啦~ 唔好做被動個個。
相反, 你唔捨得, 唯有叫佢2個選1個 。
但1拖2 係最差的, 3個人都痛苦, NO WAY啦......
明明知道, 扮唔知, 有快樂可言嗎?
Childhood is journey, not a race.