夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   2


瑪瑙宮

積分: 139710


21#
發表於 19-1-3 11:48 |只看該作者
mini1204 發表於 19-1-3 11:46
點會比佢牽住個鼻走架

佢睇埋報告先決定, 係咪硬膠

係囉, 好笑, 要條女定要老婆關个報告事架? 樓主都係唔會做到決定, 任條佬舞.


大宅

積分: 2233


22#
發表於 19-1-3 11:49 |只看該作者
natalieleung 發表於 19-1-3 11:48
不是!祇是自己尚存一點情義,我未同佢講

而且想知道,可叫佢家人照顧佢!


男爵府

積分: 9714


23#
發表於 19-1-3 12:04 |只看該作者
本帖最後由 beebee67890 於 19-1-3 12:07 編輯

我咁睇,佢都幾廿歲人唔係傻的,我估佢留條路俾自己,無論有冇病小三佢都唔會放手㗎啦,佢講明死都要死得開心,有病的話拖住你再出去同小三玩,臨尾有人照顧,冇病的話直接搬出去同小三玩(睇佢之前嘅回應,同佢其實都有意搬出去)衰格得太交關,咁樣對糟糠之妻,呢啲人會有報應的,比着我,呢個時候你同我講做唔到決定,我會叫佢直接快啲死出去,趕佢走


大宅

積分: 2233


24#
發表於 19-1-3 12:07 |只看該作者
beebee67890 發表於 19-1-3 12:04
我咁睇,佢都幾廿歲人唔係傻的,我估佢留條路俾自己,無論有冇病小三佢都唔會放手㗎啦,佢講明死都要死得開 ...

係!想下!朋友亦叫我要佢走


男爵府

積分: 9714


25#
發表於 19-1-3 12:09 |只看該作者
natalieleung 發表於 19-1-3 12:07
係!想下!朋友亦叫我要佢走
唔好俾佢睇咗個病先決定,如果佢真係留戀你個人,你趕佢出去佢會返嚟的,主導權唔應該喺佢度,你亦冇必要做到自己咁低妝


大宅

積分: 2233


26#
發表於 19-1-3 12:11 |只看該作者
beebee67890 發表於 19-1-3 12:09
唔好俾佢睇咗個病先決定,如果佢真係留戀你個人,你趕佢出去佢會返嚟的,主導權唔應該喺佢度,你亦冇必要做 ...

係!今晚要佢走,錯的是佢


大宅

積分: 2233


27#
發表於 19-1-3 12:12 |只看該作者
beebee67890 發表於 19-1-3 12:09
唔好俾佢睇咗個病先決定,如果佢真係留戀你個人,你趕佢出去佢會返嚟的,主導權唔應該喺佢度,你亦冇必要做 ...

謝謝你們,點醒我


翡翠宮

積分: 79228


28#
發表於 19-1-3 12:13 |只看該作者
本帖最後由 mini1204 於 19-1-3 12:19 編輯
Nancy20090615 發表於 19-1-3 11:48
係囉, 好笑, 要條女定要老婆關个報告事架? 樓主都係唔會做到決定, 任條佬舞.

...

初初病發佢地D真愛更加唔會分開
亦未見到病既威力, 分咩手?

所以無論有病無病, 佢地都一定唔會分手




男爵府

積分: 9714


29#
發表於 19-1-3 12:17 |只看該作者
natalieleung 發表於 19-1-3 12:11
係!今晚要佢走,錯的是佢
情義係要念,但係要睇吓對咩人同對咩事,佢由出去玩果刻,到你發現之後嘅回應,真係睇唔出佢有咩悔意,俾佢咁樣傷害法,如果仲要俾佢拖住等佢行唔郁先返嚟你身邊等你照顧,實在做得自己太賤,佢唔決定就叫佢走,到臨尾佢真係需要人照顧時,再睇下自己到時想唔想理佢,去到尾周身病痛條女走咗,你再響雪中送炭,佢先知咩叫後悔,乜嘢叫錯,而家咁喺度死唔斷氣,佢唔會知道你好同珍惜你的


侯爵府

積分: 23624


30#
發表於 19-1-3 12:40 |只看該作者
beebee67890 發表於 19-1-3 12:04
我咁睇,佢都幾廿歲人唔係傻的,我估佢留條路俾自己,無論有冇病小三佢都唔會放手㗎啦,佢講明死都要死得開 ...

賤男


侯爵府

積分: 24127


31#
發表於 19-1-3 13:00 |只看該作者
natalieleung 發表於 19-1-3 10:39
佢話吾知,決定吾到

唔知已經係答案---佢已經揀左小三
放棄此人


大宅

積分: 2233


32#
發表於 19-1-3 13:03 |只看該作者
beebee67890 發表於 19-1-3 12:17
情義係要念,但係要睇吓對咩人同對咩事,佢由出去玩果刻,到你發現之後嘅回應,真係睇唔出佢有咩悔意,俾佢 ...

係!叫左佢走,到佢有病有痛我亦吾會再照顧佢


大宅

積分: 2233


33#
發表於 19-1-3 13:04 |只看該作者
ninachu 發表於 19-1-3 13:00
唔知已經係答案---佢已經揀左小三
放棄此人

知道


公爵府

積分: 27258


34#
發表於 19-1-3 13:54 |只看該作者
趁佢報告未出,就應該叫佢走,等到報告出咗係cancer先叫佢走,人哋就會話你無情無意了。


大宅

積分: 2233


35#
發表於 19-1-3 13:57 |只看該作者
Miulo 發表於 19-1-3 13:54
趁佢報告未出,就應該叫佢走,等到報告出咗係cancer先叫佢走,人哋就會話你無情無意了。 ...

今晚叫左佢走


男爵府

積分: 9714


36#
發表於 19-1-3 14:13 |只看該作者
Miulo 發表於 19-1-3 13:54
趁佢報告未出,就應該叫佢走,等到報告出咗係cancer先叫佢走,人哋就會話你無情無意了。 ...
啱呀,而家叫佢走理直氣壯,係因為佢唔肯收手斬斷小三,報告出咗係cancer先叫佢走就變成無情無義,寧願第日佢走咗真係仆街時再出手係另一件事


大宅

積分: 1583


37#
發表於 19-1-3 15:13 |只看該作者
你有信心解決你同老公的問題嗎?


大宅

積分: 2233


38#
發表於 19-1-3 15:23 |只看該作者
franfranf32123 發表於 19-1-3 15:13
你有信心解決你同老公的問題嗎?



大宅

積分: 2233


39#
發表於 19-1-3 15:24 |只看該作者
beebee67890 發表於 19-1-3 14:13
啱呀,而家叫佢走理直氣壯,係因為佢唔肯收手斬斷小三,報告出咗係cancer先叫佢走就變成無情無義,寧願第日 ...

卜街都吾會理


珊瑚宮

積分: 102475

畀面勳章


40#
發表於 19-1-3 16:19 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 19-1-3 11:28
佢答左囉, 即係攬小三, 睇你自己走唔走姐, 你唔走, 响度亦無妨, 佢一樣照攬條小三, 你忍到咩? 忍到一時, ...

同意,如果有悔意就唔會話唔知點揀。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo