自由講場

跳至

首頁

尾頁
   11


男爵府

積分: 6203


21#
發表於 19-1-23 14:51 |只看該作者
wkpig166 發表於 19-1-23 14:45
其實 $2457差餉。。
即係4000 駛唔駛申請呢
兩人聯名樓

一季差餉黎喎。要x4 呀。

點評

wcpcelia    發表於 19-1-24 16:25


珍珠宮

積分: 43266


22#
發表於 19-1-23 14:52 |只看該作者
swsycat 發表於 19-1-23 14:51
一季差餉黎喎。要x4 呀。


我嗰張直頭免差响, 咁係咪唔洗申請?



珍珠宮

積分: 32177

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


23#
發表於 19-1-23 14:54 |只看該作者
無話可說 發表於 19-1-23 13:10
係咪一個人要用1個信封入好資料,放入投遞箱?感覺突然間要好多信封
...
係啦~要保障自己資料無咁容易比人睇哂...


男爵府

積分: 6203


24#
發表於 19-1-23 14:57 |只看該作者
minmin 發表於 19-1-23 14:52
我嗰張直頭免差响, 咁係咪唔洗申請?

要睇免幾多錢喎,全年唔多過4000,同埋冇交稅退稅咪申請囉


珍珠宮

積分: 32720


25#
發表於 19-1-23 14:58 |只看該作者
SA豬豬 發表於 19-1-23 13:57
信封最好寫埋係關愛共享計劃申請表格, 今早打去熱線問野時職員回答的

謝謝告知


象牙宮

積分: 213673

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


26#
發表於 19-1-23 15:00 |只看該作者
wkpig166 發表於 19-1-23 14:45
其實 $2457差餉。。
即係4000 駛唔駛申請呢
兩人聯名樓
唔駛申請!


珍珠宮

積分: 32177

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


27#
發表於 19-1-23 15:02 |只看該作者
wkpig166 發表於 19-1-23 14:45
其實 $2457差餉。。
即係4000 駛唔駛申請呢
兩人聯名樓
你呢張係第四季, 揾埋2018年頭三季三張單, 一共四張先計到全年差餉免多少。
我發覺唔係季季一樣...
將四張單免差餉金額加埋一齊, 再除2~如果多過$4000你就唔使申請啦~


寶石宮

積分: 292937

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章


28#
發表於 19-1-23 15:13 |只看該作者
wkpig166 發表於 19-1-23 14:45
其實 $2457差餉。。
即係4000 駛唔駛申請呢
兩人聯名樓

全年計除2都差不多五千 無啦


寶石宮

積分: 292937

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章


29#
發表於 19-1-23 15:16 |只看該作者
princesspig 發表於 19-1-23 13:28
投遞箱邊到有

以下網頁有投遞箱地點

https://www.wfsfaa.gov.hk/careandshare/tc/how_to_apply.htm


子爵府

積分: 10451

2024年龍年勳章 虎到金來勳章 認識瑞士牛牛第一回 BK Milk勳章 畀面勳章


30#
發表於 19-1-23 15:29 |只看該作者
SA豬豬 發表於 19-1-23 13:57
信封最好寫埋係關愛共享計劃申請表格, 今早打去熱線問野時職員回答的
請問入 投遞箱 , 還要貼 郵票 嗎 ? THX


象牙宮

積分: 213673

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


31#
發表於 19-1-23 15:30 |只看該作者
幸福的人 發表於 19-1-23 15:29
請問入 投遞箱 , 還要貼 郵票 嗎 ? THX
NO

點評

幸福的人    發表於 19-1-23 15:59
幸福的人    發表於 19-1-23 15:58


珍珠宮

積分: 32720


32#
發表於 19-1-23 15:35 |只看該作者
幸福的人 發表於 19-1-23 15:29
請問入 投遞箱 , 還要貼 郵票 嗎 ? THX

不用

點評

幸福的人    發表於 19-1-23 15:58


象牙宮

積分: 235830


33#
發表於 19-1-23 16:41 |只看該作者
808280 發表於 19-1-23 14:33
我今早打1823問左,可以幾份申請用一個公文袋/ 信封,影印也可以雙面。

唔該晒!投遞箱都岩用嗎?


子爵府

積分: 12575


34#
發表於 19-1-23 16:42 |只看該作者
無話可說 發表於 19-1-23 13:10
係咪一個人要用1個信封入好資料,放入投遞箱?感覺突然間要好多信封
...

用環保信封

點評

wcpcelia    發表於 19-1-24 16:25


珍珠宮

積分: 46880

母親節2025勳章 玩具勳章


35#
發表於 19-1-23 16:45 |只看該作者
tttt709394 發表於 19-1-23 13:48
開個app唔知又要掉幾錢落海

搵人入資料都要錢


複式洋房

積分: 101


36#
發表於 19-1-23 17:05 |只看該作者
無話可說 發表於 19-1-23 13:10
係咪一個人要用1個信封入好資料,放入投遞箱?感覺突然間要好多信封
...

我尋日寄左,原來2月1先開始^^"
諗住忙,整左先,點知未開始


珍珠宮

積分: 32188

2018父親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 玩具勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章


37#
發表於 19-1-23 17:14 |只看該作者
無話可說 發表於 19-1-23 16:41
唔該晒!投遞箱都岩用嗎?



珍珠宮

積分: 32188

2018父親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 玩具勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章


38#
發表於 19-1-23 17:15 |只看該作者
XCrystalxChoii 發表於 19-1-23 17:05
我尋日寄左,原來2月1先開始^^"
諗住忙,整左先,點知未開始

等打回頭啦,有冇寫回郵地址呀


象牙宮

積分: 235830


39#
發表於 19-1-31 18:10 |只看該作者
Poyau 發表於 19-1-23 15:16
以下網頁有投遞箱地點

https://www.wfsfaa.gov.hk/careandshare/tc/how_to_apply.htm

我想問,可唔可以身份證副本同銀行卡一齊印係同一張紙度呀?提款卡係咪就咁影有名同號碼果邊?


珍珠宮

積分: 35304


40#
發表於 19-1-31 18:13 |只看該作者
算死草 發表於 19-1-23 16:42
用環保信封

me too

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo