立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 6203
wkpig166 發表於 19-1-23 14:45 其實 $2457差餉。。 即係4000 駛唔駛申請呢 兩人聯名樓
珍珠宮
積分: 43266
swsycat 發表於 19-1-23 14:51 一季差餉黎喎。要x4 呀。
積分: 32177
無話可說 發表於 19-1-23 13:10 係咪一個人要用1個信封入好資料,放入投遞箱?感覺突然間要好多信封 ...
minmin 發表於 19-1-23 14:52 我嗰張直頭免差响, 咁係咪唔洗申請?
積分: 32720
SA豬豬 發表於 19-1-23 13:57 信封最好寫埋係關愛共享計劃申請表格, 今早打去熱線問野時職員回答的
象牙宮
積分: 213673
寶石宮
積分: 292937
princesspig 發表於 19-1-23 13:28 投遞箱邊到有
子爵府
積分: 10451
幸福的人 發表於 19-1-23 15:29 請問入 投遞箱 , 還要貼 郵票 嗎 ? THX
積分: 235830
808280 發表於 19-1-23 14:33 我今早打1823問左,可以幾份申請用一個公文袋/ 信封,影印也可以雙面。
積分: 12575
積分: 46880
tttt709394 發表於 19-1-23 13:48 開個app唔知又要掉幾錢落海
複式洋房
積分: 101
積分: 32188
無話可說 發表於 19-1-23 16:41 唔該晒!投遞箱都岩用嗎?
XCrystalxChoii 發表於 19-1-23 17:05 我尋日寄左,原來2月1先開始^^" 諗住忙,整左先,點知未開始
Poyau 發表於 19-1-23 15:16 以下網頁有投遞箱地點 https://www.wfsfaa.gov.hk/careandshare/tc/how_to_apply.htm
積分: 35304
算死草 發表於 19-1-23 16:42 用環保信封
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy