自由講場

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   18


水晶宮

積分: 62886


21#
發表於 19-1-28 16:19 |只看該作者
木土土 發表於 19-1-28 16:15
我回想自己35歲時,仲幾好樣,好見得人下!

而家

jm你好似近5?
俾我50放棄了,唔會太介懷,因為呢個年紀真係老啦


瑪瑙宮

積分: 139710


22#
發表於 19-1-28 16:35 |只看該作者
本帖最後由 Nancy20090615 於 19-1-28 17:48 編輯
FJmom 發表於 19-1-28 11:11
做運動幫倒你

我都覺得係. 雖然我係老左, 但我唔覺得自己老.


公爵府

積分: 25047


23#
發表於 19-1-28 16:38 |只看該作者
cbeyond 發表於 19-1-28 15:59
有無做運動? 呢點好重要

每日都有45分鐘運動,早排病得勁就無運動

8-)


琥珀宮

積分: 169645


24#
發表於 19-1-28 16:47 |只看該作者
she007 發表於 19-1-28 16:19
jm你好似近5?
俾我50放棄了,唔會太介懷,因為呢個年紀真係老啦

無論咩年齡,女人放唔放棄自己,對自己有無要求,外型可以相差好遠!

老係相對既,唔同年紀有唔同體會,我廿歲頭覺得三十中已經係老



大宅

積分: 2452


25#
發表於 19-1-28 16:52 |只看該作者
木土土 發表於 19-1-28 16:15
我回想自己35歲時,仲幾好樣,好見得人下!

而家

jm 我以前見過你D遮樣相,只見面型身型同髮型,我心目中成日覺得你係周慧敏嗰隻玉女type美魔女


禁止訪問

積分: 1243


26#
發表於 19-1-28 16:55 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 62886


27#
發表於 19-1-28 16:55 |只看該作者
木土土 發表於 19-1-28 16:47
無論咩年齡,女人放唔放棄自己,對自己有無要求,外型可以相差好遠!

老係相對既,唔同年紀有唔同體會, ...

唔係放棄自己,我意思係冇禁介懷自己個樣有老態啫。


琥珀宮

積分: 169645


28#
發表於 19-1-28 17:18 |只看該作者
she007 發表於 19-1-28 16:55
唔係放棄自己,我意思係冇禁介懷自己個樣有老態啫。

本帖最後由 木土土 於 19-1-28 17:34 編輯

我意思係若完全唔介懷,就唔會有要求。好多人,係一早已經唔介懷外型,後果係其他人都好易看得出來,當然佢自己開心就可以了。

我對自己各方面,都有合理要求,但唔會強求。我接受自己年齡,只係仍然會打扮,緊張自己外型。呢樣都係每個人唔同既選擇。


琥珀宮

積分: 169645


29#
發表於 19-1-28 17:32 |只看該作者
sasatt 發表於 19-1-28 16:03
以前唔明點解老人會成身藥油未
而家明晒
自己都要用

點解要搽藥油?好易葷?


伯爵府

積分: 18216


30#
發表於 19-1-28 17:36 |只看該作者
二小姐 發表於 19-1-28 11:39
以前唔會點頭痛肚痛周身痛,過咗35歲,間中就會頭痛,痛到一定要食止痛葯先OK,病又好多日先好,無後生時復 ...


唔係呢度痛就嗰度痛
煩悶


水晶宮

積分: 64276

育兒性格勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


31#
發表於 19-1-28 17:36 |只看該作者
40我仲覺得自己一支花,50 以前就真係有老態!

點評

sonet    發表於 19-1-29 09:56


翡翠宮

積分: 92956

畀面勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章


32#
發表於 19-1-28 17:38 |只看該作者
做運動,提升活力
I 大蚊豬   


珍珠宮

積分: 48607


33#
發表於 19-1-28 17:44 |只看該作者
yuenloklok1 發表於 19-1-28 11:27
我個人覺得35歲後好有感覺人老了

35歲唔覺老,仲好年輕,50歲打後keep就開始難keep


大宅

積分: 3426


34#
發表於 19-1-28 18:35 |只看該作者

回覆樓主:

今日我都有呢個感覺
喺街市買豬肉見到嗰個阿姐 有化妝搽曬唇膏 精神奕奕
我起碼細佢十年但係個樣又殘又冇精神
以前發個淡妝keep成日 而家呢頭搽完底妝 嗰頭又脫妝又遮唔到啲班同暗沉


大宅

積分: 2330


35#
發表於 19-1-28 18:55 |只看該作者
我都覺得自己老左和殘左好多


男爵府

積分: 8114


36#
發表於 19-1-28 19:11 |只看該作者
我覺得自己最顯老係對黑眼圈同眼袋


水晶宮

積分: 62313

畀面勳章


37#
發表於 19-1-28 19:19 |只看該作者
happy_eatnsleep 發表於 19-1-28 15:36
皮膚反而越大越爆痘,近幾個月爆到七彩,唔知係咪荷爾蒙開始有變化

想搵d 可以令皮膚狀態穩定嘅護膚品

Three有條line專為荷爾蒙變化的中年女士而設


男爵府

積分: 7977


38#
發表於 19-1-28 19:20 |只看該作者
Misscb 發表於 19-1-28 11:06
早兩年唔化妝都仲敢出街...
上年仲覺得自己仲未老...
但今日照鏡見到以前白滑既果d位開始有少少雀斑皺紋

夜瞓果點我十幾廿歲時已係咁,唔關年紀事


男爵府

積分: 5033


39#
發表於 19-1-28 19:21 |只看該作者
回覆 green_flower 的帖子

我吾止眼袋,面兩邊嘅肉仲愈來愈下墜,化左妝都仲係睇落好老


大宅

積分: 1598


40#
發表於 19-1-28 19:26 |只看該作者
lovelybaby2015 發表於 19-1-28 19:19
Three有條line專為荷爾蒙變化的中年女士而設

本帖最後由 happy_eatnsleep 於 19-1-28 19:36 編輯

three 只買過化妝品,護膚品未用過,有機會睇下
朋友話敷sk2 有幫助皮膚穩定,但好貴


首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo