自由講場

跳至

首頁

尾頁
   26


水晶宮

積分: 50467


21#
發表於 19-2-12 23:22 |只看該作者
meowmi722 發表於 19-2-12 23:21
我朋友睇左2個腎科最後都要睇佢先知要點做
不過佢真係好貴

本帖最後由 唔好煩我 於 19-2-12 23:22 編輯

聽聞話淨診金都差不多3000一次腎病呢d長期病,真係好


珊瑚宮

積分: 107221


22#
發表於 19-2-13 00:09 |只看該作者
唔好煩我 發表於 19-2-12 23:12
謝謝,我朋友也介紹他。
要换腎才找亞陳
玩具萬歲!


珊瑚宮

積分: 107221


23#
發表於 19-2-13 00:12 |只看該作者
唔好煩我 發表於 19-2-12 22:27
想再問多少少,威記有無私家?李教授係一般人可以睇定點呢?謝謝你
威记有私家 但我吾知电話吾知点BOOK
玩具萬歲!


珊瑚宮

積分: 107221


24#
發表於 19-2-13 00:16 |只看該作者
本帖最後由 fitfish 於 19-2-13 00:16 編輯

威記你上官纲打去詢問處問私家症电話

玩具萬歲!


水晶宮

積分: 50467


25#
發表於 19-2-13 00:16 |只看該作者
fitfish 發表於 19-2-13 00:12
威记有私家 但我吾知电話吾知点BOOK

我上網找到個叫「威爾斯醫療中心」,係咪就係你所指的私家部?如是,那我有它的電話號碼。

真不好意思,很多問題煩你。


複式洋房

積分: 477


26#
發表於 19-2-13 00:16 |只看該作者
唔好煩我 發表於 19-2-12 23:22
本帖最後由 唔好煩我 於 19-2-12 23:22 編輯

聽聞話淨診金都差不多3000一次腎病呢d長期病,真 ...

本帖最後由 meowmi722 於 19-2-13 00:17 編輯

因我朋友個病唔知點搞要聽佢意見
好似要4千


水晶宮

積分: 50467


27#
發表於 19-2-13 00:17 |只看該作者
fitfish 發表於 19-2-13 00:09
要换腎才找亞陳

亞陳好熟咁喎


水晶宮

積分: 50467


28#
發表於 19-2-13 00:18 |只看該作者
fitfish 發表於 19-2-13 00:16
威記你上官纲打去詢問處問私家症电話

又得!些些你呀!多謝


珊瑚宮

積分: 107221


29#
發表於 19-2-13 00:21 |只看該作者
江湖上有人说某些医生。医人時榨晒你全付身家。榨到無得再比。跟住病人去公家執手尾

玩具萬歲!


珊瑚宮

積分: 107221


30#
發表於 19-2-13 00:22 |只看該作者
唔好煩我 發表於 19-2-13 00:16
我上網找到個叫「威爾斯醫療中心」,係咪就係你所指的私家部?如是,那我有它的電話號碼。

真不好意思, ...
我都幫你找 但官纲好似無講私症。所以叫你打去詢問處問
玩具萬歲!


別墅

積分: 621


31#
發表於 19-2-13 00:23 |只看該作者
唔好煩我 發表於 19-2-12 23:11
林醫生收費如何?哪個醫院?

我爸爸也是要抽組織,請問係點㗎?要住院過夜?全身麻醉?謝謝

我之前揾蔡堅醫生抽腎組織都0k,不過佢年紀大d,但佢係醫學院會長,價錢唔貴


珊瑚宮

積分: 107221


32#
發表於 19-2-13 00:26 |只看該作者
如果不用洗腎。見下医生食下药咁。每3個月验下血(约千幾) 拿下药(约三幾千連诊金計)

以上係私家名医計

一颈血個D吾知
玩具萬歲!


珊瑚宮

積分: 107221


33#
發表於 19-2-13 00:37 |只看該作者
小豬澄 發表於 19-2-12 22:34
林萬斐醫生

我上次抽腎組織搵佢
碼麗D公院病人都找他看私家症的
玩具萬歲!


珍珠宮

積分: 47485

畀面勳章 環保接龍勳章


34#
發表於 19-2-13 00:38 |只看該作者
唔好煩我 發表於 19-2-12 23:11
林醫生收費如何?哪個醫院?

我爸爸也是要抽組織,請問係點㗎?要住院過夜?全身麻醉?謝謝

上次我係法國醫做 3萬幾埋單


水晶宮

積分: 50467


35#
發表於 19-2-13 00:43 |只看該作者
小豬澄 發表於 19-2-13 00:38
上次我係法國醫做 3萬幾埋單

過程如何?可分享下嗎?


水晶宮

積分: 50467


36#
發表於 19-2-13 00:43 |只看該作者
fitfish 發表於 19-2-13 00:37
碼麗D公院病人都找他看私家症的

我有我護士朋友介紹呢個,你覺得呢?


水晶宮

積分: 50467


37#
發表於 19-2-13 00:44 |只看該作者
fitfish 發表於 19-2-13 00:26
如果不用洗腎。見下医生食下药咁。每3個月验下血(约千幾) 拿下药(约三幾千連诊金計)

以上係私家名医計

呢個收費合理,假如佢認真診症


水晶宮

積分: 50467


38#
發表於 19-2-13 00:45 |只看該作者
fitfish 發表於 19-2-13 00:22
我都幫你找 但官纲好似無講私症。所以叫你打去詢問處問

謝謝你


水晶宮

積分: 50467


39#
發表於 19-2-13 00:45 |只看該作者
fitfish 發表於 19-2-13 00:21
江湖上有人说某些医生。医人時榨晒你全付身家。榨到無得再比。跟住病人去公家執手尾

...

咁無醫徳


水晶宮

積分: 50467


40#
發表於 19-2-13 00:46 |只看該作者
Yinchan1031 發表於 19-2-13 00:23
我之前揾蔡堅醫生抽腎組織都0k,不過佢年紀大d,但佢係醫學院會長,價錢唔貴
...

請問抽組織過程係點?是否要入院過夜及全身麻醉?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo