夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 1024


21#
發表於 19-2-22 13:39 |只看該作者
回覆 特大大 的帖子

好認同你既講法
我同老公拍拖時已經知佢好大鼻寒, 初初去旅行我都訓唔到
但愛一個人, 有心繼續一齊就要忍讓,
之後老公會讓我訓先, 咁問題就解決左,
同老公傾下啦


大宅

積分: 2108


22#
發表於 19-2-22 13:40 |只看該作者
big_bb_ff 發表於 19-2-22 12:22
佢係肥定瘦呀?我老公同奶奶都好大聲鼻寒,我都懷疑係睡眠窒息症,叫佢去睇醫生已經叫左幾年,又唔去,佢 ...

好瘦已經有


子爵府

積分: 14075


23#
發表於 19-2-22 14:04 |只看該作者
lamlam0521 發表於 19-2-22 13:35
回覆 Holidaykiki 的帖子

分房訓會唔會影響感情??

唔會架,要感情差就算同床也會差。
同床訓真係好影響睡眠質素,就算我訓著都比佢嘈醒


大宅

積分: 1024


24#
發表於 19-2-22 14:32 |只看該作者
回覆 Holidaykiki 的帖子

可能我已經習慣左, 有時聽唔到會訓唔著


公爵府

積分: 28858


25#
發表於 19-2-22 23:33 |只看該作者
Holidaykiki 發表於 19-2-22 14:04
唔會架,要感情差就算同床也會差。
同床訓真係好影響睡眠質素,就算我訓著都比佢嘈醒
...

同床瞓我都晚晚比我老公鼻鼾聲嘈醒,每晚起碼醒兩至三次,我分房瞓佢唔鍾意呀,佢話兩公婆分房瞓有咩意思,要我硬頂接受佢,我哋好慘㗎,所以我一有時間就要去瞓,要補眠嘛。


公爵府

積分: 28858


26#
發表於 19-2-22 23:36 |只看該作者
big_bb_ff 發表於 19-2-20 23:50
好辛苦呀,點鼻寒聲嘈到訓唔到,好似點野獸咁,大到地都震埋
叫佢去睇醫生都唔肯
晚晚都係咁,簡直生不如死 ...

你迫下佢啦,叫佢買部機試下用,起碼好好多,佢哋好衰㗎唔肯接受,以為無咩咁,叫佢試下每晚比人嘈醒嘅感覺啦。


大宅

積分: 1766


27#
發表於 19-2-23 01:44 |只看該作者
特大大 發表於 19-2-21 10:02
離婚啦!



大宅

積分: 1413


28#
發表於 19-2-25 21:35 |只看該作者
H.O.P.E 發表於 19-2-21 14:28
我都試過咁,但我同佢講驚佢睡眠窒息,再book 埋耳鼻喉科醫生,自己親身帶埋佢去睇,結果係鼻敏感引致鼻塞 ...

睇耳鼻喉科?我都擔心我老公睡眠窒息,佢又係死都唔肯去


男爵府

積分: 5804


29#
發表於 19-2-25 21:39 |只看該作者
巴魯旦 發表於 19-2-25 21:35
睇耳鼻喉科?我都擔心我老公睡眠窒息,佢又係死都唔肯去

係呀!要去睇耳鼻喉科!book左再迫佢去!


大宅

積分: 1005


30#
發表於 19-2-26 12:51 |只看該作者
我老公都有鼻寒,嘈到想死,攪到我訓得唔好....叫佢睇醫生佢又唔去睇,叫佢減肥就得個講字,分房訓佢又唔制,唯有自己搵下計仔令自己訓好d,我會試唔同方法睇下邊隻work,而家搵到既方法係訓前飲奶,當然晚晚飲會好易肥,所以我隔幾日先飲,俾自己當晚訓得好好,至於冇飲果晚...佢一嘈,我就大把車落去


大宅

積分: 1010


31#
發表於 19-2-26 20:22 |只看該作者
我以前嗰個都有呢個問題,直至有一次同個女朋友去旅行教我用耳塞,真係改善咗,只係初初塞唔習慣


大宅

積分: 1010


32#
發表於 19-2-26 20:32 |只看該作者
我聽過人講睡眠窒息有先天同後天,肥人或年長因喉嚨肌肉鬆弛都容易有鼻寒,先天性就係頸部短有機會有,睡眠窒息都會分輕度至嚴重,因為夜晚睡眠時缺氧,所以早上會特別攰或有頭痛,缺氧也會影響腦細胞死亡,思考及記憶力下降,所以不可以忽視


伯爵府

積分: 15276


33#
發表於 19-2-27 00:43 |只看該作者
Yu2015 發表於 19-2-26 20:32
我聽過人講睡眠窒息有先天同後天,肥人或年長因喉嚨肌肉鬆弛都容易有鼻寒,先天性就係頸部短有機會有,睡眠 ...

其實道理明,但啲男人死唔肯認自己有呢個病


男爵府

積分: 8360


34#
發表於 19-2-27 11:18 |只看該作者
有鼻鼾真係要去睇專科,我c6d鼻鼾聲好大,佢睇完專科,原來有嚴重睡眠窒息症,醫生話如唔去醫,除了影響睡眠質素,老咗會有好多病痛,戴咗呼吸機,佢話瞓好咗,白天返工精神咗,對我來說,有覺好瞓。


男爵府

積分: 6359

開心吸收勳章


35#
發表於 19-2-27 14:57 |只看該作者
我一般會推醒拒.等我訓左先.


男爵府

積分: 6359

開心吸收勳章


36#
發表於 19-2-27 14:57 |只看該作者
同埋.打側身訓會好D


子爵府

積分: 10718


37#
發表於 19-3-13 15:41 |只看該作者
其實是否肥先有鼻鼾?
我C6有一排減左磅好似細聲
無咁大雜聲
而家肥番又嘈過


禁止訪問

積分: 252


38#
發表於 19-3-13 15:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珊瑚宮

積分: 113092

牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018母親節勳章


39#
發表於 19-4-16 03:59 |只看該作者
maymaysheep 發表於 19-2-21 15:05
你好快慣,我係過來人

我都係


珍珠宮

積分: 38355


40#
發表於 19-4-16 10:55 |只看該作者
big_bb_ff 發表於 19-2-20 23:50
好辛苦呀,點鼻寒聲嘈到訓唔到,好似點野獸咁,大到地都震埋
叫佢去睇醫生都唔肯
晚晚都係咁,簡直生不如死 ...

戴著耳塞睡,得唔得?
Love is when the other person’s happiness is more important than your own  ~ H. Jackson Brown

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo