夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


洋房

積分: 56


21#
發表於 19-3-13 15:05 |只看該作者
睇來樓主你真係愛佢,好難找到真愛同埋好男人。去搵佢傾同埋氹返佢啦!唔好讓你人生有遺憾!


大宅

積分: 4772


22#
發表於 19-3-13 15:24 |只看該作者
改下港女脾氣...點頂


男爵府

積分: 6332


23#
發表於 19-3-13 15:41 |只看該作者
放生人啦


大宅

積分: 4045


24#
發表於 19-3-13 18:08 |只看該作者
rayrayus 發表於 19-3-13 07:58
分左手3個月,相信佢都已經move on,你又唔係未試過想挽救,佢都已經拒絕,仲可以點? 有緣既第時總可以在一 ...

知道,我會努力改,謝謝你


大宅

積分: 4045


25#
發表於 19-3-13 18:08 |只看該作者
rayrayus 發表於 19-3-13 07:58
分左手3個月,相信佢都已經move on,你又唔係未試過想挽救,佢都已經拒絕,仲可以點? 有緣既第時總可以在一 ...

知道,我會努力改,謝謝你


大宅

積分: 4045


26#
發表於 19-3-13 18:08 |只看該作者
rayrayus 發表於 19-3-13 07:58
分左手3個月,相信佢都已經move on,你又唔係未試過想挽救,佢都已經拒絕,仲可以點? 有緣既第時總可以在一 ...

知道,我會努力改,謝謝你


大宅

積分: 4045


27#
發表於 19-3-13 18:10 |只看該作者
PTMCYS 發表於 19-3-13 08:40
譚詠麟有首歌, 有兩句歌詞, 我經常提醒自己....

[ 彷彿親手捉緊了, 怎卻又親手放開......]

謝謝你的安慰,我明白了,這次係好大既教訓


琥珀宮

積分: 182802

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


28#
發表於 19-3-13 18:25 |只看該作者
臭脾氣真係死罪,你男朋友脾氣好,遷就你,你就不停踩佢底線,每個人都有底線架,唔係可以無限退縮。佢肯放手,決定得十分正確


大宅

積分: 4045


29#
發表於 19-3-13 18:25 |只看該作者
mrcheung1987 發表於 19-3-13 08:59
"佢比較遷就我,慢慢我被寵壞,會發佢脾氣,有點有恃無恐,覺得佢會氹我"

臭脾氣對我來說是死罪,沒幾多個 ...

係..其實佢夠就我㗎喇,我脾氣黎得快去得快,成日一心急就發,發完下一秒就無事,對屋企人,男朋友就會咁


琥珀宮

積分: 182802

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


30#
發表於 19-3-13 18:26 |只看該作者
營媽 發表於 19-3-13 15:05
睇來樓主你真係愛佢,好難找到真愛同埋好男人。去搵佢傾同埋氹返佢啦!唔好讓你人生有遺憾!
...

樓主只係唔甘心啫


大宅

積分: 4045


31#
發表於 19-3-13 18:30 |只看該作者
Nikitang1111 發表於 19-3-13 09:27
係咪之前成日都鬧交?
普遍男人會慢慢覺得好煩,之後會越來越唔愛,
同有分手既諗頭,因為覺得無可能咁樣對 ...

分手前一兩個月有鬧過,講完幾句大家又無嘢,
我忽略咗呢啲細節,以為好小事。
我真係好幼稚


大宅

積分: 4045


32#
發表於 19-3-13 18:38 |只看該作者
heidys 發表於 19-3-13 09:45
親愛的你,
我知我恃寵生驕,任性亂講野。傷害左大家感情。但搵到相愛的人唔容易,我其實好珍惜。希望你可 ...

Thank you


大宅

積分: 4045


33#
發表於 19-3-13 18:41 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 19-3-13 09:57
忘記佢, 愛你就唔會堅決分手, 雖然講分手果个係你, 但相信佢亦唔係愛到你不能.
拍果一年就可以寵坯人, 但 ...

可能我真係太難頂令人頂唔順?
再愛都會累?


侯爵府

積分: 24828


34#
發表於 19-3-13 19:06 |只看該作者
DearIrene 發表於 19-3-13 03:03
日日喊都好攰...
好痛,我可能會後悔自責好耐好耐,如果唔係我,呢段感情都唔會走到呢個地步
...

好想要就盡辦法追返返黎,唔係就唔算好想一齊,唔係好想就唔洗咁傷心啦,放低面子,review 下到底問題係邊,可以點做,比d 誠意,就算最後唔得都盡左力,係度喊都無補於事,不過前題係你知衰咩,但係咪真係改到


侯爵府

積分: 24828


35#
發表於 19-3-13 19:09 |只看該作者
mrcheung1987 發表於 19-3-13 08:59
"佢比較遷就我,慢慢我被寵壞,會發佢脾氣,有點有恃無恐,覺得佢會氹我"

臭脾氣對我來說是死罪,沒幾多個 ...

Agree, 唔好話另一半,連朋友我都好怕臭脾氣嘅人


大宅

積分: 4045


36#
發表於 19-3-13 19:29 |只看該作者
skybiebie 發表於 19-3-13 19:06
好想要就盡辦法追返返黎,唔係就唔算好想一齊,唔係好想就唔洗咁傷心啦,放低面子,review 下到底問題係邊 ...

好,比啲時間佢同自己先,要改變咗先


大宅

積分: 4045


37#
發表於 19-3-13 19:32 |只看該作者
skybiebie 發表於 19-3-13 19:09
Agree, 唔好話另一半,連朋友我都好怕臭脾氣嘅人

對朋友同事我都脾氣好好,人地都覺得我好相處好positive,但一對媽媽同男朋友就脾氣唔好


侯爵府

積分: 24828


38#
發表於 19-3-13 20:12 |只看該作者
DearIrene 發表於 19-3-13 19:32
對朋友同事我都脾氣好好,人地都覺得我好相處好positive,但一對媽媽同男朋友就脾氣唔好
...

呢d 係個人修養,要提升下,無人有責任做人地嘅情緒垃圾桶,target 唔係追返佢,係upgrade 你自己,連自己情緒都管理唔好,點做大事,第時點教小朋友呢


伯爵府

積分: 17159


39#
發表於 19-3-13 20:58 |只看該作者
DearIrene 發表於 19-3-13 00:06
我既事大家會覺得好濕碎,係情侶分手
同男朋友分手差唔多三個月,拍咗拖一年
佢係一個人品性格都好既男仔, ...

3個月都唔彩你,佢應該認真分開,算啦,當一個教訓,期待更好嘅將來同另一半


翡翠宮

積分: 76486

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 最關心BB問題熱投勳章 我的育兒心得勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


40#
發表於 19-3-13 20:59 |只看該作者
你一直以來嘅脾氣,可能佢都係一直忍住,忍得耐,你叫分手,事情一觸即發

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo