夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


複式洋房

積分: 187


21#
發表於 19-3-25 22:25 |只看該作者
crystal媽咪 發表於 19-3-25 22:20
你唔係過份,都唔駛檢討自己。係你哋兩個未有共識,喺呢度嚟講你都算幸福,佢成日都搵你。
不過你都要諗下 ...

無辦法架啦,一家四口得我一個女人,又無多餘錢請工人,佢返工又大壓力辛苦.困局黎.我都知自己幸福嘅,因為佢其實好錫我,我地唯一系呢樣野夾唔到,間中有怨言,系佢前幾日話我幾句,我心情唔好先黎呢度搵人傾傾,我唔敢同朋友講呢d,而且我好少朋友.


複式洋房

積分: 187


22#
發表於 19-3-25 22:27 |只看該作者
crystal媽咪 發表於 19-3-25 22:23
你係咪轉嗰個account呀?你而家係民房未夠分入去喎! 要100分先入得

哦,原來系咁,我系轉左呀,我老公知我acc,我怕比佢知呀


翡翠宮

積分: 79228


23#
發表於 19-3-25 22:45 |只看該作者
BoBo13579 發表於 19-3-25 22:12
系呀,但又無多餘錢請鐘點呀,我送左兩個仔返學去做兼職,跟住返黎趕買餸煮飯同兩個仔做功課,到吃飽做好 ...

無辦法,大家都為家庭。唯有傾下講下造下,真係吾想就嗲下佢或者另類方法幫佢解決


複式洋房

積分: 187


24#
發表於 19-3-25 22:50 |只看該作者
mini1204 發表於 19-3-25 22:45
無辦法,大家都為家庭。唯有傾下講下造下,真係吾想就嗲下佢或者另類方法幫佢解決
...

拒絕得多大家對呢樣野都好敏感,一處理得唔好又會吵,唉.....所以呢十幾年我都系拖得就拖


男爵府

積分: 7619


25#
發表於 19-3-25 22:54 |只看該作者
我初結婚就同佢講大家都返工,一星期做一次就算,我先生都好尊重我,從沒有強迫或不滿,有時佢會試下你想不想,有機就當禮物,無就佢自己攪掂。我覺得你可說出你的難處,佢錫住你,怕你攰或吾 like, 都應該吾會迫你


子爵府

積分: 11322


26#
發表於 19-3-25 22:58 |只看該作者
PTMCYS 發表於 19-3-25 21:16
想問妳老公是否偏瘦?

好奇點解會咁問呢?


複式洋房

積分: 187


27#
發表於 19-3-25 23:02 |只看該作者
Tyasnm 發表於 19-3-25 22:54
我初結婚就同佢講大家都返工,一星期做一次就算,我先生都好尊重我,從沒有強迫或不滿,有時佢會試下你想不 ...

咁多年都系咁,生活上佢大多數都會讓我,唯獨呢樣野系比較難搞,長期佢想要我唔要,我拒絕得多自己都覺煩厭,佢又會覺得我成日拒絕佢,但我心諗你唔好要求咁多我咪唔使成日拒絕囉,我話攰,佢叫我唔好返兼職,但屋企開支大,有咩辦法唔做.個身體個心唔想做,其實我都唔系故意要咁樣.我自己個人都放鬆唔到,其實真系好難投入,我知道我自己都系因爲太大壓力對呢樣野唔上心,但系我無辦法令自已無壓力,唯有希望盡量調整自己心態.


男爵府

積分: 9026


28#
發表於 19-3-25 23:13 |只看該作者
BoBo13579 發表於 19-3-25 22:19
依家好似唔見左性版嘅

有性版呀,我見到有


複式洋房

積分: 187


29#
發表於 19-3-25 23:14 |只看該作者
yan12 發表於 19-3-25 23:13
有性版呀,我見到有

原來系我用左新acc所以睇唔到呀,我怕我老公知我講呢d野,所以改用新acc呀。


男爵府

積分: 9796


30#
發表於 19-3-25 23:44 |只看該作者
BoBo13579 發表於 19-3-25 23:02
咁多年都系咁,生活上佢大多數都會讓我,唯獨呢樣野系比較難搞,長期佢想要我唔要,我拒絕得多自己都覺煩 ...

但過程你舒唔舒服?佢有無令你滿足呢?


複式洋房

積分: 187


31#
發表於 19-3-25 23:46 |只看該作者
koalachan2002 發表於 19-3-25 23:44
但過程你舒唔舒服?佢有無令你滿足呢?

都有八成我都享受嘅,另外兩成就系我唔想做無feel時但要應付佢.


男爵府

積分: 9796


32#
發表於 19-3-25 23:49 |只看該作者
BoBo13579 發表於 19-3-25 23:46
都有八成我都享受嘅,另外兩成就系我唔想做無feel時但要應付佢.

既然平時都對你好好,又遷就你,床上都滿足到你,好似其他JM話齋,比d家務佢做,反正佢做唔做家務都會一星期搵你兩三次,咁梗係比多d家務佢做,分擔下自己既辛勞去嘆佢比你既甜品


複式洋房

積分: 187


33#
發表於 19-3-25 23:53 |只看該作者
koalachan2002 發表於 19-3-25 23:49
既然平時都對你好好,又遷就你,床上都滿足到你,好似其他JM話齋,比d家務佢做,反正佢做唔做家務都會一星 ...

唯有系咁,我自己成日諗都知系無咩辦法架啦⋯⋯繼續拖多十年,應該唔會要求咁密了掛


男爵府

積分: 9796


34#
發表於 19-3-26 00:12 |只看該作者
BoBo13579 發表於 19-3-25 23:53
唯有系咁,我自己成日諗都知系無咩辦法架啦⋯⋯繼續拖多十年,應該唔會要求咁密了掛
...

老公幾歲?


複式洋房

積分: 187


35#
發表於 19-3-26 00:13 |只看該作者
koalachan2002 發表於 19-3-26 00:12
老公幾歲?

38


男爵府

積分: 9796


36#
發表於 19-3-26 00:27 |只看該作者
BoBo13579 發表於 19-3-26 00:13
38

咁希望過40就有少少轉機


大宅

積分: 3056


37#
發表於 19-3-26 00:41 |只看該作者
向好果邊想 甘多年都對你身體有興趣
好過無興趣啦


翡翠宮

積分: 79228


38#
發表於 19-3-26 07:24 |只看該作者
koalachan2002 發表於 19-3-26 00:27
咁希望過40就有少少轉機

吾。會

點評

annafong    發表於 19-3-27 12:44


珍珠宮

積分: 38354


39#
發表於 19-3-26 07:41 |只看該作者
PTMCYS 發表於 19-3-25 21:16
想問妳老公是否偏瘦?

如果同肥瘦有關係的話,我前夫同我先生就與此數據情況相反了。
Love is when the other person’s happiness is more important than your own  ~ H. Jackson Brown


大宅

積分: 1847


40#
發表於 19-3-26 07:42 |只看該作者
向好方面諗。。你老公應該沒有出去滾(機會不大不過不一定無)。 好多jm老公對佢地已經無興趣。。拖手擁抱kiss都無。甚致性生活都無。你算幸運啦。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo