自由講場

跳至

首頁

尾頁
   4


珍珠宮

積分: 44215

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 畀面勳章


21#
發表於 19-4-2 19:41 |只看該作者
tkop 發表於 19-4-2 19:38
唔使再排隊,直接去取餐那收銀台比錢

你係指收銀機果度比?我買果間長期冇人企收銀位,我試過等成五分鐘至有人埋位。


珍珠宮

積分: 44215

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 畀面勳章


22#
發表於 19-4-2 19:43 |只看該作者
SUMMER581 發表於 19-4-2 19:41
一路都想知點用, , 不過睇完呢個post唔駛啦, 睇方法都覺得煩 , 寧願用自助點餐機好過 ...

我都係咁話!


伯爵府

積分: 19952

熱血勳章


23#
發表於 19-4-2 19:59 |只看該作者
docomo 發表於 19-4-2 19:41
你係指收銀機果度比?我買果間長期冇人企收銀位,我試過等成五分鐘至有人埋位。
...

通常呢個比錢位喺取餐果度,做餐啲職員或經理見有人要比錢就嚟收錢


珍珠宮

積分: 44215

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 畀面勳章


24#
發表於 19-4-2 20:02 |只看該作者
Miss.Hui 發表於 19-4-2 19:59
通常呢個比錢位喺取餐果度,做餐啲職員或經理見有人要比錢就嚟收錢

細間果d唔知會唔會咁分?


伯爵府

積分: 19952

熱血勳章


25#
發表於 19-4-2 20:04 |只看該作者
docomo 發表於 19-4-2 20:02
細間果d唔知會唔會咁分?

平時去開果三間咁啱都係上樓,唔太大間
都係咁分
我都試過用信用卡比,再do QR code 都叫做有快到嘅


珍珠宮

積分: 44215

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 畀面勳章


26#
發表於 19-4-2 20:05 |只看該作者
Miss.Hui 發表於 19-4-2 20:04
平時去開果三間咁啱都係上樓,唔太大間
都係咁分
我都試過用信用卡比,再do QR code 都叫做有快到嘅

等我去睇吓先


子爵府

積分: 11711


27#
發表於 19-4-2 20:07 |只看該作者
docomo 發表於 19-4-2 18:49
要去櫃位比錢咁同我去到買咪一樣囉?仲以為可以喺手機比埋錢(例如用支付寶比),因為要去排隊比錢咪冇快 ...

唔駛排隊的


珍珠宮

積分: 44215

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 畀面勳章


28#
發表於 19-4-2 20:10 |只看該作者
musiccisum 發表於 19-4-2 20:07
唔駛排隊的

就算唔使排隊,但冇職員喺收銀機收錢,一樣要等。


子爵府

積分: 11711


29#
發表於 19-4-2 20:13 |只看該作者
docomo 發表於 19-4-2 20:10
就算唔使排隊,但冇職員喺收銀機收錢,一樣要等。

我食開嗰間一掃完啲職員就會彈出黎優先處理


寶石宮

積分: 257447

馬年勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 王國教室勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 Poo得好勳章


30#
發表於 19-4-2 20:14 |只看該作者
docomo 發表於 19-4-2 20:10
就算唔使排隊,但冇職員喺收銀機收錢,一樣要等。

係!jm教我去果個位就自然有staff黎收錢 唔駛排長龍
放下自在


珍珠宮

積分: 44215

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 畀面勳章


31#
發表於 19-4-2 20:15 |只看該作者
musiccisum 發表於 19-4-2 20:13
我食開嗰間一掃完啲職員就會彈出黎優先處理

本帖最後由 docomo 於 19-4-2 20:15 編輯

咁得意 等我試吓先


珍珠宮

積分: 44215

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 畀面勳章


32#
發表於 19-4-2 20:17 |只看該作者
cattz288 發表於 19-4-2 20:14
係!jm教我去果個位就自然有staff黎收錢 唔駛排長龍

等我揾日試吓先

點評

wcpcelia    發表於 19-4-3 14:37


珊瑚宮

積分: 112006

2024年龍年勳章


33#
發表於 19-4-2 20:17 |只看該作者
docomo 發表於 19-4-2 18:56
咁係唔係要預先登記信用卡?但我申請佢個 app冇要求我登記信用卡?

唔洗呀,俾錢嗰陣先入


珍珠宮

積分: 44215

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 畀面勳章


34#
發表於 19-4-2 20:18 |只看該作者
李豆豆 發表於 19-4-2 20:17
唔洗呀,俾錢嗰陣先入

下次試吓先


大宅

積分: 4529


35#
發表於 19-4-2 20:20 |只看該作者
TingTing 發表於 19-4-2 19:12
咁咪要兩部手機?

可以print 個QR code 出來,不過張紙梅左就好難嘟。


珍珠宮

積分: 42400

畀面勳章


36#
發表於 19-4-2 20:29 |只看該作者
docomo 發表於 19-4-2 18:49
要去櫃位比錢咁同我去到買咪一樣囉?仲以為可以喺手機比埋錢(例如用支付寶比),因為要去排隊比錢咪冇快 ...

係去拎食物果個櫃位付款,不是排隊買食物果條隊付款


珍珠宮

積分: 44215

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 畀面勳章


37#
發表於 19-4-2 20:31 |只看該作者
SamSam2003 發表於 19-4-2 20:29
係去拎食物果個櫃位付款,不是排隊買食物果條隊付款

我冇留意有個咁嘅位,下次去睇吓先。


子爵府

積分: 11363


38#
發表於 19-4-2 20:35 |只看該作者
birdbird 發表於 19-4-2 18:55
本帖最後由 birdbird 於 19-4-2 18:56 編輯

個 app 最弱智係去到個店度 scan 個qr code. 人地就係唔想 ...

咪係囉!扣左錢都唔驚人no show la
唔明點解咁廢,根本無慳到時間


珍珠宮

積分: 44412


39#
發表於 19-4-2 20:43 |只看該作者
birdbird 發表於 19-4-2 19:15
所以我話個app 弱智 lor. 個客唔想等就要影咗個qr code 袋在身 (一係印出来, 一係用另ㄧ部机save 低), 掃 ...

唔知邊個天材諗得出, 最慘咁大集團, 有個咁天材係上高批准件事

所以我好怕用新野, run 順左我咪用囉 suffer 左我有排攪

轉數快我而家都未dl 個apps


子爵府

積分: 13194


40#
發表於 19-4-2 20:59 |只看該作者
kwclau 發表於 19-4-2 20:20
可以print 個QR code 出來,不過張紙梅左就好難嘟。

我cut個qr code細張d, 再用膠紙包住佢,好似過膠咁。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo