夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   2


男爵府

積分: 9796


21#
發表於 19-4-6 23:17 |只看該作者
babypowderhaha 發表於 19-4-6 19:21
本帖最後由 babypowderhaha 於 19-4-6 19:22 編輯

是 我滿足唔到佢

你點樣滿足唔到佢呢?


男爵府

積分: 9007


22#
發表於 19-4-6 23:32 |只看該作者
十成是有第三者先對你咁厭倦 否則點解吾可以好好傾


男爵府

積分: 10000


23#
發表於 19-4-6 23:43 |只看該作者
babypowderhaha 發表於 19-4-6 19:21
本帖最後由 babypowderhaha 於 19-4-6 19:22 編輯

是 我滿足唔到佢

本帖最後由 jwy2 於 19-4-6 23:43 編輯

我諗你老公已經係出面搵到個係性上滿足到佢的女人。不如你試下用平和的語氣和情緒問佢出面的女人係咪因性方便合拍而一齊,從中睇佢的反應同對答,記住唔好用鬧交同質問的語氣。


水晶宮

積分: 51137


24#
發表於 19-4-7 01:02 |只看該作者

回覆樓主:

長痛不如短痛,好彩只係半年,又未生bb~
單方面努力,維持到都唔會長久~
其實我咁睇,我覺得你老公似係有第二個~


翡翠宮

積分: 86659

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 趣教勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


25#
發表於 19-4-7 05:28 |只看該作者
分開住都有婆媳問題? 你之前成日同佢呻奶奶?有時女人真係要識收口,奶奶你再唔鍾意都係你老公阿媽,間唔中呻一次就好,畢竟你地唔駛一齊住已經係好好,如果你老公係一個不孝子相信你都唔會睇得起佢。

如果佢唔係有左第二個,佢連傾都唔想咁你真係激嬲得佢好緊要,既然大家仲係同一間屋住,你可唔可以低姿態再挽救下? 你籌備結婚都唔止半年吧,同老公好好地傾下,係咪真係一定要離婚?


珍珠宮

積分: 31994

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 牛年勳章


26#
發表於 19-4-7 09:49 |只看該作者

樓主, 如果有問題要改善, 找輔導幫手的話, 洗錢都要的, 如果妳自覺係性出現問題, 咪去找性輔導幫手, 妳要知道, 無免費午餐的, 一個月見一次, 講唔到咩架


大宅

積分: 4431


27#
發表於 19-4-7 10:24 |只看該作者
半年又真係快d 不過我結左婚一年 都間吾中 鬧交鬧到想離家出走 希望你地搵到解決方法


瑪瑙宮

積分: 139710


28#
發表於 19-4-7 11:39 |只看該作者
jwy2 發表於 19-4-6 23:43
本帖最後由 jwy2 於 19-4-6 23:43 編輯

我諗你老公已經係出面搵到個係性上滿足到佢的女人。不如你試下 ...

同感. 否則才半年婚姻, 又要番工, 對住時間都唔多, 做次數也不多, 好難半年就決定到唔同你繼續磨合(性/生活相處方面). 加上樓主話婆媳問題, 半年, 又唔同住, 就出現解決唔到的嚴重婆媳問題, 真係好奇怪, 樓主本身係咪好難相處的?


大宅

積分: 2201


29#
發表於 19-4-7 13:29 |只看該作者
babypowderhaha 發表於 19-4-6 19:21
本帖最後由 babypowderhaha 於 19-4-6 19:22 編輯

是 我滿足唔到佢

其實你明知滿足唔到佢,有冇諗過解決方法?

有冇試過改變自己?有時就係咁兩夫妻要互相遷就,亦都要互相進步(我指床上技巧),咁樣夫妻生活先會長久。



男爵府

積分: 10000


30#
發表於 19-4-7 16:18 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 19-4-7 11:39
同感. 否則才半年婚姻, 又要番工, 對住時間都唔多, 做次數也不多, 好難半年就決定到唔同你繼續磨合(性/生 ...

比你講講又係喎,係男人角度,又無性,相處又唔好,真好易出軌。


瑪瑙宮

積分: 139710


31#
發表於 19-4-7 16:43 |只看該作者
回覆 jwy2 的帖子

有d男人婚前都有固定sp 的。


大宅

積分: 4850


32#
發表於 19-4-7 20:41 |只看該作者
babypowderhaha 發表於 19-4-6 20:22
Whatsapp都不願傾 佢只一味講話無用 而且態度好差 好似當左我係仇人咁 好憎我咁 其實現在除左等見輔導 我 ...

比錢買感情, 如是愛你好自然識點愛你


複式洋房

積分: 138


33#
發表於 19-4-7 20:47 |只看該作者
babypowderhaha 發表於 19-4-6 17:12
拍拖四年 結婚半年 老公話對我已無晒感覺...
現在大家住埋同一間屋 但好似陌生人咁
完全不會同我講野 也不 ...

咁你地見左一次婚輔後,佢有冇俾d咩建議你地?


子爵府

積分: 12137


34#
發表於 19-4-8 10:08 |只看該作者
回覆 babypowderhaha 的帖子

結婚之前無問題?


翡翠宮

積分: 79228


35#
發表於 19-4-8 10:11 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 19-4-7 11:39
同感. 否則才半年婚姻, 又要番工, 對住時間都唔多, 做次數也不多, 好難半年就決定到唔同你繼續磨合(性/生 ...

性吾夾,根本婚都吾好結
好想知樓主點結得成


瑪瑙宮

積分: 139710


36#
發表於 19-4-8 10:13 |只看該作者
mini1204 發表於 19-4-8 10:11
性吾夾,根本婚都吾好結
好想知樓主點結得成

同意, 死捱.


珊瑚宮

積分: 109189

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


37#
發表於 19-4-8 12:20 |只看該作者
babypowderhaha 發表於 19-4-6 20:22
Whatsapp都不願傾 佢只一味講話無用 而且態度好差 好似當左我係仇人咁 好憎我咁 其實現在除左等見輔導 我 ...
當中有網友講過是否病態.........性需求??


珊瑚宮

積分: 109189

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


38#
發表於 19-4-8 12:28 |只看該作者
20150618bb 發表於 19-4-6 18:50
未解決勿生仔,唔好以為生仔會改變可能仲煩,其實問題係的什麼呢?
有左咪仲煩


伯爵府

積分: 18976


39#
發表於 19-4-8 13:45 |只看該作者
babypowderhaha 發表於 19-4-6 19:21
本帖最後由 babypowderhaha 於 19-4-6 19:22 編輯

是 我滿足唔到佢


兩件都係麻煩事,如無小朋友,分開較好。唔好晒自己寶貴時間。


複式洋房

積分: 429


40#
發表於 19-4-8 13:55 |只看該作者
babypowderhaha 發表於 19-4-6 20:22
Whatsapp都不願傾 佢只一味講話無用 而且態度好差 好似當左我係仇人咁 好憎我咁 其實現在除左等見輔導 我 ...

其實你有冇回想下 你做過d咩令令佢變成咁 ?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo