夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   8


伯爵府

積分: 18662


21#
發表於 19-4-19 15:47 |只看該作者
家暴同出軌一定離,其他要睇情況可唔可以挽救


水晶宮

積分: 51137


22#
發表於 19-4-20 00:43 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 做個靚太 於 19-4-20 00:43 編輯

覺得自己完全唔需要另一半~即係有同無都無分別~


複式洋房

積分: 346


23#
發表於 19-4-20 02:08 |只看該作者
咁!原來我都幾忍得


寶石宮

積分: 346832

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 牛年勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


24#
發表於 19-4-20 08:05 |只看該作者
FreeKM100 發表於 19-4-20 02:08
咁!原來我都幾忍得

本帖最後由 crystal媽咪 於 19-5-4 07:34 編輯

'


男爵府

積分: 8215

畀面勳章 BK Milk勳章


25#
發表於 19-4-20 08:07 |只看該作者
淨係未中6!要走嗎?


大宅

積分: 2006


26#
發表於 19-4-20 09:19 |只看該作者
本帖最後由 timoling 於 19-4-20 09:20 編輯

中晒6樣加埋第7樣 冇俾家用


大宅

積分: 4848


27#
發表於 19-4-20 09:41 |只看該作者
timoling 發表於 19-4-20 09:19
中晒6樣加埋第7樣 冇俾家用

第六即離冇得king!不過未試過但已經掉了件垃圾拾幾年?比大陸垃圾婆執咗佢!


子爵府

積分: 12137


28#
發表於 19-4-20 09:49 |只看該作者
其實中一樣已經好難捱,超過一樣無法想像如何繼續


大宅

積分: 1467


29#
發表於 19-4-21 04:09 |只看該作者
如果係6既話點忍呀 家暴不能忍受呀
佢有冇情緒病那樣些?
如果中哂6樣就離得啦!


大宅

積分: 1467


30#
發表於 19-4-21 04:11 |只看該作者
timoling 發表於 19-4-20 09:19
中晒6樣加埋第7樣 冇俾家用

咁你有冇離婚?@@


男爵府

積分: 6740


31#
發表於 19-4-25 14:48 |只看該作者
除左6, 我每樣都中, 我都未走.....


瑪瑙宮

積分: 139638


32#
發表於 19-4-25 14:57 |只看該作者
本帖最後由 Nancy20090615 於 19-4-25 17:16 編輯
FreeKM100 發表於 19-4-20 02:08
咁!原來我都幾忍得

咁點解咁忍得?

單 1-3 每日已是相對無言.


男爵府

積分: 7988


33#
發表於 19-4-25 15:23 |只看該作者
1&2,應該結婚前要諗清楚適唔適合吧,勉強無幸福,無得怨
3,雙方的,處理到就處理,唔想就由得佢
4&5,可以係離婚理由
6,打女人就已經唔係男人,打得一次有第二三四次,點解唔離?


男爵府

積分: 6893

好媽媽勳章


34#
發表於 19-4-25 15:55 |只看該作者
FreeKM100 發表於 19-4-17 04:37
1. 無心靈上交流(佢唔會明白)
2. 傾唔到計(講多兩句都好晦氣/鬧交)
3. 無肉體上交流(分房訓、去旅行都 ...

我1-5已中, 所以我攪緊離婚


男爵府

積分: 6938


35#
發表於 19-4-25 17:37 |只看該作者
6。一定bye bye


珍珠宮

積分: 38354


36#
發表於 19-4-26 12:53 |只看該作者
FreeKM100 發表於 19-4-17 04:37
1. 無心靈上交流(佢唔會明白)
2. 傾唔到計(講多兩句都好晦氣/鬧交)
3. 無肉體上交流(分房訓、去旅行都 ...

我唔主動離婚。如果對方要離,我因為尊重對方意願而合作離婚。
Love is when the other person’s happiness is more important than your own  ~ H. Jackson Brown


瑪瑙宮

積分: 139638


37#
發表於 19-4-28 14:41 |只看該作者
Nanicy十0090615 發表於 19-4-25 14:57
咁點解咁忍得?

答5到?多数係面子,或者倚賴性極強。


複式洋房

積分: 272


38#
發表於 19-4-29 21:33 |只看該作者
FreeKM100 發表於 19-4-17 04:37
1. 無心靈上交流(佢唔會明白)
2. 傾唔到計(講多兩句都好晦氣/鬧交)
3. 無肉體上交流(分房訓、去旅行都 ...

除咗6,1-3同5都中,4就有啲斟酌,佢係用佢嘅方式關心我,唔容許我表示有問題。

未離婚喎,點解?主要咪因為有兩個仔女囉。

有時我會諗,如果佢打我就好喇,因為我一定唔會留低。


男爵府

積分: 7714


39#
發表於 19-4-30 00:57 |只看該作者
ApplePie_ellen 發表於 19-4-17 18:10
除了未出手打我,其餘皆是。
不過,對方說:我冇打你已經算好好。
這與打了沒分別。

我們也是除左6之外,其他5項也中了。


大宅

積分: 1076


40#
發表於 19-4-30 01:33 |只看該作者
FreeKM100 發表於 19-4-17 04:37
1. 無心靈上交流(佢唔會明白)
2. 傾唔到計(講多兩句都好晦氣/鬧交)
3. 無肉體上交流(分房訓、去旅行都 ...

本帖最後由 一顆心 於 19-4-30 01:34 編輯

會呀,咁做人仲有咩意思

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo