夫婦情感

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   4


珍珠宮

積分: 32704

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


21#
發表於 19-4-22 20:47 |只看該作者
我覺得佢需要時間打機同我C6鐘意睇電視減壓一樣,妳當佢用呢D時間睇電視會唔會覺得好D...


大宅

積分: 1973


22#
發表於 19-4-22 20:48 |只看該作者

回覆樓主:

我都經歷緊
我地都係有2個小朋友,c6近呢一年左右比以前更加沉迷手遊
放工返黎打,打到點幾2點。放假由起身打到零晨。親子日出街食飯行街,都係照打,同佢講野,佢會好敷衍咁應。叫佢做野,等一陣;叫佢同個女玩,等一陣;就連愛愛都係......等一陣
基本上已經無二人世界,就算啲女瞓晒,佢都唔會話主動搵啲戲/劇睇下
呢排湊住兩個真係好攰,想佢關心下都無,又係不停打機
試過講出黎,試過傾,試過喊,試過同佢講覺得一齊好辛苦,試過離家出走,最後個結果都係一樣,我都已經唔知可以點......
完全無交流無溝通嘅一對,我覺得一齊真係好無意思


別墅

積分: 885


23#
發表於 19-4-22 22:18 |只看該作者
我又覺得問題唔係哂你老公到,我見到既係你想咁咁咁,點點點,想佢唔打機同你交流,想佢融入你既世界多d,而你既世界係不包括打機,因為你冇興趣。

但係你老公既世界就做哂所有家務,就想做佢最鐘意又減壓既打機。不如你又融入下佢既世界,一齊打佢打既機,試過真係唔想打,坐係佢隔離望住佢打機,讚佢打得叻或者串佢咁屎架。總好過成日回想當初。

佢返工養家,日日做到好攰,返屋企做埋阿b果份,先做佢鐘意既野,我會贊成囉。佢已經好過好多男人架喇。


男爵府

積分: 7481


24#
發表於 19-4-22 22:36 |只看該作者
Day1已經知道,都要嫁;生完一個又一個,咁仲可以點?認命囉!


公爵府

積分: 25190


25#
發表於 19-4-22 22:37 |只看該作者
搞到個老公喊我諗妳都俾唔少壓力佢,妳要改變自己想法都難,何況要改變對方?佢放工後都肯照顧B B同做家務已算好了,妳老公都好大壓力,可能佢覺得只有打機先可以舒發到呢?妳不如試下退一步想啦!人係無十全十美架


男爵府

積分: 8180


26#
發表於 19-4-22 23:16 |只看該作者
個老公已經返工,湊BB仲做埋家務先至打機輕鬆一下
男人哭呢個已經係警示,你係咪要逼到佢離婚
好明顯佢完全吾覺得同你傾計可以減壓
你問番自己平日點對佢,肯定你要佢事事聽你話


已刪除用户

積分: 8002


27#
發表於 19-4-22 23:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


已刪除用户

積分: 8002


28#
發表於 19-4-22 23:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


已刪除用户

積分: 8002


29#
發表於 19-4-22 23:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 218


30#
發表於 19-4-23 00:04 |只看該作者
睇晒所有。我想講。你老公心入面果句 好大可能係。 唉 你好煩

佢都自動自覺做左佢應該係屋企湊b責任玩左2個零3個鐘 甘你都唔滿意 男人都係細路
唔去偷食係屋企打機 洗奶樽仲想點

結婚本來就平平淡淡過日子。 關心 ? 你老公可能以經盡左力 逼到一個男人 嘔晒口。其實佢心都好累。女人當自強 哈


已刪除用户

積分: 8002


31#
發表於 19-4-23 00:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2329


32#
發表於 19-4-23 00:11 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珊瑚宮

積分: 109534

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章


33#
發表於 19-4-23 00:12 |只看該作者
gunpowder 發表於 19-4-22 23:56
都有出街既,但通常都係我主動話出街
我地不嬲都一齊湊bb
例如我沖奶佢餵奶,佢沖涼我抹身

男人肯幫手算係咁啦
你仲要FTM, 唔洗我講睇下呢度d post
幾多FTM既C6係expect 另一半做曬所有家務兼湊仔,佢地返屋企,覺得有俾曬錢養,ftm就要做曬所有家務,呢d男人咩都唔做,返屋企只會打機、食飯同訓教

我做WM 都好多時都會打下電話game, 上下bk hea下,我覺得咁樣最relax lor, 我c6都打下機,佢都係打下普通手機遊戲。同另一半傾,未必係減到壓囉,佢講完你都唔明,一陣又俾你challenge 點解你咁咁咁,仲煩。人有時就不自覺地用自己角度諗野好自然。不過我同c6有d共同興趣好在就,大家都會傾下。

岩岩有左2寶就唔好諗離婚啦,大個啦,你生得佢地就要負責任儘量俾最好佢地,最少一個健全家庭


已刪除用户

積分: 8002


34#
發表於 19-4-23 00:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


已刪除用户

積分: 8002


35#
發表於 19-4-23 00:19 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


已刪除用户

積分: 8002


36#
發表於 19-4-23 00:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 23543

BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


37#
發表於 19-4-23 00:27 |只看該作者

回覆樓主:

不如你試下直接同佢講覺得無交流,唔係想阻佢打機,不過想每晚臨訓前有10分鐘度pilow talk,我諗你會好好多


侯爵府

積分: 23543

BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


38#
發表於 19-4-23 00:29 |只看該作者

回覆樓主:

我老公都打機架,佢打個啲我又唔岩玩,不過只要佢講我會聽,俾啲反應佢,等佢keep住會同我講野


已刪除用户

積分: 8002


39#
發表於 19-4-23 00:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 51139


40#
發表於 19-4-23 00:43 |只看該作者
gunpowder 發表於 19-4-22 23:56
都有出街既,但通常都係我主動話出街
我地不嬲都一齊湊bb
例如我沖奶佢餵奶,佢沖涼我抹身

男人係比較粗心,有時都要包容尼點~
我自己上一胎情緒都好差,不由自主咁負面,我都試過大嘈左我老公一鑊,因為當時我大肚頭暈無力,成日卧床,佢係打機打到,屋企似狗逗、大家一齊練仙,唔駛食飯咁~就算我唔食,佢食完嘅碗碟,都無洗過,衫褲又周圍丟~
平時佢如果搞掂晒D野,我一定由得佢打機~
我記得當時我真係好嬲,同平時完全唔同,嬲到郁手打佢,其實我覺得同我孕期太敏感都有關係~平時頂多係嬲,唔會想郁手同咁憎佢~
不如你都試下,搵D野俾自己做,我上一胎就狂煲劇同玩game~
希望你可以開心D度過孕期啦~

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo