夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 1076


21#
發表於 19-5-13 10:55 |只看該作者
CiCiTang 發表於 19-5-13 09:40
對我嚟講 真係好重要

咁你坦白同佢講你唔開心,希望每個母親節同你講母親節快樂


別墅

積分: 886


22#
發表於 19-5-13 11:17 |只看該作者
CiCiTang 發表於 19-5-13 09:07
我只係想佢講聲母親節快樂唧

本帖最後由 miko0702 於 19-5-13 11:25 編輯

既然你咁重視母親節,咁你要認真同佢表達一下你既想法,大多數男人既角度就係“你想點就請明言“,佢地懶得估你想點

but...嚴格黎講其實母親節快樂係應該由仔女親口同你講,母親節本身既意義係襯當日感謝【自己既母親】……你又唔係你老公既母親……你係佢老婆only


大宅

積分: 3691


23#
發表於 19-5-13 11:24 |只看該作者
我未有小朋友,不過我諗我唔會介意,因為我又唔係c6母親,我唔想佢叫我母親節快樂,老晒咁。其實平時已有好多節日,情人節,元宵,生日,聖誕,週年紀念,我覺得呢d重要日子有慶祝,平時又對你好就夠,母親節都係等小朋友大個在寄望係佢身上啦


珍珠宮

積分: 32599


24#
發表於 19-5-13 11:52 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 秋天與楓葉 於 19-5-13 11:54 編輯

我絕對唔想老公同我慶祝母親節!
母親節快樂都唔好同我講,我驚我會打冷震
我係佢老婆,唔係佢母親
亦唔覺得母親節來臨,我老公有責任要做任何嘢
日後我小朋友大個,佢有心/無心理母親節都無所謂啦,小朋友健康快樂已經係最好嘅禮物



伯爵府

積分: 19173


25#
發表於 19-5-13 12:29 |只看該作者

回覆樓主:

其實你c6應該要係情人節送花,至於母親節留返畀你個女大個先同你慶祝


大宅

積分: 2190


26#
發表於 19-5-13 12:52 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 MiniPig33 於 19-5-13 12:52 編輯

我c6都吾浪漫伽,(講多句哄我都難)
吾好再對佢地有浪漫既期待啦
唯有自己錫自己多d,
去買份禮物比自己重好


子爵府

積分: 14373


27#
發表於 19-5-13 13:18 |只看該作者
我老公一早出去拎花再送比我,佢話代仔仔送,等仔仔再大d會帶埋佢出去比佢自己揀送比媽媽,同埋有同我講「辛苦晒媽媽,你好偉大。」雖然無獨立同我慶祝,因為夜晚要同奶奶食飯,當一齊慶祝晒,我又無所謂我都好重視節日,可能我地唔似西方國家咁事事都I love you/thank you咁擺係嘴邊,節日岩岩好係比機會另一半表白佢既心意,仔仔大左出晒身就話姐,否則頭廿幾年母親節都係老公幫手埋單架啦,佢唔同我慶祝我會傷心架


已刪除用户

積分: 24878


28#
發表於 19-5-13 13:22 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 51137


29#
發表於 19-5-13 13:34 |只看該作者

回覆樓主:

男人係比較粗心~
有時都需要提醒,我之前都有暗示老公,個女幾時先識送花同我慶祝呢,老公仲要答:有排啦~佢仲咁細個~
之後我就直接D講,咁你可以教佢架!教佢買花送俾媽咪囉!
點一點醒佢!


男爵府

積分: 7836


30#
發表於 19-5-13 14:31 |只看該作者
Pink_girl 發表於 19-5-13 13:18
我老公一早出去拎花再送比我,佢話代仔仔送,等仔仔再大d會帶埋佢出去比佢自己揀送比媽媽,同埋有同我講「 ...

本帖最後由 CiCiTang 於 19-5-13 14:52 編輯

你老公好好呀
如果我老公有你老公一半就好喇


男爵府

積分: 7836


31#
發表於 19-5-13 14:54 |只看該作者
做個靚太 發表於 19-5-13 13:34
男人係比較粗心~
有時都需要提醒,我之前都有暗示老公,個女幾時先識送花同我慶祝呢,老公仲要答:有排啦~ ...

送花梗加唔會!佢只會覺得好浪費
我只係要求佢代亞女同我講一聲母親節快樂


伯爵府

積分: 19173


32#
發表於 19-5-13 15:09 |只看該作者
CiCiTang 發表於 19-5-13 14:54
送花梗加唔會!佢只會覺得好浪費
我只係要求佢代亞女同我講一聲母親節快樂
...

一係你下個月同你老公講父親節快樂叫佢下年記得同你講母親節快樂


子爵府

積分: 12137


33#
發表於 19-5-13 15:36 |只看該作者
做左媽媽之後,我嘅母親活動都同以前一樣,主要同兩位母親慶祝,自己反而唔覺得有咩特別,囡囡不停叫媽媽已經好滿足,但係老公嘅一句母親節快樂的確很重要,因為代表佢體諒同明白自己嘅付出。


子爵府

積分: 13202

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 HiPP勳章(1) 好媽媽勳章


34#
發表於 19-5-13 15:42 |只看該作者

回覆樓主:

有d人粗枝大葉,未適應
我B仔10月4日出世. 3.78KG
18MTH 15KG,84.5CM
13MTH 13KG,82.5CM
10MTH 12.42KG(連衫)
6MTH 10.08KG,72.5CM
5MTH 9.8KG(連衫)
4MTH 8.73KG,68CM
3.5MTH 8.98KG(連衫)
3MTH 8.4KG(連衫)
2MTH 6.9KG,61.5CM
1MTH 5.2KG


男爵府

積分: 7836


35#
發表於 19-5-13 16:07 |只看該作者
MiniPig33 發表於 19-5-13 12:52
我c6都吾浪漫伽,(講多句哄我都難)
吾好再對佢地有浪漫既期待啦
唯有自己錫自己多d,

我c6都係唔浪漫嘅人


男爵府

積分: 7836


36#
發表於 19-5-13 16:08 |只看該作者
CCHINGC 發表於 19-5-13 15:36
做左媽媽之後,我嘅母親活動都同以前一樣,主要同兩位母親慶祝,自己反而唔覺得有咩特別,囡囡不停叫媽媽已 ...

係呀係呀
講句母親節快樂
我覺得等於同我加油 一樣


男爵府

積分: 7836


37#
發表於 19-5-13 16:10 |只看該作者
肥肥寶 發表於 19-5-13 15:09
一係你下個月同你老公講父親節快樂叫佢下年記得同你講母親節快樂

佢講到一啲都唔重要
我下個月唔會代個女講父親節快樂囉
等佢感受下


複式洋房

積分: 104


38#
發表於 19-5-13 16:28 |只看該作者


子爵府

積分: 11320


39#
發表於 19-5-13 16:33 |只看該作者
CiCiTang 發表於 19-5-13 16:10
佢講到一啲都唔重要
我下個月唔會代個女講父親節快樂囉
等佢感受下

我諗你唔講佢都唔會覺得有啲咩感覺囉分分鐘佢都唔為意邊日係父親節添啦


男爵府

積分: 7836


40#
發表於 19-5-13 16:47 |只看該作者
mingmama 發表於 19-5-13 16:33
我諗你唔講佢都唔會覺得有啲咩感覺囉分分鐘佢都唔為意邊日係父親節添啦
...

唔會掛

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo