夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   2


伯爵府

積分: 17287


21#
發表於 19-5-13 14:57 |只看該作者
點解會無性?幾時嘅事?


珍珠宮

積分: 32324

好媽媽勳章


22#
發表於 19-5-13 15:00 |只看該作者
yu12345678 發表於 19-5-13 14:49
生得小朋友就預左嘈架啦,佢唔係會覺得可以控制到佢地話收聲就收聲呀?!生得小朋友就預左冇乜空間架喇, ...

咁我都無卑躬屈膝,佢黑面我唔會去氹返佢,只係覺得其實咁小事,有冇需要黑面咁耐,亦好慨嘆點解一段婚姻可以去到咁嘅地步,可能愛得唔夠,坦白講我對佢已經無哂愛情,就算佢唔黑面時我都無愛嘅感覺,現在嘅關係只係小朋友嘅父母、同屋主吧!


珍珠宮

積分: 32324

好媽媽勳章


23#
發表於 19-5-13 15:02 |只看該作者
clyl03 發表於 19-5-13 14:57
點解會無性?幾時嘅事?

好耐了,大家都無需要吧


伯爵府

積分: 17260

馬年勳章


24#
發表於 19-5-13 15:27 |只看該作者
sunnygirl 發表於 19-5-13 10:45
今日睇返fb 嘅當年今日,先發覺原來上年嘅母親節同c6都係冷戰中,今年母親節都唔例外

今次冷戰嘅 ...

妳令我想起, 每次年初一我都會鬧仔, 我一見仔仔的態度太差, 我就會頂唔順, 關公上身地鬧爆亞仔, 太太係寧靜主意者, 就會鬧我做咩攪到家嘈屋閉, 我就會用道理來同她講, 她唔接受就會哭, 每個新年都係一個循環....

仔仔升了中學, 定性了點, 起碼不會令我初一要和他開年.... 教仔的困難會過去的.

不過小朋友的事, 都係來自佢條精蟲出來, 他賴妳嘈到佢都得? 少朋友多難教他有沒有理解過......他真的沒有男人責任和氣慨.... 咩人來


珍珠宮

積分: 32324

好媽媽勳章


25#
發表於 19-5-13 15:34 |只看該作者
PTMCYS 發表於 19-5-13 15:27
妳令我想起, 每次年初一我都會鬧仔, 我一見仔仔的態度太差, 我就會頂唔順, 關公上身地鬧爆亞仔, 太太係寧 ...

我都覺得佢欠缺左男人的氣道,太小氣了。

我唔怕佢黑我面,我係唔鍾意冷戰下影響到家庭和詣嘅氣氛


複式洋房

積分: 104


26#
發表於 19-5-13 16:26 |只看該作者


子爵府

積分: 11320


27#
發表於 19-5-13 16:38 |只看該作者
sunnygirl 發表於 19-5-13 14:35
小朋友讀緊小學

無性我估係因為佢

你意思係因為有小朋友所以就冇性生活我又覺得唔會喎~要嘅話總搵到機會做的


珍珠宮

積分: 32324

好媽媽勳章


28#
發表於 19-5-13 16:53 |只看該作者
mingmama 發表於 19-5-13 16:38
你意思係因為有小朋友所以就冇性生活我又覺得唔會喎~要嘅話總搵到機會做的
...

坦白講如果現在佢話想做,我都唔想,我連同佢有身體接觸都唔想


大宅

積分: 1291


29#
發表於 19-5-13 17:14 |只看該作者
sunnygirl 發表於 19-5-13 15:34
我都覺得佢欠缺左男人的氣道,太小氣了。

我唔怕佢黑我面,我係唔鍾意冷戰下影響到家庭和詣嘅氣氛

我覺得其實小朋友既心係好敏感

我爸媽分別都好錫我,但係可能爸媽感情唔太好,成日鬧交冷戰,我細個會覺得好唔開心同好驚,大個左想快啲離開屋企過自己既生活。雖然唔係係我面前鬧交,但係佢地既表情同交流會俾我知道屋企又地震。我知道佢地係錫我,但係我都唔鐘意係屋企,我會好驚,唔知佢地幾時又冷戰。

我想講既係,係一個有愛既單親家庭中長大唔會比係假和諧既家庭中成長差。

純分享,no offence.


珍珠宮

積分: 32324

好媽媽勳章


30#
發表於 19-5-13 17:25 |只看該作者
yu12345678 發表於 19-5-13 17:14
我覺得其實小朋友既心係好敏感

我爸媽分別都好錫我,但係可能爸媽感情唔太好,成日鬧交冷戰,我細個會覺 ...

多謝你嘅分享


子爵府

積分: 11320


31#
發表於 19-5-13 17:33 |只看該作者
sunnygirl 發表於 19-5-13 16:53
坦白講如果現在佢話想做,我都唔想,我連同佢有身體接觸都唔想

真係去到咁嘅地步其實你自己想唔想挽救呢段感情呢?


珍珠宮

積分: 32324

好媽媽勳章


32#
發表於 19-5-13 17:47 |只看該作者
mingmama 發表於 19-5-13 17:33
真係去到咁嘅地步其實你自己想唔想挽救呢段感情呢?

早年可能都仲想,現在已經唔想


大宅

積分: 1034


33#
發表於 19-5-14 05:37 |只看該作者
sunnygirl 發表於 19-5-13 16:53
坦白講如果現在佢話想做,我都唔想,我連同佢有身體接觸都唔想

一隻筷子打唔響的,相反按你現時心態,亦可能或多或少做緊一些令他唔順眼的行為。造成惡性循環~


子爵府

積分: 11320


34#
發表於 19-5-14 06:01 |只看該作者
pkbkek 發表於 19-5-14 05:37
一隻筷子打唔響的,相反按你現時心態,亦可能或多或少做緊一些令他唔順眼的行為。造成惡性循環~
...

非常同意我覺得樓主仲想挽救~可以試試婚姻輔導


侯爵府

積分: 21457


35#
發表於 19-5-14 10:20 |只看該作者
yu12345678 發表於 19-5-13 17:14
我覺得其實小朋友既心係好敏感

我爸媽分別都好錫我,但係可能爸媽感情唔太好,成日鬧交冷戰,我細個會覺 ...

無錯丫 我細個都係咁!


侯爵府

積分: 21457


36#
發表於 19-5-14 10:24 |只看該作者
維持左好耐?
我老公放假有時都會訓晏敎,佢就好我少少,如果兩個仔玩得太大聲(真係堅大)嘈醒我,我會話佢地,但我老公唔會。

不過,我捻呢個唔係主要原因,主要原因要搵出源,男人無性,佢會唔會出要有其他人?你又真係完全唔介意?真係同屋主咁既關係?
老實講,如果你唔介意無左佢,咁我覺得分開比一齊更好,因為當大家去到大家都唔滿意,受傷的是小朋友,有時對方又會故意做d你介意、唔中意既野影響你心情。反之,自己湊小朋友住就唔會。

如果想改善既,我捻大家一齊要主動溝通。


大宅

積分: 1752


37#
發表於 19-5-14 10:49 |只看該作者
sunnygirl 發表於 19-5-13 14:44
佢係一個傳統大男人,應該唔會諗離婚,不過就算將來係佢提出先我都冇所謂,無愛嘅婚姻走落去冇意思
...

我同C9都係冷戰緊, 原因係好少既事, 但都冷戰左成一星期.
我已經感受唔到C9對我既愛, 無性, 無愛情, 都已經好幾年喇.
我開始有你咁既諗法, 我地仲點行落去好.


洋房

積分: 62


38#
發表於 19-5-14 11:20 |只看該作者


珍珠宮

積分: 32324

好媽媽勳章


39#
發表於 19-5-14 12:21 |只看該作者
venf 發表於 19-5-14 10:49
我同C9都係冷戰緊, 原因係好少既事, 但都冷戰左成一星期.
我已經感受唔到C9對我既愛, 無性, 無愛情, 都已 ...

本帖最後由 sunnygirl 於 19-5-14 12:23 編輯

一段無愛嘅關系,冷戰呢種情況只會越來越密,每次冷戰時間亦越來越長,我同c6就試過冷戰一個月


珍珠宮

積分: 32324

好媽媽勳章


40#
發表於 19-5-14 12:23 |只看該作者
pkbkek 發表於 19-5-14 05:37
一隻筷子打唔響的,相反按你現時心態,亦可能或多或少做緊一些令他唔順眼的行為。造成惡性循環~
...

係,一隻筷子打唔響,只能夠話冰封三尺非一日之寒

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo