夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


子爵府

積分: 13912


21#
發表於 19-5-27 15:02 |只看該作者
咁又正常,又有樓,即無將來問題,你又話財政獨立,咁他有他的想法,如果一起供即他可有話語權,你講的是一個負債,緊要計過可不可以,你都話勉強呢刻上到車即可能有困難,專業都會失業尤其現況,無話唔可以置業,但要睇負擔能力先。


男爵府

積分: 9264


22#
發表於 19-5-27 18:28 |只看該作者
首先,買得起唔等如要買,而且你未分清“想要”同“需要”,你係想要只因爲唔想成日搬,而你老公好清楚係“唔需要”,因為你哋係香港只係過客,無需要冒風險高位入市。

如果你真係堅持要買,我係老公會諗其實你係咪舖路想留係香港。

租唔一定成日搬,都睇彩數。買樓都有好多樓價以外的支出,真係加租的話,咪當off set咗呢一方面嘅支出。其實無話租樓就傻豬咗


男爵府

積分: 7348


23#
發表於 19-5-27 22:48 |只看該作者

回覆樓主:

其實租樓佢比,佢可以決定買吾買樓,你冇咩比錢所以都係no say la


大宅

積分: 1381


24#
發表於 19-5-27 23:49 |只看該作者
多謝各位嘅意見,
我就係怕自己係咪一直諗埋一邊,
或者當局者迷中睇唔清個方向,
而對先生有左誤解。

可能我呢刻真係短視左,
一心諗住搬屋好煩,
又要開始適應黎緊小朋友嘅來臨,
所以腦海中不斷浮現買樓嘅問題。

的確,我地有個共識,
就係為小孩嘅成長,最終都會返美國。

但先生亦一直強調,
就算將來返左美國,
我都要每年帶小孩返香港一至兩次,
讓佢地知道同了解香港呢個地方,
同埋佢知道我一定會心掛自己嘅媽咪。






大宅

積分: 1381


25#
發表於 19-5-27 23:51 |只看該作者
婚前佢應承過,
點都會喺香港買一個屬於自己嘅屋,
方便香港美國兩邊走。
但睇住樓市有升無跌,錯過左入市嘅機會後,佢而家就話寧願租都唔會買,
我心底裡就覺得好失望。

我無再提出買樓呢個話題,
因為唔想鬧交。

我媽媽叫我既然佢呢刻唔想買就由佢,
我自己儲左嘅錢就留來傍身仲好




男爵府

積分: 7544


26#
發表於 19-5-28 07:04 |只看該作者
其實你有舊cash,留近跌市先入啦,加租方面,你同你老公傾下就算加租都照俾,唔搬啦,除非業主收樓


大宅

積分: 4988


27#
發表於 19-5-28 10:34 |只看該作者

回覆樓主:

你老公好叻,你一定要信佢,租樓得喇!呢啲環境千祈唔好買樓!


大宅

積分: 2274


28#
發表於 19-5-28 11:09 |只看該作者
aooiwong 發表於 19-5-27 05:56
本帖最後由 aooiwong 於 19-5-27 06:23 編輯

佢負責最大嘅租金支出,

您夫家好有問題囉,邊有得話配唔配得起。有時啲人真係好有問題。好似我細妹都係教師,佢老公係律師(但係無咩客),佢99又係成日話我妹執到,搵到佢個仔做老公,我妹把口又勁,一句ko佢,您個仔人公係我一半多少少,點樣執到呀。


伯爵府

積分: 17866


29#
發表於 19-5-28 11:52 |只看該作者
我同你的情況一樣。
我們租了18年樓了。最近這4年(emoji)斷搬,有被大幅加租,自己走;有業主要賣樓,請我們走。 但總有地方住的。

佢哋成日比較香港的樓價同外國的樓價,覺得瘋狂,不值得買,但香港就是這樣瘋狂,要在這裡生活,就要接受。

試下這樣想,如果有層樓,但無左個老公(人在。但心有條剌)值得嗎?
還有。樓市變化大,萬一,萬一有跌勢,又會成為二人的不和原因。

算了吧,反正你們日後也會離開香港。


翡翠宮

積分: 79226


30#
發表於 19-5-28 12:33 |只看該作者
aooiwong 發表於 19-5-27 23:51
婚前佢應承過,
點都會喺香港買一個屬於自己嘅屋,
方便香港美國兩邊走。

有乜好失望
舊錢袋住會痛
既然遲早都走,買黎把鬼
cash is king.


別墅

積分: 948


31#
發表於 19-5-28 17:00 |只看該作者
我本身都有d想買樓,
但我老公覺得而家個價唔值所以寧願租~
同埋講真而家d新樓咁多問題,
如果用咁多錢買層爛樓就大件事了~(上車盤)
所以都係繼續租住先~


公爵府

積分: 29335

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


32#
發表於 19-5-28 18:34 |只看該作者
回覆 mizle 的帖子

係呀,前日果單海之戀,爆屎渠變咗屎海之戀,戥業主慘。


男爵府

積分: 9201


33#
發表於 19-5-30 18:43 |只看該作者
Vanessawong1314 發表於 19-5-28 11:09
您夫家好有問題囉,邊有得話配唔配得起。有時啲人真係好有問題。好似我細妹都係教師,佢老公係律師(但係無 ...

我前度媽媽都係話我執到


男爵府

積分: 9180

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


34#
發表於 19-5-31 11:36 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 魚肉翅 於 19-5-31 11:38 編輯

又唔系長住,比我都唔買,港樓用來投資又唔糸咁抵, 最重要一點係只有女家的家人在港, 你先生會唔會覺得將來番返去美國之後, 層樓就好似比左女家一樣咁呀? 正如現在他過了香港美國層樓的租金全歸於你奶奶一樣, 你知佢地男家本身都認為你哋唔相襯, 財政又獨立得咁緊要……


大宅

積分: 4433


35#
發表於 19-5-31 18:00 |只看該作者
會唔會係因為稅務問題,你老公唔會喺香港買樓呀?如果佢美國籍,美國要交環球稅喎,會唔會係咁所以唔想香港有property?


伯爵府

積分: 19805


36#
發表於 19-5-31 18:14 |只看該作者
本來我地都想香港買樓
但商量後知道遲早都返加拿大
我地現在都唔諗香港買
現在日日看個邊獨立屋


大宅

積分: 4128


37#
發表於 19-5-31 19:53 |只看該作者
你要學下咩叫投資,買樓唔同買消費品,供完就無,而係可視每月供款為儲錢,將來已供的款項是可以加按用低息借出來用。將來返美國時,將層樓賣左也可以把已供部分套現。除非你們手上現金有5%以上回報,否則買樓係一個很好的長期投資的選擇


琥珀宮

積分: 152982


38#
發表於 19-5-31 22:59 |只看該作者

回覆樓主:

租係佢俾,佢又俾得起有餘,係我就唔出聲了,橫掂遲早返美國


男爵府

積分: 7455


39#
發表於 19-6-3 22:39 |只看該作者

回覆樓主:

當年我買樓,我淨係問佢攞咗張糧單,和叫他去律師樓簽個名,其他揾樓,揾按揭。。。。 全部都係我搞哂。 當年係2009 年。轉眼已經 10年,層樓已經供了一大半。有時男人就係咁,拖下又等。

我有個朋友,一路公司有宿舍住,個男人死都唔買樓,樓價升了一倍,到退休又要供兩個細路出國讀書。。。真係登他擔心。。。


侯爵府

積分: 20111


40#
發表於 19-6-7 12:28 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 babybabyu 於 19-6-7 12:30 編輯

佢唔肯買真係無乜所謂,因為佢有能力支付開支,另外我覺得而家租新樓,租金係比較平,環境又比舊樓正租期又較穩定,,你可以為小朋友考慮下,最重要一樣係你先生要比家用你,你自給自足反而比個男人覺得你唔""依賴""佢,我同我先生曾經關係唔好,而家我係完全依賴佢,佢反而比以前開心,仲肯為個家付出,更加努力。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo