夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6303


21#
發表於 19-5-28 14:19 |只看該作者

回覆樓主:

如果覺得關係已經美無得回到從前,係未去到交惡前放手未試唔係好事,總好過連後半生時間都浪費


伯爵府

積分: 19747

虎到金來勳章


22#
發表於 19-5-28 14:23 |只看該作者
fuchaidikfu 發表於 19-5-28 14:10
佢唔合作係因為錢定係唔捨得你哋?

唔知佢,佢選擇逃避唔上庭,亦倒掉話要爭撫養權。
可能咁多年佢以為食硬我,我走唔郁。
由死纏難打唔想走,到後來我搬哂野走,電話都無再打比佢。
而家我係要ㄧ筆過膳養費,再追討離婚後既開支。
我唔想比佢每月過膳養費,有機會再拖。
係呢刻我心中係討厭呢個人,而令我唔想放過佢。


禁止訪問

積分: 1275


23#
發表於 19-5-28 14:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8019


24#
發表於 19-5-28 14:35 |只看該作者
fuchaidikfu 發表於 19-5-28 13:01
19年嘅感情,結咗幾耐飯?有冇仔女?

結婚五年,無小朋友,今年會踏入四字年頭


男爵府

積分: 8019


25#
發表於 19-5-28 14:38 |只看該作者
longsky 發表於 19-5-28 13:59
其實我個時都係咁,十幾廿年都係只愛佢一個,接受唔到點解佢會變咗心,咁易鍾意第二個。
好想盡力去挽救, ...

依大半年同你講嘅一樣,我已經選擇第一次原諒,之後就覺得佢睇睇我好唔順眼,我不停諗是否我做錯什麼事情


伯爵府

積分: 19747

虎到金來勳章


26#
發表於 19-5-28 14:50 |只看該作者
fuchaidikfu 發表於 19-5-28 14:28
希望妳一切順利。

想象唔到一個男人可以咁忍心對自己一齊咁耐嘅老婆。

睇咗呢版好耐。

哀莫大於心死。
自己都係過來人,想鼓勵jm們。
要堅強,要愛自己,無野係活不過去。


伯爵府

積分: 19747

虎到金來勳章


27#
發表於 19-5-28 14:52 |只看該作者
wingwingchau 發表於 19-5-28 14:38
依大半年同你講嘅一樣,我已經選擇第一次原諒,之後就覺得佢睇睇我好唔順眼,我不停諗是否我做錯什麼事情
...

取決於男人心態,同埋自己心態。
不可能被他牽着走。

他不作了斷,時間一到,自己有多不捨都要放手。


男爵府

積分: 6893

好媽媽勳章


28#
發表於 19-5-28 15:23 |只看該作者
longsky 發表於 19-5-28 14:23
唔知佢,佢選擇逃避唔上庭,亦倒掉話要爭撫養權。
可能咁多年佢以為食硬我,我走唔郁。
由死纏難打唔想走 ...

你好 我都準備要上庭,我都覺得對方會唔出席、請問如果佢真的不出席,我會否爭取到子女生活費嗎?


伯爵府

積分: 19747

虎到金來勳章


29#
發表於 19-5-28 15:38 |只看該作者
Stephaniet 發表於 19-5-28 15:23
你好 我都準備要上庭,我都覺得對方會唔出席、請問如果佢真的不出席,我會否爭取到子女生活費嗎?
...

撫養權判左比你,就有權要子女生活費,佢唔出庭,法庭又押後半年。
有冇揾律師攪?


複式洋房

積分: 348


30#
發表於 19-5-28 15:38 |只看該作者
longsky 發表於 19-5-28 14:08
完結了,簽咗紙離婚。
但過程中他不合作,拖拖拉拉。
我亦唔會心軟,最起碼我要攞番我仔女應要既一切生活 ...
做得好。沒有佢我地還可以活得更自在更開心,唔使再亂想東想西。


男爵府

積分: 6893

好媽媽勳章


31#
發表於 19-5-28 15:48 |只看該作者
longsky 發表於 19-5-28 15:38
撫養權判左比你,就有權要子女生活費,佢唔出庭,法庭又押後半年。
有冇揾律師攪?
...

有 已經搵咗律師


男爵府

積分: 8019


32#
發表於 19-5-28 20:41 |只看該作者
longsky 發表於 19-5-28 14:52
取決於男人心態,同埋自己心態。
不可能被他牽着走。

我現在只係擔心住屋問題


伯爵府

積分: 19747

虎到金來勳章


33#
發表於 19-5-28 23:31 |只看該作者
wingwingchau 發表於 19-5-28 20:41
我現在只係擔心住屋問題

點解呀?層樓是他的嗎?


伯爵府

積分: 19747

虎到金來勳章


34#
發表於 19-5-28 23:32 |只看該作者
Stephaniet 發表於 19-5-28 15:48
有 已經搵咗律師

咁律師一定會幫你爭取。


伯爵府

積分: 17775


35#
發表於 19-5-28 23:38 |只看該作者
回覆 wingwingchau 的帖子

咁你心入面會唔會諗: 我要報仇, 我要將第三者既惡行公諸於世?等佢都唔會有好路行呀,類似呢d心態架?
有你每一天在我身邊,活著是多好和幸福,多謝你!我愛你


男爵府

積分: 6893

好媽媽勳章


36#
發表於 19-5-29 07:16 |只看該作者
longsky 發表於 19-5-28 23:32
咁律師一定會幫你爭取。

謝謝你


男爵府

積分: 9201


37#
發表於 19-5-29 07:52 |只看該作者
加油,希望你一切順利


侯爵府

積分: 22787

BK Milk勳章


38#
發表於 19-5-29 07:58 |只看該作者
我依家心態係活得自在!


公爵府

積分: 25196


39#
發表於 19-5-29 08:23 |只看該作者
longsky 發表於 19-5-28 14:08
完結了,簽咗紙離婚。
但過程中他不合作,拖拖拉拉。
我亦唔會心軟,最起碼我要攞番我仔女應要既一切生活 ...

不要靠佢 好多都比比下唔比架 吹佢唔漲


大宅

積分: 2379


40#
發表於 19-5-29 08:31 |只看該作者
GAOTES 發表於 19-5-28 15:38
做得好。沒有佢我地還可以活得更自在更開心,唔使再亂想東想西。

世界上無話無左邊個吾得,試諗下未結婚前自己又咪甘生活,如果有外家support 更家好,背叛過女人既吾係好男人,放走件垃圾自己好好繼續生活仲開心,女人要決斷D千萬不要男人睇死, 加油!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo