夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   2


子爵府

積分: 11318


21#
發表於 19-6-13 16:54 |只看該作者
Nana_Ron 發表於 19-6-13 16:46
冇喔,一切如常

可能佢覺得約出來有啲唔太好~咁不如暫時唔好約只WhatsApp 啦


男爵府

積分: 7895


22#
發表於 19-6-13 17:01 |只看該作者
mingmama 發表於 19-6-13 16:54
可能佢覺得約出來有啲唔太好~咁不如暫時唔好約只WhatsApp 啦

我覺得己婚男女,瞞住另一半約出來,好似唔係幾好


複式洋房

積分: 143


23#
發表於 19-6-13 19:43 |只看該作者
lamwwjd 發表於 19-6-13 17:01
我覺得己婚男女,瞞住另一半約出來,好似唔係幾好

我都明的,但唔想咁樣就冇左個朋友 >_<



男爵府

積分: 6349


24#
發表於 19-6-13 20:26 |只看該作者
你未婚?


複式洋房

積分: 143


25#
發表於 19-6-13 20:39 |只看該作者
peggykwan 發表於 19-6-13 20:26
你未婚?

我結左婚了



琥珀宮

積分: 152982


26#
發表於 19-6-13 21:13 |只看該作者
Nana_Ron 發表於 19-6-13 16:39
Whatsapp 多數佢搵我,見面多數我約佢
其實會唔會佢隨口嗡下咋,根本唔駛放上心


大宅

積分: 2906


27#
發表於 19-6-13 22:24 |只看該作者
Nana_Ron 發表於 19-6-13 19:43
我都明的,但唔想咁樣就冇左個朋友 >_<

我都同你一樣情況,但朋友唔係必要,有誤會就唔好啦。你問佢,佢口講無嘢,心有亂諗都唔知。保持距離吧。我都明白,好難做,會難受。俾時間沖淡。大家都結左婚。

點評

Nana_Ron    發表於 19-6-13 22:35


子爵府

積分: 11318


28#
發表於 19-6-14 01:03 |只看該作者
ckcpooh 發表於 19-6-13 22:24
我都同你一樣情況,但朋友唔係必要,有誤會就唔好啦。你問佢,佢口講無嘢,心有亂諗都唔知。保持距離吧。 ...

係吖~要衡量下邊樣係重要啲~朋友定家庭呢?始終結咗婚~都係唔好同異性朋友有太多接觸好啲~其實樓主你肯定你先生唔介意你同呢位異性朋友成日WhatsApp 同約會嗎?


珍珠宮

積分: 38354


29#
發表於 19-6-14 06:54 |只看該作者
Nana_Ron 發表於 19-6-12 21:18
有一已婚男性好友,識左好多年,好熟落,間中會出黎食lunch, 每星期都會whatsapp 幾次,傾下師奶野,某日, ...
兩樣都未必係。
我唸到既係:
佢想你認為佢係個好老公,有嘢冇話畀老婆知會好忐忑
佢想趁此話題套唔套到你資料,想睇下你有冇話畀你男朋友/老公知。
趁此話題睇下你見解,睇法。
Love is when the other person’s happiness is more important than your own  ~ H. Jackson Brown


複式洋房

積分: 347

認識瑞士牛牛第一回


30#
發表於 19-6-14 14:54 |只看該作者
唔係話唔Whatapp, 唔約食飯就無左個朋友,

如果咁落去, 人地老婆唔開心, 兩公婆嘈咪仲唔好

唔係就兩家人一齊識一齊食飯囉


子爵府

積分: 11318


31#
發表於 19-6-14 15:11 |只看該作者
SantoriniBB 發表於 19-6-14 14:54
唔係話唔Whatapp, 唔約食飯就無左個朋友,

如果咁落去, 人地老婆唔開心, 兩公婆嘈咪仲唔好

總之大前提係如果任何一方的另一半有異議~呢段關係都應該終止


大宅

積分: 2739


32#
發表於 19-6-14 18:11 |只看該作者
佢自己身有屎,諗太多,明明就光明正大吧。如果佢心裡別有意思,你就要諗諗點做,或者要同佢講清楚你無別的意思。


複式洋房

積分: 143


33#
發表於 19-6-14 22:54 |只看該作者
858D 發表於 19-6-14 06:54
兩樣都未必係。
我唸到既係:
佢想你認為佢係個好老公,有嘢冇話畀老婆知會好忐忑。

我今日再問佢係咩意思,佢話問題係佢度,佢要處理得好d, 唔想冇左我呢個好朋友....
聽完我更加一頭霧水



大宅

積分: 4966


34#
發表於 19-6-14 23:06 |只看該作者
Nana_Ron 發表於 19-6-14 22:54
我今日再問佢係咩意思,佢話問題係佢度,佢要處理得好d, 唔想冇左我呢個好朋友....
聽完我更加一頭霧水

我覺得佢好似想暗示一啲野,其實你有無對佢都有小小感覺?


複式洋房

積分: 143


35#
發表於 19-6-14 23:09 |只看該作者
YoYoHello 發表於 19-6-14 23:06
我覺得佢好似想暗示一啲野,其實你有無對佢都有小小感覺?

我冇,識左幾十年真係冇感覺,就係覺得佢好似想暗示d野



大宅

積分: 4966


36#
發表於 19-6-14 23:14 |只看該作者
Nana_Ron 發表於 19-6-14 23:09
我冇,識左幾十年真係冇感覺,就係覺得佢好似想暗示d野

佢可能想暗示對你有意,但又唔敢輕舉妄動,如果你對佢冇意思,佢都會驚你怕左佢。可能因為咁佢話要自己處理得好啲


男爵府

積分: 7895


37#
發表於 19-6-14 23:19 |只看該作者
Nana_Ron 發表於 19-6-14 23:09
我冇,識左幾十年真係冇感覺,就係覺得佢好似想暗示d野

佢心虛,一方面對你有感覺,但另一方面又唔來對唔住老婆


複式洋房

積分: 143


38#
發表於 19-6-15 07:07 |只看該作者
lamwwjd 發表於 19-6-14 23:19
佢心虛,一方面對你有感覺,但另一方面又唔來對唔住老婆

唔想搞到咁


珍珠宮

積分: 49821


39#
發表於 19-6-15 09:34 |只看該作者
回覆 Nana_Ron 的帖子

你話你地相識幾十年,咁即是話你同佢各自未結婚果時已經相識啦!會吾會當時佢已經鍾意你,但可能佢因為某些原因,無追求你詐,睇你的文字,我覺得佢根本系鍾意你


男爵府

積分: 8600


40#
發表於 19-6-15 18:52 |只看該作者
回覆 Nana_Ron 的帖子

佢同太太關係如何,有無同你講過?
大家都認識另一半嗎?唔想無咗個朋友,兩pairs 一齊聚會。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo