夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   2


珊瑚宮

積分: 109169

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


21#
發表於 19-6-13 18:24 |只看該作者
GG0501 發表於 19-6-13 17:30
要去其他國家都冇乜可能...另一半唔識睇中文
外國人士?


別墅

積分: 581


22#
發表於 19-6-13 18:40 |只看該作者
回覆 GG0501 的帖子

佢地可以幫手照顧父母?如果父母行得走得,來探你都好方便呀,再唔係聖誕、復活長期,一年都可以返香港最少兩次


大宅

積分: 2757

2018復活節勳章


23#
發表於 19-6-13 19:12 |只看該作者
會。講好會一齊走,申請批左只係等阿女讀埋幼稚園就走。

反正香港除左朋友無野值得我留戀。


複式洋房

積分: 175


24#
發表於 19-6-14 09:37 |只看該作者
20150618bb 發表於 19-6-13 18:24
外國人士?

唔係呀, 佢外國大, 淨係識聽識講


複式洋房

積分: 175


25#
發表於 19-6-14 09:39 |只看該作者
mikis 發表於 19-6-13 19:12
會。講好會一齊走,申請批左只係等阿女讀埋幼稚園就走。

反正香港除左朋友無野值得我留戀。 ...

你地會去邊呀? 我地plan既差不多, 之後有小朋友就等佢讀埋小學就走


複式洋房

積分: 175


26#
發表於 19-6-14 09:49 |只看該作者
stitch2019 發表於 19-6-13 18:10
自己有外國藉,家人朋友大多都係外國
而另一半香港土生土長
因為有咗小朋友,我同另一半都有諗過離開香港

搵工都係我擔心既野, level唔在講, 可唔可以搵返同一行既工都成問題, 稅又咁重
不過對於小朋友黎講, 喺外國讀書同成長對佢地會好好多, 只少壓大冇咁大...


複式洋房

積分: 175


27#
發表於 19-6-14 09:51 |只看該作者
快樂香橙 發表於 19-6-13 18:40
回覆 GG0501 的帖子

佢地可以幫手照顧父母?如果父母行得走得,來探你都好方便呀,再唔係聖誕、復活長期, ...

我都有同父母傾過, 其實佢地都贊成, 只係驚如果屋企突然有咩事, 我唔可以即刻喺度


瑪瑙宮

積分: 139661


28#
發表於 19-6-14 09:58 |只看該作者
stitch2019 發表於 19-6-13 18:10
但我始終好卻步,因為已經適應咗香港嘅生活,同埋要係外國搵返同level 嘅工係冇可能

係, 我朋友以前係 dept head, 移左民只做 AR (account receivable).


點評

GG0501    發表於 19-6-14 10:28


已刪除用户

積分: 21542


29#
發表於 19-6-14 10:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2757

2018復活節勳章


30#
發表於 19-6-14 11:25 |只看該作者
GG0501 發表於 19-6-14 09:39
你地會去邊呀? 我地plan既差不多, 之後有小朋友就等佢讀埋小學就走

我哋去加拿大,反正我哋係果面開始,又住過好幾年。
唔會比小朋友係香港讀書,要學中文我哋會自己教。


複式洋房

積分: 175


31#
發表於 19-6-14 11:55 |只看該作者
mikis 發表於 19-6-14 11:25
我哋去加拿大,反正我哋係果面開始,又住過好幾年。
唔會比小朋友係香港讀書,要學中文我哋會自己教。

小朋友早D過去都好.
以前讀書已經覺得好辛苦, 而家見到D小朋友, 仲辛苦, 細細個就要18般武藝


大宅

積分: 2757

2018復活節勳章


32#
發表於 19-6-14 12:05 |只看該作者
GG0501 發表於 19-6-14 11:55
小朋友早D過去都好.
以前讀書已經覺得好辛苦, 而家見到D小朋友, 仲辛苦, 細細個就要18般武藝
...

本身c6同個女都有鼻敏感問題都想返去,再加上我地都唔係咩高層,係邊打工都沒差。

其實唔係阿女而家係幼稚園讀得ok, 我地可能一收樓就走...
而家只好等佢畢業再去...都易d同佢解釋...
我自己係香港經驗太太太太差,唔想佢同我行一樣嘅路...


複式洋房

積分: 175


33#
發表於 19-6-14 12:17 |只看該作者
mikis 發表於 19-6-14 12:05
本身c6同個女都有鼻敏感問題都想返去,再加上我地都唔係咩高層,係邊打工都沒差。

其實唔係阿女而家係幼稚 ...

點樣同小朋友解釋同幫佢適應, 又係一個難題


大宅

積分: 2757

2018復活節勳章


34#
發表於 19-6-14 13:11 |只看該作者
GG0501 發表於 19-6-14 12:17
點樣同小朋友解釋同幫佢適應, 又係一個難題


好簡單,只要父母係同佢一齊嘅,普遍都唔難適應新地方。
我哋都係諗住同佢講"我地一齊去加拿大,即係姑姐住緊果度,果度好多野玩好靚,你會好開心。"

btw我哋都會正式settle前帶佢去一次,俾個concept佢知道自己會去邊...


大宅

積分: 1496


35#
發表於 19-6-14 13:58 |只看該作者
GG0501 發表於 19-6-14 09:49
搵工都係我擔心既野, level唔在講, 可唔可以搵返同一行既工都成問題, 稅又咁重
不過對於小朋友黎講, 喺外 ...

我都覺係冇可能做返同一行,因為對個邊嘅law 同regulation 都唔識,從新嚟過冇分別

我自己都係細個過去讀書,覺得環境對小朋友的確唔錯
不過聽朋友講,依家嘅讀書制度都變咗好多,都唔確定係唔係真係咁好,但相信都畀香港好嘅
我都有d 舊同事為咗小朋友已經返咗過去,但佢過到去做ftm,變咗冇搵工嘅煩惱


大宅

積分: 1496


36#
發表於 19-6-14 14:01 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 19-6-14 09:58
係, 我朋友以前係 dept head, 移左民只做 AR (account receivable).

所以其實大人嘅心理adjustment 係大過個小朋友


複式洋房

積分: 175


37#
發表於 19-6-14 14:23 |只看該作者
stitch2019 發表於 19-6-14 13:58
我都覺係冇可能做返同一行,因為對個邊嘅law 同regulation 都唔識,從新嚟過冇分別

我自己都係細個過去讀 ...

如果可以, 我都想ftm, 返工既話小朋友就要俾6299湊


禁止訪問

積分: 61


38#
發表於 19-6-14 15:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 175


39#
發表於 19-6-14 15:40 |只看該作者
JY520774 發表於 19-6-14 15:13
但其實另一半所有朋友, 事業, 家人都係外國
所以就睇下你地邊個會付出多啲 ...

岩, 仲有一邊要離開自己既comfort zone


大宅

積分: 1496


40#
發表於 19-6-14 17:20 |只看該作者
GG0501 發表於 19-6-14 14:23
如果可以, 我都想ftm, 返工既話小朋友就要俾6299湊

經濟上我就冇可能做ftm,不過自己都唔係好想
我d 朋友就算四大得閒湊都係擺daycare,可能個邊唔興畀四大湊

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo