夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 1464


21#
發表於 19-6-14 14:34 |只看該作者
HOPEFORBB 發表於 19-6-14 13:08
回覆 kewpie160523 的帖子

唔係好理解,BB先一個月,佢已經話你忽略佢,咁即係你陀緊佢已經有啲咁感覺?

係呀 陀梗巳經有呢個感覺 可能真係我忽略左佢 但個一刻冇講我真係唔知 因為當時我都好耐要人支持 希望大家唔好做左父母之後忘記左大家夫妻既感覺


大宅

積分: 1464


22#
發表於 19-6-14 14:45 |只看該作者
秋天與楓葉 發表於 19-6-14 13:25
係結婚後有bb?還是有bb先結婚?
老公似乎唔識得體諒老婆,湊初生bb辛苦到暈,媽媽一日瞓得幾個鐘,瞓覺時 ...

結婚幾年後有bb,我知佢都好大壓力剛剛事業上家庭上都有大轉變,又可能冇諗過初生bb會咁難湊

我b依家1個月又係勁易扎醒同好扭抱,咁你b一個月時點解決?因為開左個壞既頭,抱慣左依家越黎越嚴重一放就喊,有時奶咀都唔要,係要人抱,唔知點搞


子爵府

積分: 12137


23#
發表於 19-6-14 14:57 |只看該作者
回覆 kewpie160523 的帖子

雙方都係剛成為新手爸媽,生活轉變太大,唔適應好正常,我個時照顧初生囡囡,因為怕自己做得唔好,都有D唔開心,好彩老公開解,其實大家互相支持好重要,我覺得可以多D讚賞,少少事都讚賞,例如返工咁攰仍然抱小朋友,應該大讚,儘量納番佢成為你隊友,令佢唔覺得失去左以前嘅你。


大宅

積分: 2757

2018復活節勳章


24#
發表於 19-6-14 15:44 |只看該作者
kewpie160523 發表於 19-6-14 14:31
都可能係未習慣要做爸爸同埋剛剛事業上家庭上都誇左一大步都好大壓力
睇下會唔會星期六或日有一日屋企人可 ...

唔好話男人,連我自己都用左兩年先適應到自己係媽媽呢個身份...
而家反而係我覺得同老公去旅行有罪惡感...好彩阿女都體諒...

比d時間老公,等佢多d照顧小朋友就會多d感情,咁你又會輕鬆d。

如果屋企人可以,兩公婆得閒出去食個飯當休息下。
我就係阿女7個月先正式有返以前嘅感覺...
唔駛太心急,只要有得救,時間會幫到你地,加油~



水晶宮

積分: 51137


25#
發表於 19-6-14 18:12 |只看該作者

回覆樓主:

其實有左小朋友,一定回不到以前嘅二人世界,即使你點安排,尤其係bb出世頭兩三年,做人父母,本身應該要有心理準備~
只係唔可以完全無左對方咁解,最基本,唔好分房或分床訓,訓練bb自己訓,可以嘅,bb訓左,兩公婆一齊上網睇下戲,多D甜言蜜語,例如老公湊b,咪讚下佢,無左佢唔得咁囉~


珊瑚宮

積分: 109510

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章


26#
發表於 19-6-14 20:46 |只看該作者
siuling0119 發表於 19-6-14 11:23
之前係我奶奶幫手湊,所以都好自由,得閒可以自己去下街,同老公出去食下飯,依家搬左出黎,自己湊番就知辛 ...

我都係奶奶幫手湊,搬出黎住
有時放假放上奶奶度一係?


公爵府

積分: 25067


27#
發表於 19-6-14 20:59 |只看該作者
littlefunpig 發表於 19-6-14 20:46
我都係奶奶幫手湊,搬出黎住
有時放假放上奶奶度一係?

依家搬左去好遠,所以都懶得特登帶過去


子爵府

積分: 10956

馬年勳章


28#
發表於 19-6-15 01:24 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 SUMSUM_88 於 19-6-15 01:32 編輯

BB易扎醒,試下用古老方法,用長布條做條雙面帶,分三份,頭同尾(emoji)面放米,有D重量,BB瞓覺時放在腹部上,睇下有冇幫助
我以前仔瞓BB床,床底下放收音器,佢喊時我會聽到,唔好同老公分床瞓
平時所有事情都會教老公,無論冲涼換片喂奶,示範一次,就係旁邊睇住佢做,佢學識點照顧BB,你可以輕鬆D,比多D精神時間老公,兩個感情好D,而佢參與BB事情,會漸漸投入父親角色


大宅

積分: 1464


29#
發表於 19-6-15 03:48 |只看該作者
SUMSUM_88 發表於 19-6-15 01:24
BB易扎醒,試下用古老方法,用長布條做條雙面帶,分三份,頭同尾(emoji)面放米,有D重量,BB瞓覺時放在腹部 ...

用左米袋再加奶嘴好似好少少

咁你地係同bb分房訓?我都唔想分床訓 但bb床入唔到房 6299 又擔心 老公又唔想再買多張

都有教過佢 放假尤其夜更都會幫下手 希望佢慢慢習慣爸爸呢個角色


子爵府

積分: 10956

馬年勳章


30#
發表於 19-6-15 16:01 |只看該作者
kewpie160523 發表於 19-6-15 03:48
用左米袋再加奶嘴好似好少少

咁你地係同bb分房訓?我都唔想分床訓 但bb床入唔到房 6299 又擔心 老公又唔 ...

我囝由出院回家就分房瞓,習慣由第一天開始,又有收音器材監擦,沒有問題
另老公幫手係平時做(不代表你放手唔理),唔使等放假


珍珠宮

積分: 32599


31#
發表於 19-6-18 14:21 |只看該作者
kewpie160523 發表於 19-6-14 14:45
結婚幾年後有bb,我知佢都好大壓力剛剛事業上家庭上都有大轉變,又可能冇諗過初生bb會咁難湊

我b依家1個 ...

bb係媽媽肚裡面住咗十個月,突然離開去到一個陌生世界,bb好缺乏安全感,所以媽媽要回應bb訴求,透過抱去比安全感bb
瞓覺時用包被包實bb,令bb有安全感
等bb大的的識得分日夜,就會日頭瞓少咗,夜晚瞓多啲
我b都係喊足三個月,一到三個月就好穩定咁夜晚7、8點就喊眼瞓,飲完奶就瞓得穩好多,夜晚起身喊飲奶,飲完又瞓過

唔好同老公分開瞓,會嚴重影響夫妻感情
唔需要驚嘈醒老公,比個耳塞老公用

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo