1. 自己唔算搵得多,又無儲錢,已經養唔到老婆不得只,仲要老婆分擔家庭開支,自己都幾癈,當老婆傾錢的時候,令我聯想起自己好癈,之後發脾氣
2. 工作已經好大壓力,老婆仲同我講錢,我諗起樣樣都係錢,再諗自己份工,無左份糧我吃屎,壓力愈來愈大,之後發脾氣
3. 買樓/供樓/裝修,全部都要錢,已經好煩,有埋BB,使錢好似倒水甘,我都有壓力,當老婆同我講錢,我就好煩,之後發脾氣
4. 我由細到大金錢都是家人付出多,或者俾一份家用,屋企人會幫我搞掂曬,點解依家結左婚,要付出甘多野,同我想像都唔同
5…..可能有更多的可能性…..
始終兩個不同性格/成長的人一起住,需要時間磨合。
你已經好好,願意付出及諗解決方法。加上你依家有左,心身你都累。
試下搵一個好的時間,在好的心情下,傾下兩公婆在金錢觀念方面的不同如何取得平衡。
同老公傾的時候,或者講: (當然在大家心情是平靜的時候)老公,我可唔可以同你傾下心事,我好多謝你XXXXX,我想大家的關係融洽一些,黎緊我地的BB出世,可能有唔同的挑戰要一同面對,我想同你傾下我地相處方面大家點樣協調,婚姻是大家一齊經營,我好想可以同你一齊經營落去。(如果佢同意,你繼續講,聆聽佢對金錢/婚姻/生小朋友的睇法,心情,告訴佢你願意付出多一些,只希望在傾金錢時,他可以平和一些與你傾談。
如果佢唔同意,並且發脾氣,你可以講: 明白,我見到你依家心情都一般,或者我地之後心情平伏D再傾呀)
屇時你搵一個令自己心情好D的方法冷靜,你自己都要take care自己。
婚姻條路係唔易行,大家共勉之,慢慢黎啦