夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 3916


21#
發表於 19-6-14 22:15 |只看該作者

回覆樓主:

我同老公每個月將錢轉入聯名 所有野都一人一半 買餸/出街食就輪流俾


用戶要求終止服務

積分: 7055


22#
發表於 19-6-14 22:44 |只看該作者
如果佢有錢過我唔願俾,覺得佢計較
如果佢都冇乜錢月月清就自己俾,大家都係為頭家,計唔到咁多
小朋友出左世應該爭拗仲多


大宅

積分: 1620


23#
發表於 19-6-15 07:01 |只看該作者
拍拖個時吾知佢冇儲蓄?對$計較?冇喇 你而家嫁埋仲大埋肚冇得搞喇 咁你唯有自己再搵多D 比埋佢個份 冇得怨 老公自己揀
我結婚之前已經同我老公講淸楚將來D洗費點處理 如果大家理念吾同 真係吾好結 盞哎交


民房

積分: 16


24#
發表於 19-6-15 09:20 |只看該作者
JS0331 發表於 19-6-14 18:01
我地結左婚先一齊住,拍左兩年拖,我付出無問題呀,係唔鍾意一講錢佢就好大反應又發脾氣,我又唔係唔肯付 ...



聽你甘講,你唔介意金錢上付出多一些,你只是想當係付出時,你老公的說話語氣好一些,如果佢讚下你,欣賞你仲好,如果做唔到,起碼唔好因為錢同你發脾氣。你是想要心靈的慰藉

我個人估計,可能錯,我嘗試站在你老公角度諗 ,除左傾錢之外,相處可以,證明他性格/脾氣有溫柔的一面,只是傾錢令佢發脾氣,可能金錢對佢黎講有佢的諗法/感受,可能

1. 自己唔算搵得多,又無儲錢,已經養唔到老婆不得只,仲要老婆分擔家庭開支,自己都幾癈,當老婆傾錢的時候,令我聯想起自己好癈,之後發脾氣

2. 工作已經好大壓力,老婆仲同我講錢,我諗起樣樣都係錢,再諗自己份工,無左份糧我吃屎,壓力愈來愈大,之後發脾氣

3. 買樓/供樓/裝修,全部都要錢,已經好煩,有埋BB,使錢好似倒水甘,我都有壓力,當老婆同我講錢,我就好煩,之後發脾氣

4. 我由細到大金錢都是家人付出多,或者俾一份家用,屋企人會幫我搞掂曬,點解依家結左婚,要付出甘多野,同我想像都唔同

5…..可能有更多的可能性…..

始終兩個不同性格/成長的人一起住,需要時間磨合。

你已經好好,願意付出及諗解決方法。加上你依家有左,心身你都累。

試下搵一個好的時間,在好的心情下,傾下兩公婆在金錢觀念方面的不同如何取得平衡。

同老公傾的時候,或者講: (當然在大家心情是平靜的時候)老公,我可唔可以同你傾下心事,我好多謝你XXXXX,我想大家的關係融洽一些,黎緊我地的BB出世,可能有唔同的挑戰要一同面對,我想同你傾下我地相處方面大家點樣協調,婚姻是大家一齊經營,我好想可以同你一齊經營落去。(如果佢同意,你繼續講,聆聽佢對金錢/婚姻/生小朋友的睇法,心情,告訴佢你願意付出多一些,只希望在傾金錢時,他可以平和一些與你傾談。

如果佢唔同意,並且發脾氣,你可以講: 明白,我見到你依家心情都一般,或者我地之後心情平伏D再傾呀)

屇時你搵一個令自己心情好D的方法冷靜,你自己都要take care自己。

婚姻條路係唔易行,大家共勉之,慢慢黎啦



水晶宮

積分: 74232

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 畀面勳章


25#
發表於 19-6-15 15:07 |只看該作者

回覆樓主:

係咪奉子成婚


伯爵府

積分: 17287


26#
發表於 19-6-15 15:44 |只看該作者
cwtsw 發表於 19-6-15 09:20
聽你甘講,你唔介意金錢上付出多一些,你只是想當係付出時,你老公的說話語氣好一些,如果佢讚下你,欣 ...



別墅

積分: 629


27#
發表於 19-6-16 06:39 |只看該作者
本帖最後由 JS0331 於 19-6-18 15:53 編輯

...


別墅

積分: 629


28#
發表於 19-6-16 06:40 |只看該作者
cecelc 發表於 19-6-15 15:07
係咪奉子成婚

No


別墅

積分: 629


29#
發表於 19-6-16 06:43 |只看該作者
本帖最後由 JS0331 於 19-6-18 15:53 編輯

...


民房

積分: 23


30#
發表於 19-6-16 07:35 |只看該作者
回覆 JS0331 的帖子

當兩個人組織一個家庭嘅時候 為錢嗌交 經常都會有 拍拖時候可能唔會咁計較但係一 結咗婚生埋小朋友嘅時候 樣樣嘢都係錢 而且你同佢已經係一體 覺得冇乜嘢唔講得 而且自己亦都覺得對方照顧家庭係應份 覺得對方仲可以支付多一些 其實心態好緊要 邊一個出多出少都冇所謂都係洗系頭家度 如果兩個都係咁諗就冇問題 但係如果另一方自私嘅咁你咪當你自己獨力 撫養自己嘅仔女同養自己囉 因為如果呢個男人係唔顧家嘅你嘈都冇用 如果係男人係愛你㗎佢自自然然會喺出面努力奮鬥搵多啲錢等你生活會好過啲


男爵府

積分: 6731


31#
發表於 19-6-16 12:50 |只看該作者
你同佢一齊住,消費點分


男爵府

積分: 7424


32#
發表於 19-6-16 22:58 |只看該作者
JS0331 發表於 19-6-14 14:22
講錢就傷感情, 好頭痕
你地點樣分配家庭開支?叫老公比錢佢就嘈, 話我同佢計, 好傷心
...

我死慳死抵為頭家,佢就覺得我成日同佢計……已溝通唔到


禁止訪問

積分: 61


33#
發表於 19-6-17 14:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2274


34#
發表於 19-6-17 14:52 |只看該作者
JS0331 發表於 19-6-14 14:22
講錢就傷感情, 好頭痕
你地點樣分配家庭開支?叫老公比錢佢就嘈, 話我同佢計, 好傷心
...

實有啦,男人有時真係好怪,買對婆鞋幾千就值,叫佢買張貴少少的bb車就叫唔識打算


子爵府

積分: 12137


35#
發表於 19-6-17 15:13 |只看該作者
本帖最後由 CCHINGC 於 19-6-17 15:17 編輯

回覆 JS0331 的帖子

我地結婚前無仔細討論支出,因為大家都有工作,又唔需要俾屋租,其他支出都係一次性或有限錢,所以無好認真討論,不過婚後,老公自動自覺俾一筆家用我,多左嘅就我俾,但事實上個筆錢都好足夠。
一次性支出,例如陪月、裝修、傢俬,大部分都係老公自動俾,總之只要俾錢個刻佢係度就佢俾,當然,我都識做,有d支出佢唔係我旁邊,我會俾左,又唔會叫佢俾番我。

我覺得下下除以二唔係咁好,真係有經濟困難,大家提出,如果經濟緊張,某D項目就要cut預算,當時,我就決定係公立醫院生,雖然經濟能力負擔到,但想留多d彈藥日後用,所謂嘅多d儲備。


別墅

積分: 629


36#
發表於 19-6-18 00:18 |只看該作者
本帖最後由 JS0331 於 19-6-18 15:53 編輯

...


公爵府

積分: 29335

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


37#
發表於 19-6-18 01:17 |只看該作者
本帖最後由 小菜豆 於 19-6-18 01:32 編輯
JS0331 發表於 19-6-14 17:53
佢裝修果d叫我比一半就得喎,佢話幾多我就比幾多,我叫佢比陪月就嘈,陪月只係其中一個例子,之前叫佢比 ...

結婚,裝修,生b同時發生,真係炒埋一碟,
下下都係錢。我地果陣都係咁。唔止錢,去產檢
或去跟進裝修進度嘅時間分配都係問題。
或者有d開支可以Cut嘅。
係唔係請工人姐姐?係就慳錢咪唔請陪月囉,我都冇請,生完自己掂水落手落腳湊B, 自己買蒸飯,每日放幾粒紅棗焗水飲,高齡生b身體康復ok啊。坐月後期才有媽咪煮嘅薑醋雞酒,面色好過未生之前。
公立醫院生又慳一筆,留給小朋友日後用吧。


子爵府

積分: 12137


38#
發表於 19-6-18 09:39 |只看該作者
回覆 JS0331 的帖子

其實大家都係一般打工仔,收入唔算高,只係做左支出分配,有d支出例如大型bb用品好似床、bb車、highchair咪用2手囉,怕私家生控制唔到支出,咪去公立生,陪月2萬8個D太貴,咪改請1萬8囉,經驗淺D,煮嘅食物唔大變化,但都OK啦。


男爵府

積分: 9847


39#
發表於 19-6-18 09:57 |只看該作者
JS0331 發表於 19-6-14 14:22
講錢就傷感情, 好頭痕
你地點樣分配家庭開支?叫老公比錢佢就嘈, 話我同佢計, 好傷心
...
有,常常,佢有比錢但係成日亂使錢,


瑪瑙宮

積分: 139661


40#
發表於 19-6-18 10:43 |只看該作者
我同 ex 無為過錢嘈, 公一份婆一份都應付到. 大家重會自動負責一 d 非固定支出, e.g. 換傢俬電器(佢), 賀禮包利是(我) ETC.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo