夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 5807


21#
發表於 19-6-17 16:05 |只看該作者
Angelice-BeBe 發表於 19-6-17 15:56
兩公婆之間,彼此都要互相尊重,你喺佢屋企人面前黑佢面係唔好,有咩問題,回家先傾。正如如果佢喺你父母面 ...

其實以前我有唔滿意係返屋企同佢講, 但係講完佢聽咗就算, 冇解決件事,
今次我先做到咁出面
加上佢地3個初初討論時, 我只係唔笑咁望住佢, 點知佢仲笑笑口望住我, 覺得件事只係好小事, 繼續講, 我先黑面佢


子爵府

積分: 14765


22#
發表於 19-6-17 16:11 |只看該作者
回覆 KYU_CHEER 的帖子

我諗你經過呢件事,你應該同你C6講清楚,你啲私隱唔應該同佢父母講囉,呢個係底線,係基本尊重

至於係咪要係其他人面前擺上塊面,我又覺得唔需要,返到屋企關埋門先爆佢都未遲,老婆啲嘢都返自己屋企"品"俾父母知,呢啲行為應該要檢討


珍珠宮

積分: 38354


23#
發表於 19-6-18 23:58 |只看該作者
crystal媽咪 發表於 19-6-17 12:53
都唔係㗎!
我哋一係唔爆發,一爆發好激烈嘅。 不過都過咗人生一半,眨下眼就過埋下 ...

哈哈,爆得激烈,過後唔會有條刺就好。唔係對對配搭都可以雙方都冇條刺。我先生的一對好友夫婦又係要呦就呦,唔使畀面或睇場合,但呦完,大家冇事。當初結婚冇人睇好佢地會過到六個月。但現在已經20幾近30年,依然一齊好地地。不過佢地既性格又唔係D浪漫性感,消費方式,工作需要方面,賣相,去到邊都引來一D「姣婆脂粉客」果類人。

我同我先生就唔係呢類會呦完冇事既。我兩都係唔鍾意激烈呦既方式。所以在前度婚姻來講,我兩都係畀人「欺壓」果方。忍一時,風平浪靜;退一步,海闊天空。雖然咁磨合方式唔會死,但係對我同我先生呢類人來講係會折壽同嚴重影響我地情緒健康。可能我同我先生都係屬於情緒唔堅強既人。我兩個情緒軟弱失敗既人走埋一齊,但我兩好夾,相處得好舒服,冇踏入地雷陣既感覺。

我從來冇唸住搵過第二個。因為根本唔到我唸,要睇際遇,搵到第二個比而家已經磨合過既更容易夾得來,而且佢又肯畀我長期使用既(即係唔係為性事而來既人)個機會率比較低。而家呢個、、、既然有得畀我用,咪用住先。所謂「做生不如做熟」。義氣,信任都需要有過去既根底同將來歲月來建立。唔係話冇鍾意我同追我既人,但人地追我,我都要識得分析,人地埋身既動機,目的係乜野,自己畀唔畀到人地想要既,人地畀唔畀到我想要既?我怪人來既,所以咁多個,係得我先生「相睇」成功左。我先生亦係雷同我既人,一向有好多人鍾意同埋佢身,但佢又係好揀擇既。
Love is when the other person’s happiness is more important than your own  ~ H. Jackson Brown


公爵府

積分: 25067


24#
發表於 19-6-19 06:44 |只看該作者
KYU_CHEER 發表於 19-6-16 20:58
點解我6299知我哋2公婆有不和,我老公話好大壓力,話同佢哋解釋到喊。然後話我俾佢兩老睇到我黑佢(老公) ...

本帖最後由 siuling0119 於 19-6-19 06:45 編輯

每個人想法同處事方式都唔同,我自己都係唔中意俾屋企人知自己同另一半有問題,除非分開了,先會交代分開左,如果仲一齊的話,嘈交内容唔會同其他講,尤其自己父母,更加唔想佢地知咁多!


琥珀宮

積分: 152982


25#
發表於 19-6-19 13:45 |只看該作者
我唔會想俾人知,因為有時只係耍下花槍好小事,但D長輩就無限放大,煩到死

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo