夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 8879


21#
發表於 19-6-24 16:55 |只看該作者
averymom 發表於 19-6-24 16:48
點解唔妥奶奶姑仔,又要請佢地去旅行?

明顯有時差,可能之前仲OK,買左機票之後發生左D事,關係惡化


珍珠宮

積分: 37380

醒目開學勳章 畀面勳章


22#
發表於 19-6-24 18:26 |只看該作者
有大有細,有老有嫰,一定參加旅行團。


複式洋房

積分: 146


23#
發表於 19-6-24 19:11 |只看該作者
嗯,以後唔敢


複式洋房

積分: 146


24#
發表於 19-6-24 19:29 |只看該作者
回覆 sam468 的帖子

哈哈哈,係我奶奶驚到要死就真,佢以為自己撞鬼呀……因為當時太夜,冇街燈,冇人……


男爵府

積分: 6938


25#
發表於 19-6-24 21:40 |只看該作者
大家唔夾,以後少接觸。
大時大節交人,其他由你c6搞掂佢。


侯爵府

積分: 21457


26#
發表於 19-6-24 22:30 |只看該作者
唔洗離婚住 少d接觸 唔好一齊去旅行
我同我老公都係由拍拖到依家16年呀 同你一樣
不過我無同過佢d妹 細佬去旅行
淨係同過99 不過我99無咩所謂既人
係衛生水平差d


珍珠宮

積分: 30513


27#
發表於 19-6-24 22:41 |只看該作者
樓主同你老公無出聲話想返酒店休息


子爵府

積分: 11730


28#
發表於 19-6-24 23:51 |只看該作者
凡係老公家族聚會、飯局定旅行,千祈唔好自告奮勇plan野book野或做任何攪手,必定做多錯多,總之佢家旅嘅野係佢姓嘅人攪,準備過程你聲都唔好出,新抱只係外人一個,全部嘢跟佢地大隊,佢地自己家族嘢如果無人攪,攪唔成仲好,唔洗見。


伯爵府

積分: 19805


29#
發表於 19-6-25 09:06 |只看該作者
我黎緊去北海道 自駕遊都只係一日去一個或兩個景點
唔熟路渣車好危險架
景點外仲要去食飯地方
聽落你真係安排太多地方去了

雙方都要識體諒


大宅

積分: 4171


30#
發表於 19-6-25 09:09 |只看該作者
kyl1234 發表於 19-6-24 13:18
我就係覺得佢為左自己輕鬆啲就要我硬食,比佢妹恰,佢唔係同我企埋同一陣線,好似得我自己保護自己,佢係唔 ...

事實都擺係眼前,你冇轉牛角尖。佢哋亦冇同理心,湊住bb去旅行已經好累,重要搞到3點先訓我都癲,老公重要唔係企自己嗰邊。1係就同佢地斷絕來往,1係就1直硬食


複式洋房

積分: 146


31#
發表於 19-6-25 11:44 |只看該作者
唔多ga, 因為中間係唔涉及揸車去第2度,除非一間鋪頭當一個景點計,咁行一個商場就已經好多個景點……但佢啲achoc就真係要揸車去eg,某個地方食飯


瑪瑙宮

積分: 139638


32#
發表於 19-6-25 11:47 |只看該作者
最憎同 D 麻麻煩煩的人去旅行, 無下次.


複式洋房

積分: 146


33#
發表於 19-6-25 11:55 |只看該作者
去邊食唔係我諗。我估係個時間控制得唔好,time schedule係佢排,因為我唔識揸車,我唔知要幾多時間,所以我只係比去玩既地方佢,佢自己排時間表


男爵府

積分: 6852


34#
發表於 19-6-25 11:55 |只看該作者
littlefunpig 發表於 19-6-24 14:26
你話姑奶渣車渣得慢1個鍾變3個鍾所以玩到12點
咁就算唔係你姑奶渣車渣得慢都玩到10點啦.... 都好夜下喎
仲 ...

完全同意!樓主係咪第一次去日本?其實帶bb去旅行一日去到一兩個景點已經好叻。你仲要日日搞到12點後先返到酒店,就算大人去都會勁累,何況小朋友。


男爵府

積分: 5391


35#
發表於 19-6-25 18:34 |只看該作者
kyl1234 發表於 19-6-24 11:08
不嬲同姑仔奶奶唔岩瓦, 但好耐之前book左機票請佢地去旅行,所以都要照去, 我plan晒去邊到都冇人有意見。 ...

樓主你太好心喇,仲請佢地去旅行,我明你想一家人好,一黎帶住bb去旅行會比較唔方便,莫講話去旅行,出街都好多野要攪,二黎仲要同佢地去旅行,預左一定要顧埋佢地去邊~


寶石宮

積分: 346832

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 牛年勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


36#
發表於 19-6-25 18:58 |只看該作者
kyl1234 發表於 19-6-25 11:55
去邊食唔係我諗。我估係個時間控制得唔好,time schedule係佢排,因為我唔識揸車,我唔知要幾多時間,所以 ...

以後少接觸
去旅行唔好自由行
不要從別人的嘴裡去認識我


複式洋房

積分: 146


37#
發表於 19-6-25 19:56 |只看該作者
回覆 Ng_Taitai 的帖子

我老公真係幾like 我硬食,最好做啲討好男家既事。佢就會成個人心情好輕鬆愉快,雖然佢口裡說不,身體卻很誠實。個重點係佢對住果2位無論佢地做咩,佢完全唔會理我感受,不聞不問,總之就唔好搞到佢地,我真係堅嬲。


子爵府

積分: 11320


38#
發表於 19-6-25 20:31 |只看該作者
kyl1234 發表於 19-6-25 19:56
回覆 Ng_Taitai 的帖子

我老公真係幾like 我硬食,最好做啲討好男家既事。佢就會成個人心情好輕鬆愉快,雖 ...

如果你真係覺得同嗰兩位女士好難相處~我諗你最好同你先生表達出來~只怕你一直忍受下去最後受不了就一觸即發


複式洋房

積分: 424


39#
發表於 19-6-25 22:30 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 minniemouseqq 於 19-6-25 22:41 編輯

其實你都要負責任,一定要有兩手準備,拎多套衫比BB同自己。爆左片咪換衫囉,你BB同自己攰咪喺車上休息等佢地行完一齊返酒店囉。再唔係,自己搭車返去先。

我上次exactly 就係咁,我一d都冇嬲亦冇唔開心冇 hard feeling。我仲叫大家買得開心d買埋我嗰份。其實大家一齊去旅行大家將就下。

將心比心,如果你係姑仔,揸車咁傷神都唔介意頂,個個去完景點就可以上車坐而你要搵路揸車。個阿嫂又呢樣又嗰樣又要黑你面,你又會唔會嬲佢呢?


大宅

積分: 4128


40#
發表於 19-6-26 06:37 |只看該作者
呢個旅行係好事,你只表達了不滿,其實這裡面有很多問題暴露了出來,只要你一一處理,將來家庭關係才會更好。
首先,不是要遠離奶奶姑仔,除非你想個仔以後唔認其他親戚,(要是對方吸毒爛賭是要這樣處理)。你哋很明顯價值觀,審美觀上有很大落差,睇睇要如何配合和調節,才對兒子將來的發展有好處。
二,你先生的處理方法有問題,你要引領他如何處理你們女人之間的關係,不是抱怨,而是教他為雙方多說好話,看到對方的付出,多些包容,做雙方的潤滑劑。
還有種種其他,婚姻中總有大大小小的問題,你哋要學會把握機會共同學習和成長才能白頭到老,而不是動不動就離婚,想想你們婚姻的誓詞,只要不是違背原則,雙方都沒有了愛,你們應努力去建構屬於你們的婚姻

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo