夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


子爵府

積分: 12137


21#
發表於 19-6-26 10:06 |只看該作者
可以煮早餐,但唔需要日日煮,有時買個包俾佢得啦,有比較先感覺到有人煮幾幸福,但當日日都有時,人就視為理所當然,水果有時我會切,不過多數叫老公切,雖然我地做會快D好D,但唔趕嘅咪交俾男人做囉,有D野錯左都唔大影響架,輕鬆D就得。


複式洋房

積分: 111


22#
發表於 19-6-26 10:28 |只看該作者
算啦 男人係咁
我老公試過啲貓撥跌左我杯茶
佢望住好冷靜咁問我飲完未
但啲茶瀉緊佢可以無反應
我吹到啤一聲


翡翠宮

積分: 79226


23#
發表於 19-6-26 13:32 |只看該作者

回覆樓主:

佢咁既態度我吾會做FTM(我假設你係)


子爵府

積分: 11574


24#
發表於 19-6-26 13:45 |只看該作者
Jakmm 發表於 19-6-25 21:29
平時C6只負責翻工,得閒同小朋友玩一兩個鐘,甚少會出席小朋友任何活動!原因好攰,從來無勉強佢陪
翻到屋 ...

你做得太多,你當佢囝咁揍,佢咪真係當自己仲係囝果陣,其實問題喺你度!




子爵府

積分: 11574


25#
發表於 19-6-26 13:53 |只看該作者
Jakmm 發表於 19-6-26 07:05
其實佢唔會要求我做或者一定要煮早餐
不過係我覺得佢做野辛苦,唔忍心佢唔食早餐就開工
佢又唔會買早餐食 ...

前面咁多人講完,你都可以咁答


你不如調整下自己心態,當揍多一個 大仔 仲好


寶石宮

積分: 346832

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 牛年勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


26#
發表於 19-6-26 14:09 |只看該作者
nikfan 發表於 19-6-26 13:53
前面咁多人講完,你都可以咁答

本帖最後由 crystal媽咪 於 19-6-28 08:52 編輯



子爵府

積分: 11320


27#
發表於 19-6-26 14:46 |只看該作者
Jakmm 發表於 19-6-26 07:05
其實佢唔會要求我做或者一定要煮早餐
不過係我覺得佢做野辛苦,唔忍心佢唔食早餐就開工
佢又唔會買早餐食 ...

其實你都幾有趣明明係你自己想做~但做完又要呻~既然係你想服侍佢~咁你咪just enjoy it lor做完又唔開心就咪鬼做啦


複式洋房

積分: 434


28#
發表於 19-6-26 16:13 |只看該作者
Jakmm 發表於 19-6-26 07:05
其實佢唔會要求我做或者一定要煮早餐
不過係我覺得佢做野辛苦,唔忍心佢唔食早餐就開工
佢又唔會買早餐食 ...

其實你係咪佢阿媽?


琥珀宮

積分: 155662

畀面勳章


29#
發表於 19-6-26 16:19 |只看該作者

回覆樓主:

衣來張手,飯來張口
都係縱容出嚟嘅


男爵府

積分: 8879


30#
發表於 19-6-26 16:25 |只看該作者
ceciliawan 發表於 19-6-26 09:20
其實每個人外出做事都是辛苦的,但你連一點小事都要照顧的話你一輩子就是這樣過,不要埋怨了。我看見你將 ...

本帖最後由 shannon_fky4186 於 19-6-26 16:29 編輯

JM,give me five!

我爸都係咁,除非我媽出國旅行,否則,我媽出街食飯前,都要煮埋俾我爸食先;又或者係我爸要我媽食飽買外賣俾佢做晚餐。

平時在家,你數得出既家務,我爸結婚36年都無做過!我媽有時呻,我就會同我媽講,你咪鬼再種縱佢啦。

跟住我媽就會話:唉,咁你老豆細細個,親生阿媽就死左,好陰公既 (關咩事呢?)

我都投降了,我懷疑其實我媽好enjoy,因為我爸生活好依賴佢。

不過有時我調教我老公時,我媽就話我對老公唔夠好時,我就會話我又唔係佢阿媽,奉旨要好咖咩


水晶宮

積分: 65650

畀面勳章


31#
發表於 19-6-26 16:43 |只看該作者
I9528 發表於 19-6-26 16:19
衣來張手,飯來張口
都係縱容出嚟嘅

無錯,樓主都唔好寄望老公會有咩改善,唯有繼續做妹仔


大宅

積分: 4710


32#
發表於 19-6-26 17:17 |只看該作者

回覆樓主:

生活上就係好多鎖碎事,滾滾下就大大件事;仲愛對方,就要互相包容!


男爵府

積分: 8929


33#
發表於 19-6-27 06:43 |只看該作者
shannon_fky4186 發表於 19-6-26 16:25
本帖最後由 shannon_fky4186 於 19-6-26 16:29 編輯

JM,give me five!


哈哈,老一輩大概都係咁
可能我由細被環境影響,所以到我宜家都會咁做
不過由昨日開始無啦!食完無幫佢洗碗啦(佢通常9點先翻屋企食飯)


男爵府

積分: 8929


34#
發表於 19-6-27 06:45 |只看該作者
pinkcar 發表於 19-6-26 17:17
生活上就係好多鎖碎事,滾滾下就大大件事;仲愛對方,就要互相包容!


你講得好啱
不過有時女人就會咁,做太耐會開始厭了
我宜家就處於尼個狀態


男爵府

積分: 7988


35#
發表於 19-6-27 11:30 |只看該作者
一句講晒:樓主默默培養緊一個將來同妳家嘈屋閉既人

唔好話男人還是女人,有邊個人放工後唔累?但呢個唔係唔理家務/照顧家人既借口囉!
男人係要能夠吃苦、為個家出力,無論幾累都唔可以做唔到!

樓主妳係一個體貼既太太,但真係做多左好多,只會令男人覺得妳係家傭!真係要改下,要佢承擔多少少野


瑪瑙宮

積分: 139638


36#
發表於 19-6-27 11:38 |只看該作者
Heman2001 發表於 19-6-27 11:30
真係要改下,要佢承擔多少少 ...

太遲喇, 做慣大爺.


男爵府

積分: 7988


37#
發表於 19-6-27 11:59 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 19-6-27 11:38
太遲喇, 做慣大爺.
或者係遲,但總好過唔改變

當然無可能一步登天,但都要一步步改,否則都幾肯定將來日子會係點過...


瑪瑙宮

積分: 139638


38#
發表於 19-6-27 12:13 |只看該作者
Heman2001 發表於 19-6-27 11:59
或者係遲,但總好過唔改變

當然無可能一步登天,但都要一步步改,否則都幾肯定將來日子會係點過...

UM, 你果 d 係理想化左, 大爺係唔會改變的, 大大个工人使, 我為咩要變? 你又老嘞又靠我食飯, 我諗係你變唔係我變囉. 當然, 樓主可以試下無妨 ge .



男爵府

積分: 8879


39#
發表於 19-6-27 12:24 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 19-6-27 12:13
UM, 你果 d 係理想化左, 大爺係唔會改變的, 大大个工人使, 我為咩要變? 你又老嘞又靠我食飯, 我諗係你變 ...

本帖最後由 shannon_fky4186 於 19-6-27 12:25 編輯

重點在“又老又靠我食飯”。

如果個老婆有market可以隨時飛起老公;又或是自己有獨立收入甚至收入俾老公高,唔洗靠老公,隨時可以一腳踢走佢。

咁先有改變現狀既本錢


珍珠宮

積分: 36230

馬年勳章 2026勳章 2023年兔年勳章 畀面勳章 DHA勳章


40#
發表於 19-6-27 12:43 |只看該作者
你平時當佢皇帝咁服侍, 佢已經覺得理所當然
主 賜 平 安

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo