夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   2


複式洋房

積分: 137


21#
發表於 19-6-27 13:55 |只看該作者
李露眉 發表於 19-6-27 11:59
咁佢而家每個月還唔還到?
19000係佢個人收入?
咁你呢? 3個小朋友開支邊個負責?

佢有份工,應該有錢還
我自身19k,每月清光
家庭開支是佢付6成租金
其餘的……水電煤,班,生活洗費我出
因99凑我家3小孩,所以佢要俾家用男家。幸好,我有份工作家庭開支
唉……………………


瑪瑙宮

積分: 139681


22#
發表於 19-6-27 14:41 |只看該作者
RayEva 發表於 19-6-27 13:55
佢有份工,應該有錢還
我自身19k,每月清光
家庭開支是佢付6成租金

你份工穩陣可以長做嗎? 係都好 d . 你應付到而家月月清, 但細路上左中學使費更勁, 成人車費計, 男仔食又食得多, 又加租加雜費, 點頂? 大大小小無病無盛都好 D .

佢可能債冚債渡日, 我都唔知點.


複式洋房

積分: 137


23#
發表於 19-6-27 15:38 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 19-6-27 14:41
你份工穩陣可以長做嗎? 係都好 d . 你應付到而家月月清, 但細路上左中學使費更勁, 成人車費計, 男仔食又 ...

離婚才能看見光明,是嗎? (。•́︿•̀。)


瑪瑙宮

積分: 139681


24#
發表於 19-6-27 15:40 |只看該作者
本帖最後由 Nancy20090615 於 19-6-27 15:45 編輯
RayEva 發表於 19-6-27 15:38
離婚才能看見光明,是嗎? (。•́︿•̀。)

就算無債要你還, 要租樓, 你 19K 都係好緊喇, 年年加租. 輪到公屋最好喇.

問多次番 99 度住得嗎? 同佢講你个情況, 希望佢體諒下.


侯爵府

積分: 22213

畀面勳章


25#
發表於 19-6-27 15:49 |只看該作者
RayEva 發表於 19-6-27 02:08
小朋友 小2 小4 小6, 人工 19K
佢自己借loan還債
這7年一家人還在一起,只因誰人無錯,小朋友又細,當比過 ...

無限loop果種失望真係好慘,往往以為生活好轉了,原來又來筆新債,沒完沒了,你講多2句佢仲發返你皮氣轉頭。我覺得你要好好考慮將來,希望你盡快可以看到署光。


珊瑚宮

積分: 109173

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


26#
發表於 19-6-27 16:14 |只看該作者
RayEva 發表於 19-6-27 09:14
沒完沒了……太可怕
內心掙扎很久,小朋友還細,有個健全的家對他們來說很緊要的。
只不過未來又如何?
有社工跟嗎?離就一定,可以有公屋會好好多,搵社工喇,你都好好帶著幾個小朋友


複式洋房

積分: 137


27#
發表於 19-6-27 16:30 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 19-6-27 15:40
就算無債要你還, 要租樓, 你 19K 都係好緊喇, 年年加租. 輪到公屋最好喇.

問多次番 99 度住得嗎? 同 ...

佢應該無向99坦白自身問題
搬去99處的事,我覺得佢要去求,並不是由我去向99開口


複式洋房

積分: 137


28#
發表於 19-6-27 16:34 |只看該作者
20150618bb 發表於 19-6-27 16:14
有社工跟嗎?離就一定,可以有公屋會好好多,搵社工喇,你都好好帶著幾個小朋友
...

揾過
但社工是分區,你搬了又要向自區再找社工,傷口又要斯裂一次……


瑪瑙宮

積分: 139681


29#
發表於 19-6-27 16:34 |只看該作者
RayEva 發表於 19-6-27 16:30
佢應該無向99坦白自身問題
搬去99處的事,我覺得佢要去求,並不是由我去向99開口
...

如果係諗住離婚就唔使搵 99 .


珊瑚宮

積分: 109173

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


30#
發表於 19-6-27 16:38 |只看該作者
RayEva 發表於 19-6-27 16:34
揾過
但社工是分區,你搬了又要向自區再找社工,傷口又要斯裂一次……
...
唔知你知唔知有社工會快好多上公屋


複式洋房

積分: 137


31#
發表於 19-6-27 17:23 |只看該作者
20150618bb 發表於 19-6-27 16:38
唔知你知唔知有社工會快好多上公屋

爬過文章,好像不是這麽一回事,除非家暴……
社工都有表面他們沒有折徑
因我有職在身,沒有什麼資援


複式洋房

積分: 221


32#
發表於 19-6-27 18:18 |只看該作者
我同你情況差不多,有一個小朋友讀K1,自己有份工,住喺62間屋,但無娘家無人可依靠,如果離婚又唔可以即時上到公屋,生活好大問題,小朋友又細成日都搵爸爸,依家情況只有忍......


子爵府

積分: 14765


33#
發表於 19-6-27 18:41 |只看該作者
回覆 RayEva 的帖子

離婚就未必立即見到光明,但唔離就會一世都黑暗

你呢一刻真係要計清楚你離婚同唔離婚係生活,經濟,住屋,湊小朋友的問題,唔係叫你期待佢會返轉頭,改過自新,屋企有大有細都一次又一次咁欠債,已經係無得救,但現實哋諗,如果離咗婚,佢仲會唔會俾錢,你點樣安排一帶三,住係邊,真係有好多問題要解決,因為到時可能得返你一個人搵錢,1萬9要一拖三完全係mission impossible


子爵府

積分: 14244

畀面勳章


34#
發表於 19-6-27 21:42 |只看該作者
如果係因為賭,就早走早著。。賭仔累死全家


珍珠宮

積分: 30517


35#
發表於 19-6-27 21:56 |只看該作者
咩事有債


男爵府

積分: 9853


36#
發表於 19-6-27 22:08 |只看該作者
RayEva 發表於 19-6-27 09:14
沒完沒了……太可怕
內心掙扎很久,小朋友還細,有個健全的家對他們來說很緊要的。
只不過未來又如何?

一定離婚


複式洋房

積分: 137


37#
發表於 19-6-27 22:27 |只看該作者
alicego62 發表於 19-6-27 21:56
咩事有債

我都好想知


珍珠宮

積分: 30517


38#
發表於 19-6-27 22:47 |只看該作者
RayEva 發表於 19-6-27 22:27
我都好想知

下,對上個次要賣樓甘大件事都唔知?


珍珠宮

積分: 38354


39#
發表於 19-6-27 23:15 |只看該作者
本帖最後由 858D 於 19-6-27 23:17 編輯
RayEva 發表於 19-6-27 09:03
點解要攬上身,要破產……
傻豬豬
現在的生活還好嗎?

多謝你問候。我為生計打拼左20+ 年,捱到情緒,生理不健康要辭工休養,我前夫生計能力低幫唔到我,我又唔想佢訓街做露宿者。
我而家有我先生養起我同貼錢畀我父母,使我得調理好自己。我生活清簡 就可以活得平安。


Love is when the other person’s happiness is more important than your own  ~ H. Jackson Brown


禁止訪問

積分: 352


40#
發表於 19-6-27 23:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo